• Beste Quizletters,
    In dit nachtelijke uur plaatsen wij een mededeling, dit kan door sommigen van jullie opgevat worden als een waarschuwing. Vanaf vandaag zal een nieuwe groep actief worden, genaamd 'Qnonimouse'. Wat wij zullen doen krijgen jullie zo spoedig mogelijk te zien.Tot die tijd letten kunnen we je slechts één ding beloven: Eet geen diepvriestaco's. Wij zullen op jullie letten, we zien alles wat jullie doen, elke (mis)stap die jullie zetten.. Wat wij doen is goed. Veel van jullie zullen het met het ons eens zijn dat Quizlet niet is wat het geweest is. Stiekem willen we allemaal wel terug. Terug naar een Quizlet dat leeft, een Quizlet dat niet overheerst word door RPG's, domme spelletjes en 'ik zoek stories'-topics. Quizlet MOET veranderen.

    We Are Qnonimouse



    We'll be in touch.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 12:57 ]

    Novoselic schreef:
    Ik vind het verwarrend dat er nu twee topics zijn. :c

    Het is begonnen o.o


    From these ashes, I will rise

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Dan maak je een story die je inactief laat en communiceer je zo met de rest.


    Ja, want daar zouden Mods dus echt totaal niet in kunnen kijken ergens.. Of een slimme hacker.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    QNM schreef:
    (...)

    Nee hoor, dit is nog het oude account.


    Oh ohjah. Ghehe ik ben blond. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Novoselic schreef:
    Ik vind het verwarrend dat er nu twee topics zijn. :c


    Tell me about it, stud.

    QNM schreef:
    (...)

    Ja, want daar zouden Mods dus echt totaal niet in kunnen kijken ergens.. Of een slimme hacker.


    Dan gebruik je dropbox, faken jullie een gmail account en maak je een drive document aan. C'mon, zo moeilijk is het niet :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Novoselic schreef:
    Ik vind het verwarrend dat er nu twee topics zijn. :c


    En een derde, dat verwijderend is en van wie de maker niets te maken heeft met dit ...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Dan gebruik je dropbox, faken jullie een gmail account en maak je een drive document aan. C'mon, zo moeilijk is het niet :p


    Als je meer accounts gaat aanmaken verhoog je het risico van onthulling, en verlaag je de efficiëntie.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Ik verdenk de mods trouwens opnieuw.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Frodo schreef:
    We zouden alle feitjes moeten bijhouden.
    - Ze zijn geen koppel
    - Ze zijn 's nachts actief
    - Ze zijn hier al langer dan 3 jaar

    Ik vind dit leeeuk :3


    - Goede spelling (geen dt fouten voor zover ik zag in posts), dus dan vallen er al een hoop mensen af :Y)
    - Gebruik van interpunctie, hoofdletters e.d.
    - Gebruik van Engelse woorden en termen.
    - Netjes geformuleerde zinnen.
    - Geen smileys.

    :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik snap het niet. (cat)

    QNM schreef:
    (...)

    Als je meer accounts gaat aanmaken verhoog je het risico van onthulling, en verlaag je de efficiëntie.


    Je maakt een gmail account. De rest ook, je dumpt dit in een inactieve story en nodigt elkaar uit voor een drive.
    Hoezo hogere kans op onthulling? :') Ah well, het is jullie pakkie an, niet die van mij.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jongens
    HET IS EEN SOORT VOSSENJACHT *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    BastiIIe schreef:
    (...)

    - Goede spelling (geen dt fouten voor zover ik zag in posts), dus dan vallen er al een hoop mensen af :Y)
    - Gebruik van interpunctie, hoofdletters e.d.
    - Gebruik van Engelse woorden en termen.
    - Netjes geformuleerde zinnen.
    - Geen smileys.

    :Y)

    Er zit wel een dt-fout in.

    Terug naar een Quizlet dat leeft, een Quizlet dat niet overheerst word door RPG's, domme spelletjes en 'ik zoek stories'-topics.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    BastiIIe schreef:
    (...)

    - Goede spelling (geen dt fouten voor zover ik zag in posts), dus dan vallen er al een hoop mensen af :Y)
    - Gebruik van interpunctie, hoofdletters e.d.
    - Gebruik van Engelse woorden en termen.
    - Netjes geformuleerde zinnen.
    - Geen smileys.

    :Y)


    Er staat een dt-fout in de beginpost. (cat)
    Lotta was me voor. :Y)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:47 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    - Goede spelling (geen dt fouten voor zover ik zag in posts), dus dan vallen er al een hoop mensen af :Y)
    - Gebruik van interpunctie, hoofdletters e.d.
    - Gebruik van Engelse woorden en termen.
    - Netjes geformuleerde zinnen.
    - Geen smileys.

    :Y)


    Aha, welcome mede lijstjesdedectivemaker!
    - Gebruiken vaak 'We'll be in touch' (wie weet zien we het ergens anders ook verschijnen)
    - Zijn redelijk snel geïrriteerd (zie ander topic).


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien