• Hoii,

    Bij e-mailboxen zoals Outlook; G-mail etc. zie je vaak van dit soort pijltjes:


    Met die pijltjes kun je dan gemakkelijk naar een volgend of vorig bericht.

    Ik zat te denken dat die pijltjes (mits het programmeerbaar is) ook wel handig voor Quizlet zouden zijn, omdat je nu als je heel veel privéberichten hebt, je eerst vanuit je inbox naar een privébericht gaat en je daarna weer terug naar je inbox moet om de volgende aan te klikken. Vooral als je op je mobiel zit is dat nogal irritant. Dus ik zat te denken dat die pijltjes wel handig zouden zijn...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat lijkt me heel erg handig. Voor! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sheo schreef:
    Ja, dat zie ik wel zitten (:
    Voor!


    ©1998

    Ik heb er ook wel eens aan gedacht, geweldig dat er eindelijk een topic over is (: Ik stem voor!*O*

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 16:10 ]

    Sheo schreef:
    Ja, dat zie ik wel zitten (:
    Voor!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Voor.
    Al zovaak gewild =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zie alleen maar voordelen, dus voor. (:


    :)

    Deamonium schreef:
    Ik heb er ook wel eens aan gedacht, geweldig dat er eindelijk een topic over is (: Ik stem voor!*O*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Finnow schreef:
    Ik zie alleen maar voordelen, dus voor. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Voor!

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 11:29 ]


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ik juich mee. VOOR


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Naah, toch alleen maar onhandig. Maar goed, als iedereen het ermee eens is. Ik ga het in ieder geval niet gebruiken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Naah, toch alleen maar onhandig. Maar goed, als iedereen het ermee eens is. Ik ga het in ieder geval niet gebruiken.


    hoezo onhandig?


    Little do you know

    Yoko schreef:
    Mij maakt het niks uit, maar het kinkt wel handig!


    Queer zijn is gewoon alles

    Carson schreef:
    Ja, dat zie ik wel zitten (:
    Voor!


    † Love? I want to sleep.

    Disneyy schreef:
    (...)

    hoezo onhandig?


    Is het pijltje omhoog het bericht wat in de index boven dit bericht staat of is dat het bericht wat het eerstvolgende in het lijstje staat? Ik zal er eens op proberen te klikken. Wacht. Waar zit ik nu? Zit dit mailtje ernaast? Terug. Wacht, welk pijltje was het ook al weer?
    No worries, in RL ben ik meer genavigeerd. ;p


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt