• Mensen ik heb iets doms gedaan denk ik. De Zaterdag van EFF heb ik op mijn linker arm een teken gemaakt met zwarte nagellak. Halverwege de dag versleet deze en heeft een meisje voor mij het teken over getrokken met een zwarte pen. Nu twee weken later zit er nog een spoor van die pen omdat het er niet af gaat, maar nu is mijn huid dus opgezwollen in de vorm van dat teken... het juikt ontiegelijk erg en het zit vol met bobbeltjes.
    Iemand van jullie een idee? Misschien een late allergische reactie of zo? Het lijkt ook best ontstoken :/



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kijk het gewoon nog een paar daagjes aan, zoals een aantal zeiden, en als het dan nog niet weg is ga ik een afspraak maken met de HA

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 16:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leuke broek!

    OT:
    Ahw, dat lijkt me echt vreselijk. Ik zou er in ieder geval wat nivea opsmeren of zo


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ja, die broek is leuk!
    Ik hoop dat die bobbeltjes dan snel weggaan, lijkt me niet prettig namelijk.


    26 - 02 - '16

    Haha uh, bedankt. Primark had ze een tijd geleden, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je zou ook altijd eerst nog even kunnen bellen voor je erheen gaat? Was sowieso slimmer geweest dan op internet te gaan vragen wat het kan zijn. Assistente kan al een beter antwoord/advies geven via je beschrijving aan de telefoon dan iemand hier op Q..

    Mijn vraag was ook wiie wist wat het zou kunnen zijn en wie dit wel eens heeft gehad.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het lijkt me een allergische reactie, maar ik ben natuurlijk geen dokter. Ik zou zeggen, blijf eraf, hou het schoon en ga, als het niet weggaat, naar de dokter. Sterkte ermee.


    Tijd voor koffie.

    Het lijkt op het soort uitslag die mensen vaak krijgen wanneer ze zwarte henna hebben gebruikt. Als je daar te lang mee rond blijft lopen, kun je goed ziek worden. Ik denk dat het in jouw geval een soort allergische reactie is en dat je er maar even mee naar de dokter moet gaan.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 14:07 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Volgens mij is het een allergische reactie, want als mijn hond mij vroeger likte, kreeg ik bubbels die er van hier uit toch hetzelfde uitzagen. Gelukkig gingen die wel weg omdat het maar op het oppervlak was. Ik zou sowieso naar de dokter gaan, want misschien zit er wel een ontsteking of besmetting op, zonder dat je het weet, want om nog steeds bubbels te hebben na 2 weken is echt vreemd. Als het een bacterie is, wil je die namelijk zo snel mogelijk kweet, want dat zijn rottige beestjes.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Volgens mij is het een allergische reactie, want als mijn hond mij vroeger likte, kreeg ik bubbels die er van hier uit toch hetzelfde uitzagen. Gelukkig gingen die wel weg omdat het maar op het oppervlak was. Ik zou sowieso naar de dokter gaan, want misschien zit er wel een ontsteking of besmetting op, zonder dat je het weet, want om nog steeds bubbels te hebben na 2 weken is echt vreemd. Als het een bacterie is, wil je die namelijk zo snel mogelijk kweet, want dat zijn rottige beestjes.


    Bacteriën zijn geen beestjes (cat)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bacteriën zijn wel beestjes hoor, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Bacteriën zijn geen beestjes (cat)
    Mijn excuses micro-organismen.(cat)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 14:50 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vlahos schreef:
    Bacteriën zijn wel beestjes hoor, hahah


    Nope, bacteriën hebben cellen met celwanden, maar zonder celkern, beestjes hebben geen celwanden, maar wel een celkern

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 14:50 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh, nou dat wist ik niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Nope, bacteriën hebben cellen met celwanden, maar zonder celkern, beestjes hebben geen celwanden, maar wel een celkern
    Daar gaat het nu niet om. Het is een manier van spreken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?