• Beste Quizletters,
    In dit nachtelijke uur plaatsen wij een mededeling, dit kan door sommigen van jullie opgevat worden als een waarschuwing. Vanaf vandaag zal een nieuwe groep actief worden, genaamd 'Qnonimouse'. Wat wij zullen doen krijgen jullie zo spoedig mogelijk te zien.Tot die tijd letten kunnen we je slechts één ding beloven: Eet geen diepvriestaco's. Wij zullen op jullie letten, we zien alles wat jullie doen, elke (mis)stap die jullie zetten.. Wat wij doen is goed. Veel van jullie zullen het met het ons eens zijn dat Quizlet niet is wat het geweest is. Stiekem willen we allemaal wel terug. Terug naar een Quizlet dat leeft, een Quizlet dat niet overheerst word door RPG's, domme spelletjes en 'ik zoek stories'-topics. Quizlet MOET veranderen.

    We Are Qnonimouse



    We'll be in touch.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 12:57 ]

    Ik vind het echt creepy, haha.

    Nicosia schreef:
    Ik blijf denken aan Mitchell ...


    Ik denk sowieso dat er een jongen in het spel is.
    (Stiekem ben ik het zelf, haha)

    Misschien zit die persoon wel vet met ons mee te denken atm.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:52 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Guys, come on, het zijn meerdere personen, er is maar 1 dt-fout gemaakt en het voltooid deelwoord van overheersen is met een t. Ga nu niet meteen de conclusie trekken over de grammatica en spelling van het hele account :')


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    Guys, come on, het zijn meerdere personen, er is maar 1 dt-fout gemaakt en het voltooid deelwoord van overheersen is met een t. Ga nu niet meteen de conclusie trekken over de grammatica en spelling van het hele account :')


    Hoe wil je anders iemand van internet herkennen? Ik kan dan alleen maar denken aan de wijze van typen/schrijven/vertellen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Ik denk sowieso dat er een jongen in het spel is.
    (Stiekem ben ik het zelf, haha)

    Misschien zit die persoon wel vet met ons mee te denken atm.


    Daar dacht ik ook al aan. Om zich minder verdacht te maken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Hoe wil je anders iemand van internet herkennen? Ik kan dan alleen maar denken aan de wijze van typen/schrijven/vertellen.

    Nee, maar er wordt nu geroepen dat het geen bèta kan zijn omdat overheerst met een d is. Dat vind ik zo'n verschrikkelijk kromme stelling.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:56 ]


    From these ashes, I will rise

    Jacco en Jaimy (cat)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nicosia schreef:
    Ik blijf denken aan Mitchell ...
    Nogmaals, ik ben het niet. Ik was, samen met Nikki en haar zusje, de hele midweek op vakantie. Dit kun je ook zien op mijn FB account en ik heb nog veel meer foto's als jullie me niet geloven.

    Ik teken zelfs een legaal bindend contract dat dit bevestigd. Ik heb namelijk betere dingen te doen dan dit :Y)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scribe schreef:
    Jacco en Jaimy (cat)
    FUCK JAIMY, ZE HEBBEN ONS DOOR


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sheo schreef:
    (...)FUCK JAIMY, ZE HEBBEN ONS DOOR

    JACCO, YOU ASS! WAAROM KREEG IK HET WACHTWOORD DAN NIET D:


    From these ashes, I will rise

    Ben ik de enige die creapy gevoelens krijgt door naar dat aangepaste hoofd van mickey mouse te kijken?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik ben erg benieuwd...


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Dauth schreef:
    (...)Nogmaals, ik ben het niet. Ik was, samen met Nikki en haar zusje, de hele midweek op vakantie. Dit kun je ook zien op mijn FB account en ik heb nog veel meer foto's als jullie me niet geloven.

    Ik teken zelfs een legaal bindend contract dat dit bevestigd. Ik heb namelijk betere dingen te doen dan dit :Y)


    Sorry, ik kan er niets aan doen. :'D Die schrijfstijl doet me gewoon denken aan die van jou. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cantabile schreef:
    (...)
    JACCO, YOU ASS! WAAROM KREEG IK HET WACHTWOORD DAN NIET D:
    Het was Walllikeanegyptian (joehoe)
    Dacht dat je dat wel door zou hebben


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Zolang ze maar geen virus verspreiden want ik gebruik Internet Explorer en weiger om een andere browser te downloaden. :Y)

    Ik ben wel heel benieuwd wie er achter dat account zitten.
    Wss is het een vervroegde (of verlaatte) 1-april grap.
    Maar 't is wel creepy...

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:59 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly