• Ik had gedacht dat het wel leuk zou zijn als er meer lettertypes kwamen. Dat zou handig zijn voor je opmaak/lay-out in je stories of op het forum. Het maakt het lezen ook aangenamer.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Als er bij zouden komen dan geem onleesbare -duhu- lettertypes. Wat sierlijke lettertypes dan.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben voor, maar alleen als het echt leesbare lettertypes zijn en je geen hoofdpijn bezorgen als je meer dan vijf regels leest. Daarnaast moet er inderdaad niet te veel komen anders heb je iedere story in een ander lettertype. Op zich niks mis mee, maar dat is wel iedere keer weer wennen aan een ander lettertype.


    Physics is awesome

    Ik ben voor, gezien ik het enige deftige lettertype nu Times vind (': En het gewone, uiteraard. Inderdaad, Comic Sans MT zou heel leuk zijn. Persoonlijk vind ik Aldhabi en Vijaya ook heel mooi.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Decimoway schreef:
    Als er bij zouden komen dan geem onleesbare -duhu- lettertypes. Wat sierlijke lettertypes dan.

    Ja, dat zou erg welkom zijn. Het enige dat ik een beetje sierlijk kan noemen nu is Times in cursief, dus zo.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 12:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it