• Mensen ik heb iets doms gedaan denk ik. De Zaterdag van EFF heb ik op mijn linker arm een teken gemaakt met zwarte nagellak. Halverwege de dag versleet deze en heeft een meisje voor mij het teken over getrokken met een zwarte pen. Nu twee weken later zit er nog een spoor van die pen omdat het er niet af gaat, maar nu is mijn huid dus opgezwollen in de vorm van dat teken... het juikt ontiegelijk erg en het zit vol met bobbeltjes.
    Iemand van jullie een idee? Misschien een late allergische reactie of zo? Het lijkt ook best ontstoken :/



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jafar schreef:
    Ik heb in mijn nek ongeveer hetzelfde resultaat na het dragen van een bepaalde ketting waar ik dus allergisch voor blijk te zijn, dus ik denk dat het gewoon een allergische reactie is. Als het binnen een paar dagen niet minder is geworden, zou ik er echter wel mee naar de huisarts gaan en verder dus niet meer met pen of nagellak op je huid tekenen, maar dat had je waarschijnlijk zelf ook wel bedacht :')


    Hahah, ik denk echter dat het door de nagellak is gekomen. Pen heb ik daarna nog op mijn huid gehad namelijk en daar heb ik geen last van gehad ^-^
    Het zit nu al een paar dagen op mijn huid en is juist erger geworden. Maar zoals sommige al zeggen is het beter om, als het nog aanhoud, de Ha te bellen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorocha schreef:
    (...)

    Hahah, ik denk echter dat het door de nagellak is gekomen. Pen heb ik daarna nog op mijn huid gehad namelijk en daar heb ik geen last van gehad ^-^
    Het zit nu al een paar dagen op mijn huid en is juist erger geworden. Maar zoals sommige al zeggen is het beter om, als het nog aanhoud, de Ha te bellen.


    Kan ook wel een aantal dagen duren hoor. Bij mij werd het eerst ook erger, wordt nu pas iets minder geloof ik... Maar de vorige keer is het ook vanzelf weggegaan. Toen dacht ik echter dat het door een andere ketting kwam. Ik hoop iig voor je dat het vanzelf weggaat en dat het inderdaad een allergische reactie is en niet een ontsteking.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Kan ook wel een aantal dagen duren hoor. Bij mij werd het eerst ook erger, wordt nu pas iets minder geloof ik... Maar de vorige keer is het ook vanzelf weggegaan. Toen dacht ik echter dat het door een andere ketting kwam. Ik hoop iig voor je dat het vanzelf weggaat en dat het inderdaad een allergische reactie is en niet een ontsteking.


    Door het open krabben is het lichtelijk aan het ontsteken :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorocha schreef:
    (...)

    Door het open krabben is het lichtelijk aan het ontsteken :\


    Oh, ja ik zou er wel afblijven als ik jouw was... En bij ontsteking zou ik het wel even goed schoonmaken en heel goed in de gaten houden.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Oh, ja ik zou er wel afblijven als ik jouw was... En bij ontsteking zou ik het wel even goed schoonmaken en heel goed in de gaten houden.


    Zal ik doen! (:
    Bedankt!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorocha schreef:
    (...)

    Zal ik doen! (:
    Bedankt!


    Graag gedaan. Succes! Ik hoop dat het niet zo ver komt dat je de dokter moet bellen c;


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Graag gedaan. Succes! Ik hoop dat het niet zo ver komt dat je de dokter moet bellen c;


    Hoop ik ook niet. Ik heb een hekel aan dokters, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lol, daarom heet het nagellak.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het is waarschijnlijk gewoon irritatie. Het is het best als je er gewoon van af blijft dan zal het na een tijdje minder pijn doen en zal het weggaan. Eventueel kan je van die irritatie zalf kopen om erop te doen zodat het sneller weg gaat.

    Occult schreef:
    Lol, daarom heet het nagellak.


    I know, maar het was te proberen. Ik had het een paar dagen ervoor ook gedaan als test.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Maakt dat het niet juist beter als ze zich erbuiten houdt? Het beste gezondheidsadvies dat je over het internet kunt geven is om naar de dokter te gaan als je je zorgen maakt en om af te wachten als dat niet zo is.

    Precies!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het ziet er zoals eerder gezegd is idd uit als een allergische reactie, misschien toch even naar de huisarts gaan of er iets verzachtends voor is, is mss het beste^^ (ook al zijn de meeste Nederlanders te nuchter om langs de huisarts te gaan naar mijn ervaring)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Oh god... Het lijkt me logisch dat dit soort dingen kunnen gebeuren als je iets wat niet voor de huid bedoeld is vrolijk op de huid gaat smeren.
    Langs de dokter gaan lijkt me in dit geval een heel goed idee, aangezien die de enige is die jou hier een echt goed advies over kan geven. Tenzij er iemand hier is die geneeskunde heeft gestudeerd, want dat kan natuurlijk ook.


    Hamartia

    I know I know.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk dat het ook een allergische reactie is maar ik ben geen dokter. Ik zou even langs de huisarts gaan, misschien weet hij er iets tegen te doen.


    "Ignite, my love. Ignite."