• Nevermind.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 15:54 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik zit nu op mijn mobiel. Kun je uitleggen wat het precies is?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ik ben nu een kijkje aan het nemen (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn



    Denk dat jullie nog even moeten spelen met de kleuren...


    quidquid excusatio prandium pro

    Scribe schreef:
    Ik zit nu op mijn mobiel. Kun je uitleggen wat het precies is?


    Op dit moment is het een profielensite waarop je groepen kunt maken, je profiel mooi kunt maken, chatten en praten in forums. Het is een plek om vrienden te maken of rpg's te beginnen. Er zullen meer functies volgen als er meer leden zijn.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik heb me ingeschreven (Novoselic), maar ik vind het een beetje ... ik weet niet. Het is natuurlijk heel leuk bedacht, maar hoe willen jullie bekend worden? Via Quizlet alleen kun je geen leden werven, zeker niet als je aan professionele ledenwerving wilt doen, want dat mag niet eens. Het is zeker niet om jullie te gaan bekritiseren of om irritant te doen of zo, maar heb je er al aan gedacht hoe je jullie communitysite bekend wilt maken en zichtbaar maken voor zoekmachines etc.?

    Maar ik vind het wel heel leuk bedacht verder. Heel veel succes en plezier ermee! (;

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 17:10 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    SolidSnake schreef:



    Denk dat jullie nog even moeten spelen met de kleuren...


    Oke haha
    Wij twijfelden ook al over de kleur (:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Novoselic schreef:
    Ik heb me ingeschreven (Novoselic), maar ik vind het een beetje ... ik weet niet. Het is natuurlijk heel leuk bedacht, maar hoe willen jullie bekend worden? Via Quizlet alleen kun je geen leden werven, zeker niet als je aan professionele ledenwerving wilt doen, want dat mag niet eens. Het is zeker niet om jullie te gaan bekritiseren of om irritant te doen of zo, maar heb je er al aan gedacht hoe je jullie communitysite bekend wilt maken en zichtbaar maken voor zoekmachines etc.?

    Maar ik vind het wel heel leuk bedacht verder. Heel veel succes en plezier ermee! (;

    Voor nu is het gewoon nog voor gezelligheid en om nieuwe mensen te ontmoeten. Zouden we er echt iets mee willen doen, dan moeten we in eerste instantie zelf een host zoeken om een volledige website op te zetten en hebben we ook mensen nodig die voor ons zouden kunnen coderen. Dat is hooguit in de verre toekomst misschien ooit een idee, maar nu is het nog gewoon omdat we het leuk vinden en omdat het kan ^^


    From these ashes, I will rise

    Confiance schreef:
    (...)

    Oke haha
    Wij twijfelden ook al over de kleur (:

    Het zou misschien leuk zijn om een logo te ontwerpen? Dus in plaats voor de "Twiddle, The place to be who you are" in Times zou je een aparte afbeelding kunnen maken met Photoshop o.i.d., zoals bijvoorbeeld zoiets:

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 18:11 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ^ Leuk logo. Ik ga me zo ook even aanmelden. (:

    Caille schreef:
    ^ Leuk logo. Ik ga me zo ook even aanmelden. (:

    Het was maar een voorbeeldje hoor, maar dankjewel. ;D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    @ Lotta
    Ben ik gewoon blind, of moet er nog een ''h'' in ''who'' van je gemaakte logo? (krul)

    OT: Hmm het klinkt erg leuk, maar ik zit eigenlijk al mijn tijd op facebook en Quizlet, dus ik denk niet dat ik me snel zal hechten aan nog een ander social media, hahah. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    @ Lotta
    Ben ik gewoon blind, of moet er nog een ''h'' in ''who'' van je gemaakte logo? (krul)

    OT: Hmm het klinkt erg leuk, maar ik zit eigenlijk al mijn tijd op facebook en Quizlet, dus ik denk niet dat ik me snel zal hechten aan nog een ander social media, hahah. x)

    Looool, sorry, ik ben echt stom. x']


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Looool, sorry, ik ben echt stom. x']


    Ghehe kan gebeuren toch. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Novoselic schreef:
    (...)
    Het zou misschien leuk zijn om een logo te ontwerpen? Dus in plaats voor de "Twiddle, The place to be who you are" in Times zou je een aparte afbeelding kunnen maken met Photoshop o.i.d., zoals bijvoorbeeld zoiets:



    Die is leuk! Ik denk dat we wel een logo gaan maken.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik vind het nogal onprofessioneel ogen, sorry. Misschien vinden andere mensen het leuk, maar het is in ieder geval niet mijn smaak. (:
    + Op de een of andere maniet doet de naam me aan Diddle denken. :')

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 19:17 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."