• Hey!!! Ik ben bezig met een werkstuk over Ierland, en ik heb wat dingen op internet op gezocht. Ik heb nu rond de 15 hoofdstukken en dat is echt te veel.... Zouden jullie me willen helpen met indelen? ik heb inmiddels dit; Toerisme, Godsdienst, Levenswijze, Relatie met Nederland, Onderwijs, Vakantieland, St. Patricksday, de taal, Ierland, kaartgegevens, landschap, klimaat, geschiedenis van Ierland, Bezienswaardigheden en Wapens van Ierland....

    Zoals je ziet zijn dat er heel veel, dus ik kan jullie hulp goed gebruiken en wil jullie daarom ook vragen om me te helpen ^.^
    Het liefst zal ik willen als je de hoofdstukken samen doet, bijvoorbeeld klimaat en landschap (verder dan dat kwam ik niet) maar als je iets weg doet is dat ook prima. En het moet in je eigen woorden, ik zit op de bassischool in groep 8 vandaar dat ik wat makkelijkere woorden gebruik hehe

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 20:16 ]


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Als ik jou was zou ik toerisme, vakantieland en bezienswaardigheden samenvoegen.


    Your make-up is terrible

    Bedankt Assassin !!!!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 19:53 ]


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Godsdienst en levenswijze hebben vaak ook met elkaar te maken, die zou je dus ook samen kunnen voegen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ook bedankt Pariah !!! :D

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 19:50 ]


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    St. Patricksday kan misschien bij geschiedenis?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ja kan wel! :) Mercedene


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Een van de hoofdstukken is Ierland, maar die is toch niet nodig als de rest ook over Ierland gaat?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ohja dat is best slim! bedankt !!! JamesPotter
    hehe ik weet niet eens of dit dan wel word terug gestuurd ofso iets :P


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Als we nog een keer in het topic kijken, dan zien we het, maar we krijgen geen berichtje ofzo;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JONGENS IK BEN KLAAR!!! :D heel erg bedank!t!!! Xx


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan