• Ik had gedacht dat het wel leuk zou zijn als er meer lettertypes kwamen. Dat zou handig zijn voor je opmaak/lay-out in je stories of op het forum. Het maakt het lezen ook aangenamer.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Comic sans ms natuurlijk. (cat)

    Nee joh, Curlz MT. (cat)

    OT: Ik ben tegen. Ik ben tevreden met deze lettertypes en dit houdt alles wat overzichtelijker.


    :)

    Maar misschien kunnen we zeggen dat er bv op het forum deze lettertypes blijven, maar dan km stories of quizen een sierlijker lettertype komt?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Decimoway schreef:
    Maar misschien kunnen we zeggen dat er bv op het forum deze lettertypes blijven, maar dan km stories of quizen een sierlijker lettertype komt?

    Ik denk eigenlijk dat dat te moeilijk wordt om te maken, of gewoon teveel werk. Daarbij blijf ik dan nog steeds bij mijn argument dat bepaalde story's dan ook onleesbaar kunnen worden door het lettertype.


    From these ashes, I will rise

    Avarosa schreef:
    Ik zou graag eens iets sierlijker hebben voor in de stories, want nu moet ik dat steeds met een foto doen.


    Dit zou ik ook wel graag willen, ja, maar voor het overzicht vind ik dat het er dan niet te veel moeten worden.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Van mij mag Garamond echt wel erbij in het lijstje. Ik ben dus zeker voor, al moet er ook niet een teveel aan lettertypes bij komen, en zeker niet van die onleesbare dngen.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Miserables schreef:
    Ik ben tegen. Mensen gaan het dan ook op het forum gebruiken en dan wordt alles veel te druk, onleesbaar en over het algemeen lelijk.
    Plus ik vind het heel erg onnodig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aan de ene kant vind ik drie lettertypen genoeg,
    maar aan de andere kant zou comic sans ms idd. leuk zijn
    dit bericht doe ik boor de lol in de drie lettertypen, ghehe:P


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Goh, ik heb er niet echt een mening over. Maar volgens mij is dit al eens meer voorgesteld.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Valkyries schreef:
    Van mij mag Garamond echt wel erbij in het lijstje. Ik ben dus zeker voor, al moet er ook niet een teveel aan lettertypes bij komen, en zeker niet van die onleesbare dngen.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik zou het voor het forum vreselijk irritant vinden, maar voor stories maakt het me niet echt uit. Zelf ben ik niet van plan het te gebruiken, maar als mensen er behoefte aan hebben en het is makkelijk te fixen, waarom niet?

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 12:00 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cantabile schreef:
    Tegen, ik vind de hoeveelheid lettertypen die we nu hebben genoeg. Daarbij lijkt het me dat sommige nieuwe lettertypen onleesbaar worden of dat het er gewoon lelijk uit kan gaan zien.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    De opmaak in stories faalt vaak nogal. Dan werkt er iets niet as je dat doet, dus het gaat waarschijnlijk niet eens helpen met meer lettertypes.
    Ik vind deze ook meer dan genoeg, want je kunt het template ook niet 'normaal' zetten en als mensen dan allerlei vage fonts gaan gebruiken, kan je het misschien niet lekker lezen.
    Dus tegen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hangt er vanaf of het leesbare lettertypes zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Volgens mij was dit al eens voorgesteld en afgewezen...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Valkyries schreef:
    Van mij mag Garamond echt wel erbij in het lijstje. Ik ben dus zeker voor, al moet er ook niet een teveel aan lettertypes bij komen, en zeker niet van die onleesbare dngen.

    Garamond, inderdaad.


    Quiet the mind, and the soul will speak.