• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 19:28 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Campbell Saunders

    Voordat ik het door heb voelde ik de grond onder mijn voeten verdwijnen en voelde ik een warm lichaam tegen mij aan die afkomstig was van Draco. Ik voelde mijn bloed naar mijn hoofd stijgen en ik durfde hem niet aan te kijken. Dit was nogal gênant en ondanks dat ik het nooit toe zou geven vond ik het aantrekkelijk waardoor ik gauw hard op de binnenkant van mijn wang beet om de gedachten weg te schuiven. ‘Sorry, maar dit moet je gezien hebben. En ik heb altijd honger dus dan ga ik wel gewoon eten.’ Ik keek hem voor een seconde ongelovig aan maar toen mijn ogen de zijne ontmoette keek ik gauw weg. ‘Draco.’ Mompelde ik zachtjes maar hij stopte al met rennen en kietelde de peer. Alsof het normaal was dat hij een jongen in zijn armen hield om vervolgens mee te nemen naar de keukens. Hij liep met mij door de deur waar ik allemaal huiselfen zag. Ik was hier echter niet verbaasd om aangezien wij thuis ook twee huiselfen hadden dus ik was al enigszins bekend met dit soort wezens. Ze waren heel lief en loyaal alleen als ze een fout maakte deden ze zichzelf pijn. Terwijl ze nooit echt foute maakte vonden hun van wel.
    ‘Meneer Malfoy.’ Hoorde ik plotseling een elf piepen. Ik keek naar de vreemd uitziende huiself die allemaal mutsen op zijn hoofd droeg. Dat had ik letterlijk nog nooit gezien. Draco liet me plotseling los waardoor ik met moeite mijn evenwicht terug kon vinden wat op zijn minst gezegd raar was en ik nog steeds voelde dat mijn wangen gloeiden. Snel keek ik naar pluisjes op een tafellaken die plotseling veel interessanter leek dan wat dan ook in keukens.
    ‘Er is geen reden meer om mij meneer te noemen. Je bent een vrije elf.’ Hoorde ik Draco zeggen en ergens vond ik het lief wat hij zei maar ik wist dat ik dat niet hoorde te denken.
    ‘Wilt u iets? Meneren. U kunt alles vragen en wij maken het met plezier klaar.’ Ik keek de elf niet aan. Ik wilde niks want ik voelde me alleen maar misselijk worden door deze geuren of door mijn vreemde gedachtes? Ik wist het niet zeker maar ik voelde in een zekere zin een bepaalde druk op mijn schouders vallen en ik wenste dat ik die weg kon zetten. ‘Ik heb wel zin in een appel.’ Hoorde ik Draco zeggen die zich leek te amuseren. ‘Wat wilt u, meneer.’ Hoorde ik een huiself piepen en met moeite haalde ik mijn blik van het tafellaken los en keek ik naar de huiself die haast smachtend naar mij leek te kijken. ‘Ik hoef niks, maar dankjewel.’ Zei ik terwijl ik met moeite een klein glimlachje over mijn gezicht wist te produceren.

    Draco eet appels en Scorpius kippenboutjes… yeahh… xD
    Task: Gay feelings started ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    ‘Ik hoef niks, maar dankjewel.’ Ik kijk naar Campbell en het valt me op dat hij er niet helemaal goed uitziet. Op de manier dat hij er ziekjes uitziet, niet op de manier qua aantrekkelijkheid... Oké Draco zo kan 'ie wel weer. Ik glimlach maar voel me een beetje ongemakkelijk. Ik eet mijn appel rustig op terwijl ik naar een verhaal van een huiself luister.
    'Dus dit is de keuken. Cool hè? Maar misschien moet je weer gaan liggen. Ik heb helemaal niet gedacht aan...' Ik zeg het niet hardop maar weet dat hij zelf ook weet waar ik op doel. Het kan niet anders. Zijn grote bruine ogen kijken een beetje verdrietig. Het zorgt ervoor dat ik hem wil helpen. Maar ik weet ook dat hij zelf sterk genoeg is. Want hoewel hij het zelf niet doorheeft, vele mensen geven er een heleboel voor om te zijn wie hij is. Hij is de beste zoeker van de wereld, en vijftien jaar oud. Maar een jaar jonger dan dat ik ben. Toch ziet hij er jonger uit. Het maakt hem wel schattig. Ik schrik alweer van mezelf. Waarom denk ik zo aan hem? Ik ben niet homo, ik heb al wel eens voor een korte tijd een crush op een meisje gehad.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Waar blijft Kelvin? D:]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Campbell Saunders

