• Het is het jaar 2153 en de bekende superhelden zijn samen met hun verhalen en het geloof in hen ten onder gegaan. Echter, een speciaal taskforce van de Amerikaanse overheid heeft hun krachten altijd bewaard in een ondergronds lab niet ver van het dorpje Spellburn voor noodgevallen.
    Midden in de nacht is er iets misgegaan met de machines die deze krachten gevangen moesten houden en zijn ze vrijgekomen. Ze hebben meteen een nieuwe gastheer of gastvrouw gezocht bij de dichtstbijzijnde mensen: allerlei bewoners, jong en oud, uit Spellburn. De overheid heeft snel gehandeld. Alle onaangetaste mensen zijn dezelfde nacht nog uit het dorp verwijderd, terwijl de besmette mensen in een diepe (kunstmatige) slaap waren en er is een grote elektrische koepel over het dorp gezet om hen binnen te houden voor nog onbepaalde tijd.

    De RPG begint in de ochtend: het moment waarop de geïnfecteerde mensen met hun nieuwe superkrachten wakker worden, merken dat al hun familie, vrienden, buren en collega’s weg zijn en ze opgesloten zitten in het kleine dorpje, met weinig voorzieningen en andere mensen met superkrachten. Wie zullen zich aansluiten bij de helden? En wie bij de schurken? En zullen ze onder de koepel vandaan ontnappen, of zijn ze gedoemd te sterven aan een voedseltekort?


    Personages:
    - Naam/Geslacht || Superheld waarvan hij/zij de krachten heeft || Leeftijd || Pagina in het rollentopic • Eigenaar personage

    - Amilia Elizabeth Rosefield || Danny Phantom || 25 || 1.2 • Rider
    - Azalea Lillian Moss || Poison Ivy || 26 || 1.8 • Gaikotsu
    - Vanessa Meghan Sunfield || Mystique || 19 || 1.7 • PeterParker
    - Novalynn Katharina Ivanov || Storm || 19 || 1.9 • Enface
    - Salome DuRhalis || Mastermind || 27 || 1.11 • Fairytalest
    - Amora Lee Scarlett || Lady Deathstrike || 18 || 1.11 • Carmenta
    - Teresa Emma Hyde || Lorelei || 27 || 1.13 • Tolkien
    - Lexim Aflex || Beast Boy || 15 || 1.3 • Lazulis
    - Seth Dillard || Magneto || 20 || 1.2 • Eichen
    - Milan Jackson || Hawkeye || 29 || 1.6 • Rhyme
    - Nathaniel Phelix || Wolverine || 22 || 1.3 • Eloquentiae
    - Jack Joshua Longfield || Azazel || 27 || 1.4 • Magnus
    - David Austin Queen || Wolfsbane || 20 || 1.7 • xthevampire
    - Lance Drake Marshall || Bucky/The Winter Soldier || 30 || 1.11 • Mascot
    - Eduardo Axello Castillo || Gambit || 29 || 1.18 • Fairytalest
    [R] - ? || ? || ? || ? • Henkerina

    invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Werk/rol in het dorp:
    Superheld/schurk en bijbehorende krachten*:
    Extra:

    *Bij sommige helden of schurken verschilt het per strip/serie/film welke krachten hij/zij heeft. Daarom is het (om misverstanden te voorkomen) belangrijk dat je hier even alle krachten neerzet die hij/zij vanaf het begin "beheerst" en misschien welke hij/zij later in de RPG nog kan leren. Dit ligt dan vast en hier kunnen je tegenspelers zich dus aan houden. Dit geeft natuurlijk niet de ruimte op er spontaan krachten bij het verzinnen. Het moet wel in minimaal 1 film/serie/strip ook zo zijn.


    Regels:
    #Er geldt een minimum van 200 woorden*
    #Mary Sue’s/Gary Stu’s zijn ten strengste verboden
    #Naamveranderingen doorgeven
    #Houd het realistisch
    #Het is verboden personages van anderen te besturen
    #Je mag nooit iemand zonder toestemming vermoorden
    #Gebruik ABN
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage
    #Probeer mannen en vrouwen een beetje gelijk te houden.
    #Je reservering komt te vervallen na 4 dagen, tenzij je contact houdt met mij
    #Probeer minimaal 1 keer in de week te reageren en anders mij wel op de hoogte te houden van je afwezigheid
    #16+ is toegestaan, maar houd het netjes
    #Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs ivbm drukte
    #OOC tussen haakjes () {} []
    #Geen OOC ruzies, IC mag wel, dus vat dat niet persoonlijk op
    #Originaliteit wordt zeer op prijs gesteld

    *Wanneer je weet lange tijd even niet te kunnen reageren, is het toegestaan een korte post te schrijven, waardoor je tegenspeler niet meer vast zit aan jouw personage. Dit is echter de enige juiste reden om een korte post te schrijven.



