• Hoi hoi! De laatste tijd ben ik volop bezig geweest met tekenen. De laatste keer dat ik een tekening op dit forum heb gezet is denk ik een paar jaar geleden ofzo? 😂

    De laatste tekening die ik heb gemaakt, is een redrawing van een bekende art youtuber, namelijk Rossdraws! Ik heb zijn OC Nima getekend. Dit is de tekening:



    Wat vinden jullie? ^^ Als je ‘m leuk vindt, dan zou ik het waarderen als jullie een like achterlaten op mijn insta @_pcs_art_! Super kleine kans dat Ross mijn tekening spot, maar iets is beter dan niets, haha. En natuurlijk kunnen jullie mij followen, ik volg gewoon terug! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Oh wat mooi! Ik ga hem meteen liken (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Oh wat mooi! Ik ga hem meteen liken (:


    Dank je wel!! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Hellevator schreef:
    (...)

    Dank je wel!! (:


    Done + gevolgd ^^ verhogen je kansen ook als we hem taggen in de reacties?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Done + gevolgd ^^ verhogen je kansen ook als we hem taggen in de reacties?


    Zou best kunnen! Misschien dat het helpt ja! (: En ik heb je ook gevolgd, thanks!


    The sun will rise and we will try again.

    Ik zag hem op Facebook voorbij komen! Leuk gedaan!

    Ik heb helaas geen instagram, dus daar kan ik niet bij helpen. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Heel tof gemaakt! Ik heb je gevolgd met mijn normale en mijn artaccount! <3 Ik zal even een like en een reactie droppen, hopelijk ziet Rossdraws het dan sneller.


    ars moriendi

    Scandal schreef:
    Ik zag hem op Facebook voorbij komen! Leuk gedaan!

    Ik heb helaas geen instagram, dus daar kan ik niet bij helpen. =(


    Dank je wel!! (: Is niet erg!


    The sun will rise and we will try again.

    Sasageyo schreef:
    Heel tof gemaakt! Ik heb je gevolgd met mijn normale en mijn artaccount! <3 Ik zal even een like en een reactie droppen, hopelijk ziet Rossdraws het dan sneller.


    Ik zag het net! Dank je wel! <3 Ik volg je nu ook! Leuke tekeningen maak je!!


    The sun will rise and we will try again.

    Hellevator schreef:
    (...)

    Ik zag het net! Dank je wel! <3 Ik volg je nu ook! Leuke tekeningen maak je!!

    Dankjewel! Ik heb in mijn leven heel veel getekend, maar ben nu lekker digitaal aan het aanklooien met mijn tekentablet. Werkt toch weer heel anders! Maar tekenen is heerlijk! <3 Ik zag trouwens ook een oog-tutorial op je page voorbij komen, wat teken je die goed, zeg.


    ars moriendi

    Sasageyo schreef:
    (...)
    Dankjewel! Ik heb in mijn leven heel veel getekend, maar ben nu lekker digitaal aan het aanklooien met mijn tekentablet. Werkt toch weer heel anders! Maar tekenen is heerlijk! <3 Ik zag trouwens ook een oog-tutorial op je page voorbij komen, wat teken je die goed, zeg.


    Echt nice en klopt inderdaad! Dank je wel!! Ik zal je op mijn persoonlijke account ook even volgen. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Oh mooi zeg!
    Ik heb zelf net als Scandal geen instagram, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.
    Maar ik lees net dat je 'm ook op facebook hebt gezet. Zijn er op facebook ook kansen dat Rossdraws het ziet?


    Inspiration can hit you any time

    Nagaa schreef:
    Oh mooi zeg!
    Ik heb zelf net als Scandal geen instagram, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.
    Maar ik lees net dat je 'm ook op facebook hebt gezet. Zijn er op facebook ook kansen dat Rossdraws het ziet?


    Dank je!! (: Nee, helaas niet! Het gaat alleen maar via Instagram :(


    The sun will rise and we will try again.

    Hellevator schreef:
    (...)

    Dank je!! (: Nee, helaas niet! Het gaat alleen maar via Instagram :(

    Oh das jammer :c


    Inspiration can hit you any time