    Ik hoorde geluiden van pannen en borden om mij heen en het schelle stemmetje van de huiself die met ons leek te praten of met Draco althans. Ik stond er een beetje ongemakkelijk bij en ik vervloekte mijzelf daardoor. Ik wist zeker dat als ik geen National was van het Bulgaarse zwerkbalteam niemand mij zou zien staan. Nee, ik zou dat eenzame rare joch wezen die alleen maar in de weg liep.
    ‘Dus dit is de keuken. Cool hé? Maar misschien moet je weer gaan liggen. Ik heb helemaal niet gedacht aan..’ hij stopte met zijn zin en direct keek ik hem aan. Kon ik angst in zijn ogen zien? Of minachting? Ik wist het niet. Ik wist alleen dat ik nou niet bepaald gezellig was en dat dat hoogst tijd was om dat te veranderen. Ik antwoorden niet op Draco en mijn ogen schitste door de keuken heen die algauw het sterkere dranken vonden die de leraren ongetwijfeld dronken tijdens een feest. Ikzelf had wel eens eerder dat soort dranken gedronken. Via mijn moeder en broer. Drank maakt tovenaar en dreuzel allebei losser. Het maakte mij fijner om mee om te gaan, interessanter. Dat was iets wat ik nu echt nodig had. Voor Draco. De elf die zojuist al een heel verhaal had afgestoken tegen ons begon weer en ik wist dat dit mijn enige kans kon zijn om iets in me te nemen. Om gezelliger te worden. Zo onopvallend mogelijk schuifelde ik ernaar toe en verstopte me achter een kast waardoor ik gauw het zicht op Draco en de huiselfen verloor. Ik haalde de eerste de beste fles uit de kast waarna ik het tegen mijn lippen zette en in een paar grote slokken de inhoud in mijn lichaam liet verdwijnen. Voor een seconde kneep ik mijn handen samen op mijn knieën terwijl ik langzaam het rare maar herkenbare gevoel tot mij liet dringen en zich meester van mij maakt. Met een raar gevoel kwam ik naar boven en mijn voorzichtigheid leek verdwenen terwijl ik allebei de handen van Draco beetpakte en zonder de huiself nog een blik waardig te gunnen Draco mee trok. ‘De avond is zooo jong.’ Lachte ik terwijl ik hem door de deur mee trok richting de dichtstbijzijnde raam waar mijn mond openviel bij het zien van de maan. Hij leek anders. ‘Zo mooi.’ Fluisterde ik zachtjes. Automatisch klom ik het raamkozijn en alsof ik gehypnotiseerd was staarde ik ernaar totdat ik hard met mijn hand op de ramen klopte en wiebelend uit het raamkozijn sprong. ‘Komop Draco, ik heb zin in wat leuks.’ Ik pakte zijn handen vast met de mijne en zwiebelde ze even samen waarna ik hem los liet en huppelend de gang uit liep.