    Have Fun!


    Extra mededeling: Je personage is dus onafhankelijk van zijn/haar krachten. Krachten van een held betekenen niet meteen dat je personage een held moet zijn en zo ook omgekeerd. Ook mag een vrouw ook de krachten van een mannelijke held hebben en een man ook krachten van een vrouwelijke held. Dat beïnvloed elkaar verder niet. De krachten hebben gewoon de eerste de beste gastheer/gastvrouw gezocht.


    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 15:32 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Volgende week zaterdag ben ik er wel pas rond 8e, maar dat is vast geen probleem.
    En ik heb Nova ook nog in de aanbieding voor enig vorm van relatie, op familie na dan want dat zou iets wat ingewikkeld worden. Het is wel zo dat het geen relatie kan zijn die erg ver terug gaat, ze is immers pas sinds een paar maanden in Spellburn.

    Thrones -> Mascot


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Inanis schreef:
    Naam:
    Amora Lee Scarlett
    Bijnaam:
    Bij haar vrienden bekend als Amor of Scarlett, maar door haar krachten meer bekend als Cyborg Assassin of Cyborg Scarlett.
    Afkomst:
    Amora oogt het niet, maar is Japans. Dit komt mede door haar Indonesische bloed. Haar moeder was half Indonesisch.
    Leeftijd:
    Achttien jaar.
    Sterrenbeeld:
    Vissen.
    Innerlijk:
    Amora heeft het karakter van een echte 'vis'. Ze is iemand die zich mysterieus opstelt, zich nooit prijsgeeft en zich ook niet snel open stelt.Ze zal zich niet snel blootgeven en het duurt vaak een lange tijd voordat je Amora echt goed leert kennen. Maar als je haar eenmaal goed hebt leren kennen kan je er een goede relatie of vriend aan over houden. Dat is natuurlijk als zij dat zelf ook wil. Ze kan de gevoelens van de mensen om zich heen goed aanvoelen en reageert met veel sympathie en tact op het lijden dat ze zien. Ze is heel empathisch ingesteld en laat zich hierdoor ook vaak meesleuren door emoties. Haar eigen emoties zijn erg moeilijk te verwoorden, maar wanneer ze voelt wat een ander voelt, is ze iemand waarmee je zeker goed kan praten. Ze is iemand die je erg goed begrijpt en die je ook altijd zal helpen. Doordat ze zich zo kan meesleuren door haar emoties probeert ze die een beetje weg te cijferen met sarcasme en ironie. Ook heeft ze de neiging om andere voor te laten in het leven. Ze heeft liever dat iemand anders het goed heeft en laat zichzelf links liggen.
    Amora is erg fantasievol en hierdoor ook erg artistiek en muzikaal. Ze bespeelt zelf de basgitaar en houdt enorm veel van schilderen en tekenen. Ze is iemand die zich erg flirterig opstelt, iemand die gebruik maakt van haar charmes en ook weet hoe ze andere moet beinvloeden.
    Een paar eigenschappen van Amora, zowel goed als slecht zijn :
    * Mysterieus
    * Dromerig
    * Emotioneel
    * Onzeker
    * Sympathiek
    * Charmant

    Uiterlijk:
    Amora heeft een gave, lichte huid. Deze is vaak door de zon iets gebruind en heeft enkele moedervlekken zoals in haar nek, op haar buik schuin boven haar navel en een op haar borstbeen. Ze heeft een lengte van 1.68 m. Haar benen zijn lang en gespierd door het vele Kenjutsu en Taekwondo. Ze heeft smalle voeten met een klein maatje 37. Haar taille is vrij smal en getraind. Ze heeft volle borsten en smalle heupen. Verder heeft ze mooie fijne handen met slanke vingers en lange, gevijlde nagels.
    Haar schouders zijn net zoals de rest van haar lichaam wat smal. Amora's haar is lang en dik met een donkerbruine kleur en heeft vaak wat slagen erin, deze slagen zijn meestal alleen te zien wanneer zij net haar haar heeft gewassen of wanneer het nat is geweest. Na mate de tijd wordt haar haar stijl. Haar lippen zijn vol en roze en haar ogen donkerbruin, bijna zwart. Haar ogen zijn niet bepaald groot en zijn vaak opgemaakt met wat eyeliner en mascara of oogpotlood.



