• Ik heb geen idee sinds wanneer dit zo is, maar vandaag was de eerste keer dat ik het opmerkte.
    In onder andere posts en in verhalen werkt het lettertype times niet meer, maar blijft het gewoon arial.

    Arial > lettertype
    Courier > lettertype
    Times > lettertype

    Het is niet een erg groot probleem, maar zou dit aangepast kunnen worden?


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Misschien een instelling bij Chrome die ervoor zorgt dat Times hetzelfde eruit ziet als Arial?


    Physics is awesome

    Novoselic schreef:
    (...)
    Probeer anders even uit te zoomen? (Bij mij is dat met Ctrl -, Ctrl + is inzoomen.) Misschien dat het er dan anders uitziet.


    Ik weet de sneltoets ervoor ;)
    Maar nee, dat helpt ook helemaal niets. Maar ja, zal wel een fout zijn in Chrome of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Nope. Ik zal eens kijken hoe het er op mijn mobiel uit ziet.

    *kijkt op mobiel*

    Daar zie ik wel verschil. Vreemd dit.


    Raar, op de laptop zie ik wel verschil. Op mijn mobiel niet. Ik heb precies het tegenovergestelde van jou. Ik dacht dat het gewoon zo hoorde op mijn mobiel.

    Zelf weet ik niet waar het aan ligt, dus je hebt niet veel aannam mij. Sorry.:'3


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Raar, op de laptop zie ik wel verschil. Op mijn mobiel niet. Ik heb precies het tegenovergestelde van jou. Ik dacht dat het gewoon zo hoorde op mijn mobiel.

    Zelf weet ik niet waar het aan ligt, dus je hebt niet veel aannam mij. Sorry.:'3

    Hé ja, dat heb ik ook.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 15:15 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zie het in de beginpost en soms werkt het ook niet in mijn story of maar half.


    16 - 09 - '17

    Het raadsel der niet werkende Times :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.