    Sorry ik kon het niet laten XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Awesome! Campbell is dronken (:]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Draco Malfoy

    De elf begint een heel verhaal en ik luister beleefd. Op een begeven moment zie ik dat Campbell weg is. Ik zucht en speur de kamer af. Opeens komt hij naar me toe gelopen en pakt hij mijn handen vast. Ik frons als hij me meetrekt. Dit is helemaal niks voor Campbell.
    ‘De avond is zooo jong.’ Lacht Campbell. Hij trekt me mee en gaat naar de maan kijken. ‘Zo mooi.’ Ik zeg niets maar vraag me wel af waarom hij zo doet. Hij springt in en uit het raamkozijn. ‘Komop Draco, ik heb zin in wat leuks.’ ik kijk naar hem en realiseer me dan waarom hij zo doet.
    'Je bent dronken,' zeg ik verbaasd. Ik pak hem vast bij zijn armen. 'Komop, Campbell, we moeten weer gaan. Waar wil je heen?' vraag ik. Ik moet hem naar de ziekenzaal brengen, maar dat kan ik beter doen met een list. Ik heb namelijk zo'n idee dat hij anders niet mee wilt. Hij kijkt zoveel vrolijker dan net. Maar nu is hij dronken. Ik vraag me af waarom de huiselven hem hebben laten drinken. Waarschijnlijk wouden ze gewoon vriendelijk zijn. Ik kijk weer naar Campbell. Hij lijkt nu zo vrolijk...


    Spoiler alert: you will save yourself

    PeterParker schreef:
    [Awesome! Campbell is dronken (:]


    Ja Campbell durfde het nu Brooke niet dicht bij hem in de buurt zit om hem aan te randen (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik keek om en meteen voelde ik Draco’s handen mijn polsen omsluiten. ‘Je bent dronken.’ Ik lachte zachtjes en legde een vinger op zijn lippen. ‘Sssh.’ Ik hield mijn hoofd iets schever terwijl ik hem aanstaarde en de glinstering van de maan in zijn ogen leek te spelen. ‘Komop, Campbell. We moeten weer gaan. Waar wil je heen?’ Ik lachte en automatisch trok ik mijzelf los en maakte een sierlijkgebaar wat er voor door moest gaan als een rondje. ‘Ik weet wel waar ik niet heen wil.’ Lachte ik. Meteen pakte ik zijn handen beet en zwalkte er weer wat mee terwijl ik in zijn groene kijkers keek. ‘Komop, Draco. Je wilde gezelligheid. Laten we iets gezelligs doen.’ Ik giechelde zachtjes en boog wat meer naar hem toe. ‘Klammfels is niet gezellig. Ssh.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    ‘Ik weet wel waar ik niet heen wil.’ Lacht Campbell. Ik zeg niets en hoop dat er maa geen mensen langslopen. ‘Komop, Draco. Je wilde gezelligheid. Laten we iets gezelligs doen.' Hij giechelt en buigt zich naar me toe. Mijn gezicht wordt rood. ‘Klammfels is niet gezellig. Ssh.’ Ik glimlach en kijk naar onze handen. Hij heeft die van mij vastgepakt.
    'En Karkarov al helemaal niet als hij zie dat jij gedronken hebt dus we gaan weer naar de ziekenzaal,' leg ik uit. Ik begin hem mee te trekken naar de ziekenzaal. Ik open de deur naar de zaal en leg Campbell op een van de bedden. Ik ga zelf naast het bed zitten. Ik leun tegen de leuning van de stoel en kijk naar Campbell. Hij ziet er nu zo vrolijk uit.
    'Het spijt me dat ik zo kortaf deed net op de gang. Ik denk alleen niet dat het zo'n goede indruk maakt als de grote Campbell Saunders dronken door de school zwerft.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    'En Karkarov helemaal niet als hij ziet dat jij gedronken hebt dus we gaan weer naar de ziekenaal.' Ik zuchtte luid wat mij ondanks alles zachtjes liet giechelen. 'Wat maakt het uit wat Karkarov vindt. ik ben Campbell Saunders een...' ik keek terwijl Draco me mee trk uit het raam en mijn ogen lichtte meteen op. 'Ik ben een astronaut en ik keer nooit meer terug.' Ik stak mijn tong uit en huppelde als een gewillig kind met Dracco mee. Al wist ik niet of het als huppelen door kon gaan.
    Als een gewillig kind liet ik mijzelf op het bed neerzetten terwijl Draco naast het bed ging zitten. 'Het spijt me dat ik zo kortaf deed op de gang. Ik denk alleen niet dat het zo'n goede indruk geeft als de grote campbell saunders dronken dor de school zwerft.' Ik lachte en stond op om vervolgends op Draco's schoot te landen omdat mijn benen het leken te willen bezwijken. 'Oeps.' Ik zette twee vingers bij zijn mondhoeken en deed ze omhoog zodat het een glimlach vormde. 'Vrolijk zijn Draco. Je zal nooit meer in je leven zo'n grote mislukking zien.' Ik hoorde wat op de grond vallen en ik wilde me er naar toe richten maar ik was bang dat ik anders vam Dracos schoot zou afvallen. 'Oeps.' Giechelde ik.

    Haha sorry kon het niet laten om campbell niet op jouw schoot plaats te laten nemen !


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    'Wat maakt het uit wat Karkarov vindt. ik ben Campbell Saunders een...' Hij kijkt uit het raam. Ik zucht maar moet toch stiekem ook glimlachen. Hij is nog steeds schattig. Oké Draco zo kan 'ie wel weer. 'Ik ben een astronaut en ik keer nooit meer terug.' Hij steekt zijn tong uit en begint iets te doen wat op huppelen lijkt. Hij staat op van zijn bed. 'Oeps,' mompelt hij. Ik zucht. Hij gaat bij mij op schoot zitten en ik word nog roder.
    'Vrolijk zijn Draco. Je zal nooit meer in je leven zo'n grote mislukking zien.' Ik weet niet wat ik moet zeggen. Zelfs nu hij dronken is kan hij nog niet goed over zichzelf praten.
    'Je bent geen mislukking. Je bent de beste seeker die er is! Ik heb je zien spelen op het WK. Toen was ik maar één van jou duizenden, nee miljoenen fans. En nu zit ik hier te praten met een dronken Campbell Saunders,' grinnik ik. 'Maar uhm, waarom zit jij eigenlijk bij mij op schoot?' vraag ik aangezien het een beetje ongemakkelijk is. Niet dat ik het erg vind, maar als er iemand binnen zou lopen zou het gewoon ongemakkelijk zijn. En ik heb liever niet dat ik zo bekend sta.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    'Je bent geen mislukking. Je bent de beste seeker die er is! Ik heb je zien spelen op het WK. Toen was ik maar één van jou duizenden, nee miljoenen fans. En nu zit ik hier te praten met een dronken Campbell Saunders,' Ik keerde me naar Draco toe en pookte met mijn vinger in zijn borst. ‘En jij bent dé Draco Malfoy. De beste van het hele universum en de schitterendste ster van de hemel.’ Zei ik zachtjes giechelend terwijl ik met mijn hand voorzichtig door zijn haar ging waarna ik hem liet afzakken tot zijn nek en mijn hoofd tegen zijn borstkast nestelde die ritmisch op en neer bewoog.
    ‘Maar uhm, waarom zit jij eigenlijk bij mij op schoot?’ Ik knipperde met mijn ogen en met moeite haalde ik mijn hoofd van zijn borstkast om hem vervolgens uitdagend aan te kijken. ‘Omdat het kan.’ Ik tikte zachtjes mijn neus tegen de zijne aan terwijl ik in zijn grijze ogen keek die automatisch naar zijn lippen gleed waardoor mijn adem stokte maar nog de laatste woorden mijn lippen verlieten. ‘En ik heb er geen spijt van.’

    Ik lach me echt hier dood XD arme Draco onthou maar dat hij dronken is xD

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 18:51 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    **kuch kuch** Draco heeft geen groene ogen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    **kuch kuch** Draco heeft geen groene ogen


    Oops hij dacht aan Scorpius (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Oops hij dacht aan Scorpius (A)


    Die heeft zijn vaders ogen(A)


    Spoiler alert: you will save yourself