    Geschiedenis:
    Amora is geboren op negentien Februari 2135 in Japan op het eiland Hokkaido in de stad Wakkanai. Amora heeft sinds kleins af aan de sporten Kenjutsu en Taekwondo gevolgd bij haar vader. Haar vader gaf lessen in deze sporten en heeft haar en haar broers deze geleerd. Amora leidde in principe een rustig leventje, stond op, ging naar school, kwam thuis en ging uiteindelijk slapen. Dit iets wat saaie ritme ging twaalf jaar lang door. Op haar twaalfde werd haar moeder ziek. Ze kreeg leukemie en deze tijd werd zwaar voor de jonge Amora. De familie Scarlett leefde in een roes. Amora moest ineens erg volwassen worden in een korte tijd en heeft veel verantwoordelijkheid op zich genomen door als meisje zijnde voor haar moeder en de rest van het gezin te zorgen. Dit had ze ook meegekregen vanuit hun cultuur dat de vrouw vooral de huiselijke taken op zich nam. Haar vader verdiepte zich in het werk en maakte de trainingen zwaarder, vooral voor Amora en haar oudere broer. Zij kregen de volle laag tijdens hun trainingen. Doordat zij niet zo veel verschilde trainde zij samen, maar haar jongere broertje daarentegen mocht met zijn leeftijdsgenoten trainen.
    Amora had weinig tijd voor sociaal contact. Ze ging naar school, deed boodschappen, kwam thuis, zorgde voor het huishouden, zorgde voor haar moeder en ging daarna slapen. Dit heeft Amora een jaar lang volgehouden en toen overleed haar moeder. In het korte jaar wat zij en haar moeder hadden zijn ze nog erger naar elkaar toegegroeid. Hierdoor was Amora er kapot van, dit heeft erge inpact op haar karakter gemaakt.
    Na het overlijden van haar moeder zijn zij en haar gezin verhuist naar het stadje Spellburn. Amora ging daar op school en begon een schone lei, tenminste dat dacht ze. Ze had thuis nog steeds de moederlijke rol op zich genomen en trainde nog steeds met haar oudere broer. Ondanks dat had ze wel meer sociaal contact en op school ging het natuurlijk goed. Dit ook doordat er vanuit huis een grote druk werd uitgeoefend.

    Familie:
    Amora is volledig Japans en is ook zoals eerder genoemd geboren in Japan. Haar familie bestaat uit haar vader Mashiro, oudere broer Kenji en jongere broer Raidon. Hun moeder, Rina was al vroeg gestorven. Amora was toen dertien jaar oud, Kenji zestien en Raidon pas vier jaar. Amora was vroeger een echt moederskindje en heeft na de dood van haar moeder de taak als huisvrouw een beetje op zich genomen. Haar band met haar broers is vrij goed, doordat ze tussen haar broers in zat heeft haar vader haar ook geleerd hoe ze zichzelf moest verdedigen. Hun vader is een oude Kenjutsu en Taekwondo leraar en dit heeft hij zijn kinderen bijgebracht. Haar band met beide broertjes verschilt nogal. Doordat Raidon en zij negen jaar verschillen, ziet hij Amora heel erg als moederfiguur. Hij kijkt heel erg tegen haar op en heeft veel respect voor zijn oudere zus. Daarentegen heeft zij met Kenji een echte broer-zus band. Ze kibbelen, vechten en kunnen zowel niet met als zonder elkaar. Kenji is iemand die zijn broertje en zusje niet in de steek zal laten en is erg zorgzaam en beschermend ingesteld.
    Echter heeft ze met haar vader een wat mindere band. Doordat Amora een echt moederskindje was heeft ze nooit een extreem goede band met haar vader weten te vormen. Hij was er meer als haar leraar dan als vader. Wanneer hij de kinderen geen les gaf, was hij aan het werk. Toen de kinderen nog jong waren en hun moeder nog leefde was zij altijd met hen thuis en deed zij alles en waren zij een gelukkig gezin. Maar nadat ze overleed zijn ze verhuist naar Spellburn en heeft hij daar een baan gevonden als geschiedenis leraar op een middelbareschool.

    Werk/rol in het dorp:
    Amora is achttien jaar en zat nog op school als iedere andere tiener. Ook had zij een bijbaan in een soort club/restaurant. Ze werkte daar in de bediening en achter de bar.
    Superheld/schurk en bijbehorende krachten*:
    Lady Deathstrike.
    Net zoals Lady Deathstrike heeft Amora de superkrachten: Snelheid, kracht en behendigheid. Ze is sneller dan de normale mens, kan gemiddeld één ton tillen en is vreselijk behendig. Ze heeft net als de supervillain Adamantium klauwen. (Vergelijkbaar met de klauwen van Wolverine.) Haar skelet is net als bij Deathstrike onder dit metaal waardoor ze in principe de kracht heeft om sneller te genezen. Haar lichaam reageert sneller op verwondingen, waardoor haar wonden vaak sneller zijn genezen. Zowel haar menselijke als Cyborg kant wordt genezen, maar ernstige verwondingen duren langer.
    Ook heeft is ze fitter dan een willekeurig persoon en heeft ze een erg goede conditie en beweegt ze vrij gracieus wanneer zij aanvalt. Ze heeft een fotografisch geheugen en de instincten van een wel getrainde assassin. Door dit metaal wordt ze gezien als een Cyborg.
    Een andere kracht van Lady Deathstrike, zijn haar Martial Arts kunsten. Dit is geen echte superkracht, maar door Amora's Japanse achtergrond heeft ook zij deze sport gedaan. Het super gedeelte hieraan is dat dit is versterkt. Haar zintuigen zijn scherper waardoor ze beter hoort en beter kan zien.

    Extra:
    Amora heeft altijd een ketting om met een Jade steen. Deze ketting was van haar moeder en zou haar moeten beschermen. Door de ketting heeft ze altijd het gevoel dat haar moeder bij zich is en deze heeft ze ook altijd om.
    Lievelingskleuren;
    * Paars
    * Turquoise
    Likes;
    * Schilderen
    * Basgitaar spelen
    * Lezen
    * Impulsieve dingen
    Dislikes;
    * Egoïsme
    * Onrechtvaardigheid
    * Fietsen
    * Zand
    Superheld of -schurk;
    Amora is iemand die ondanks de krachten van een superschurk geen superschurk is, hierdoor is ze ook geen held. Maar hangt het er voornamelijk vanaf waar tot toe iemand haar brengt.



    Af!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Is het erg als ik Reese woensdag afwerk? Ik heb namelijk een grote toets fysica dinsdag en die avond muziekschool, dus ik denk niet echt dat ik tijd zal hebben om er dan aan te werken. Jullie kunnen wel best al beginnen, dan spring ik wel in. :')


    help

    Tolkien schreef:
    Is het erg als ik Reese woensdag afwerk? Ik heb namelijk een grote toets fysica dinsdag en die avond muziekschool, dus ik denk niet echt dat ik tijd zal hebben om er dan aan te werken. Jullie kunnen wel best al beginnen, dan spring ik wel in. :')


    Nee hoor, take your time. We beginnen hoogstwaarschijnlijk zaterdag pas c;


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Nee hoor, take your time. We beginnen hoogstwaarschijnlijk zaterdag pas c;


    Oki. (: komt zeker in orde. ;D


    help

    ik ben heel erg druk deze week en waarschijnlijk ook dit weekend ^^
    Ik weet dat ik dit al vaker heb gezegd, maar er kwam steeds iets tussen. Maar ik zal zo snel mogelijk mijn personage afmaken.
    Volgende week heb ik weer alle tijd dus ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik heb Joshua ^^ Heb je een voorkeur voor iets? :3


    Ik zoek nog iemand met wie Seth mee kan lopen. Ik zal even Joshua's karakter doorlezen, dan kan ik even bekijken of hij daar geschikt voor is haha.
    Edit: gelezen en ik vind hem daar perfect voor (: Vind je het oké?

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Als je wilt, vind ik vijand wel grappig c:


    Vijand is prima, maar dan moeten we wel even afspreken op wat voor manier haha. Aangezien ik nog niet zeker weet of Seth een held of een schurk wordt.

    Fairytalest schreef:
    (...)

    Ik zoek ook nog iemand voor Salome
    N ver familielid dat ze eenmaal per jaar tijdens kerst zag of iemand die ze onderweg heeft leren kennen?


    Prima!

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 19:49 ]

    ^ Nou, je hebt genoeg zie ik :p.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Delish schreef:
    ^ Nou, je hebt genoeg zie ik :p.


    Haha, er mogen altijd meer bij hoor (:

    Pedrad schreef:
    (...)

    Prima!


    Amora is ook altijd nog beschikbaar voor idk wat.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Trouwens nog iemand vrijwilliger om Salome's zuiplappartner wil zijn en de kroegen van drank te beroven? Hahaha


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    Trouwens nog iemand vrijwilliger om Salome's zuiplappartner wil zijn en de kroegen van drank te beroven? Hahaha


    Lizzy wordt vast gezellig in de kroeg? (spookvorm van Amilia)


    Happy Birthday my Potter!

    Fairytalest schreef:
    Trouwens nog iemand vrijwilliger om Salome's zuiplappartner wil zijn en de kroegen van drank te beroven? Hahaha


    Nou hey, wat nou als Amora jullie vaste bartender is? Aangezien ze toch in een soort cafe/club/restaurant thing werkt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Inanis schreef:
    (...)

    Nou hey, wat nou als Amora jullie vaste bartender is? Aangezien ze toch in een soort cafe/club/restaurant thing werkt.

    What about best budds with my character? *_*

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 22:26 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.