• I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mijn topics. (:


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Waar is het uitroepteken gebleven? :c


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Abadine schreef:
    (...)

    Zijn die zo duur of wil je zo'n grote dat ie zo duur word?
    Heel erg groot en gedetailleerd. Ik wil zoiets:

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 21:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Abadine schreef:
    Mijn topics. (:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik begin echt een schijthekel te krijgen aan mensen die veren, infinity, ankers of vogels laten tatoeëren -,-


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Dauth schreef:
    (...)Heel erg groot en gedetailleerd. Ik wil zoiets:


    Holy shit man, dat is echt vet.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ^ Oooh, zoiets is zo gaaf. Ik zou alleen de ballen niet hebben om zo'n ding te laten zetten, haha.
    Om het zo maar even te verwoorden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nori schreef:
    Ik begin echt een schijthekel te krijgen aan mensen die veren, infinity, ankers of vogels laten tatoeëren -,-

    Ach ja, hun keuze. Ze doen maar. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Of zoiets op mijn schouder:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nori schreef:
    Ik begin echt een schijthekel te krijgen aan mensen die veren, infinity, ankers of vogels laten tatoeëren -,-

    Hahahaha, daar staat mijn lichaam mee vol. :Y)
    Nee, grapje. Ik wil toch nooit een tattoo.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nori schreef:
    Ik begin echt een schijthekel te krijgen aan mensen die veren, infinity, ankers of vogels laten tatoeëren -,-

    Wel, bedankt. Ik wil een anker op mijn enkel om jarenlang gepest achter me te laten (cat)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 21:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    *.*


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Markham schreef:
    ^ Oooh, zoiets is zo gaaf. Ik zou alleen de ballen niet hebben om zo'n ding te laten zetten, haha.
    Om het zo maar even te verwoorden.

    Heb je een nieuwe avaa??


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nori schreef:
    Ik begin echt een schijthekel te krijgen aan mensen die veren, infinity, ankers of vogels laten tatoeëren -,-

    Alsof het geen betekenis meer heeft T_T
    Ik wil al heel erg lang een zwart, klein slotje op de binnenkant van mijn pols laten zetten later. De betekenis is ietwat persoonlijk, tho, dus die ga ik hier niet plaatsen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.