• Beste Quizletters,
    In dit nachtelijke uur plaatsen wij een mededeling, dit kan door sommigen van jullie opgevat worden als een waarschuwing. Vanaf vandaag zal een nieuwe groep actief worden, genaamd 'Qnonimouse'. Wat wij zullen doen krijgen jullie zo spoedig mogelijk te zien.Tot die tijd letten kunnen we je slechts één ding beloven: Eet geen diepvriestaco's. Wij zullen op jullie letten, we zien alles wat jullie doen, elke (mis)stap die jullie zetten.. Wat wij doen is goed. Veel van jullie zullen het met het ons eens zijn dat Quizlet niet is wat het geweest is. Stiekem willen we allemaal wel terug. Terug naar een Quizlet dat leeft, een Quizlet dat niet overheerst word door RPG's, domme spelletjes en 'ik zoek stories'-topics. Quizlet MOET veranderen.

    We Are Qnonimouse



    We'll be in touch.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 12:57 ]

    What the fack is er aan de hand?


    Some people are art and do art at the same time

    Hahahaha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dauth schreef:
    (...)Ik gebruik in 9 van mijn 10 posts een smiley. :Y) of (cat) en heel soms (bloos). Dat doet deze persoon helemaal niet en daarbij, er praten wel meer mensen zoals ik, omdat ik gewoon AN praat.

    Haha ja, ik dacht dat jij en Nikki het waren, oa omdat er 'word' isgeschreven waar 'wordt' moest staan :D. Maar das een veelgemaakte fout...
    En inderdaad, dat klopt ook. Maar als iemand weet hoe hij/zij schrijft of wat voor uitdrukkingen jouw schrijfstijl definieren, dan kun je hier altijd rekening mee houden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Haha ja, ik dacht dat jij en Nikki het waren, oa omdat er 'word' isgeschreven waar 'wordt' moest staan :D. Maar das een veelgemaakte fout...
    En inderdaad, dat klopt ook. Maar als iemand weet hoe hij/zij schrijft of wat voor uitdrukkingen jouw schrijfstijl definieren, dan kun je hier altijd rekening mee houden.
    Hush jij, ik haat het woord "word". Ik doe mijn best om het goed te doen. :Y) Maar goed, je hebt gelijk, het is best makkelijk om iemands schrijfstijl over te nemen, maar dat zou wel betekenen dat je daar de hele tijd op moet letten.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 15:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is begonnen.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    QNM schreef:
    Het is begonnen.

    Wat bedoel je precies met het?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Wat bedoel je precies met het?


    Dat ze irritant gaan doen, dat is begonnen.


    Your make-up is terrible

    Trolol.
    Ik verdenk Nikki.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    QNM schreef:
    Het is begonnen.

    Oké nu maak je me bang. Ik dacht dat het al was begonnen met dat eerste nieuwe topic?


    From these ashes, I will rise

    QNM schreef:
    Het is begonnen.


    Het? Je gaat toch geen 3e oorlog starten he?


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Hiraeth schreef:
    Trolol.
    Ik verdenk Nikki.


    Mij? Ik heb een week lang geen internet gehad omdat ik op vakantie was.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Mij? Ik heb een week lang geen internet gehad omdat ik op vakantie was.
    + Zoals ik al meerdere keren heb vermeld in dit topic en zelfs gezegd dat ik best een legaal contract wil ondertekenen om dat te bewijzen. Also, foto's ervan staan op FB :Y)

    Laat ik even duidelijk zijn. We hebben wel internet gehad, maar we moesten dit delen. Ik en Nikki's zusje zaten er alleen maar op, Nikki niet.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 18:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hiraeth schreef:
    Trolol.
    Ik verdenk Nikki.


    Ja, vooral ook omdat ze in het andere topic de mods aan het verdedigen is en tegen hen ingaat (cat)

    Btw, ik vind het wel briljant dat de topics naar het offtopic gedeelte zijn verplaatst en dus veel minder gezien zullen worden :')


    Happy Birthday my Potter!

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat ze irritant gaan doen, dat is begonnen.

    Lol, ik vind ze nu al irritant genoeg.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 15:25 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    QNM schreef:
    Het is begonnen.


    No offense, maar ik zie geen verschil.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki