• In mijn buik zal jij groeien
    nu nog heel pril en klein
    In 9 maanden zal jij bloeien
    om straks als een volmaakt mensje bij ons te mogen zijn


    Een aantal mensjes heb ik het al vertelt hier op Q, maar ik heb vandaag dan toch de officiële bevestiging gekregen van de huisarts. Ik en m'n vriend verwachten ons 2de kindje!
    In eerste instantie had ik er geen topic voor willen openen, maar gezien de oproep voor meer persoonlijke verhalen in een topic te plaatsen, leek me het toch een goed idee om dit te doen. Daarbij is iedereen in één keer op de hoogte, en staat niemand voor een verrassing als ik plotsklaps ergens in een post of dergelijke meldt dat ik zwanger ben :'D
    Dus bij deze, ons doetske Thomas gaat een broertje of zusje erbij krijgen :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Wauw. Gefeliciteerd! Dat is erg leuk nieuws om te horen! (:

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 11:23 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gefeliciteerd met jullie tweede kindje.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Naahw, wat leuk! Gefeliciteerd! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aaahw, wat leuk. Gefeliciteerd!

    Aahw :3 Gefeliciteerd!


    Stenenlikker

    Wat super leuk! Gefeliciteerd!


    Valar Morghulis.

    Nogmaals gefeliciteerd. ;3
    Fijn dat het nu helemaal bevestigd is. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wauw, gefeliciteerd!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ewijn schreef:
    Aahw :3 Gefeliciteerd!


    i put the fun in funeral

    Ahw, gefeliciteerd! Wat leuk, zeg.
    Ergens hoop ik dat het een meisje wordt, zodat Thomas als grote broer op kan treden haha. Dat zal zo lief zijn! Maar een jongentje is eveneens leuk natuurlijk, ik ben er in elk geval wel nieuwsgierig naar.
    Volgens mij kan je dat pas na een paar weken weten, toch?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gefeliciteeeeeerd!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd (:


    From these ashes, I will rise

    Eloquentiae schreef:
    Wauw, gefeliciteerd!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Iedereen bedankt voor de felicitaties :3

    Hiraeth: Aan de ene kant hoop ik inderdaad dat het een meisje is, maar aan de andere kant is een 2de jongen ook leuk, aangezien we dat als ouder zelf al meer gewoon zijn en het dan ook eerder een speelkameraadje kan zijn voor Thomas. Gehe twee bandieten onderling, waarschijnlijk :'D
    Zelf heb ik absoluut geen voorkeur, het heeft allebei zo z'n charmes :3
    Meestal zie je met 3 a 4 maanden of het een jongen of een meisje is, als het natuurlijk goed ligt in de buik ^_^
    Dus het is nog even wachten voor we weten wat het is :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dat is leuk om te horen! Mijn nicht is nu op vijf maanden -denk ik, of zes ongeveer-, maar geniet er lekker van.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt