• Heyyy

    Nou le moi (UmbrellaLove) vind kleding enzo erg leuk (make-up niet zo, draag het zelden, nooit) maar dat ter zijde. Ik vind kleding en schoenen kopen, dragen erg leuk. Alleen heb ik wel moeite met de trends te volgen. Ik draag meestal een beetje wat ik zelf wil en dat is erg basic maar wat is nou echt nu 'een trend'? Tja en je mag natuurlijk ook vertellen wat je zelf leuk vindt om te dragen. Daar kan ik natuurlijk ook dingen mee doen!

    So comment below (:

    Xx


    I just caught the wave in your eyes

    Capricious schreef:
    Crop tops zijn hot. En nee, ik vind het niet mooi en draag het niet. Maar het is in. Net zoals cut out boots en maxi dresses. Spijkerjasjes doen het deze zomer ook wel weer goed geloof ik.

    Zelf koop ik eigenlijk gewoon alles wat ik leuk vind. De ene keer past het wel bij de mode van het seizoen, de andere keer niet. Afgelopen week heb ik toevallig nog een vestje en een topje gekocht bij een heel schattig retro-winkeltje in Gent. Verder ben ik momenteel nog op zoek naar een kanten blouse zonder mouwen.


    Die blouse zou je nog wel eens bij de Primark kunnen vinden. De laatste keer dat ik daar was, werd ik doodgegooid met vintage.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Pff.. Hier weet ik vrij weinig van. Maar het is lente dus waarschijnlijk: pastelkleuren, bloemenprintjes, spijkerjasjes zie ik ook overal en natuurlijk de beruchte crop top :]

    Ik draag in juni zelfs nog zwart, trends zijn niet mijn ding. Te lui voor


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Miserables schreef:
    (...)

    Die blouse zou je nog wel eens bij de Primark kunnen vinden. De laatste keer dat ik daar was, werd ik doodgegooid met vintage.

    Klopt, ik heb er ook al een hele hoop gezien... Maar het is iedere keer nét niet leuk genoeg, haha. Ik ben kieskeurig. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    o, hier ben ik goed in!
    Ik ben kapster en als deel van mijn job zit ik opgescheept met wel heel modebewuste klantjes, die graag over mode praten en als gevolg ben ik zeg maar zelf alle trends gaan bijhouden^^
    Vooral belangrijk is dat niet alle trends noodzakelijk iets voor jou is.
    Blijf vooral trouw aan je eigen stijl en persoonlijkheid, en laat je alleen maar een beetje leiden door de trends.
    Ikzelf heb een hekel aan sommige van de huidige trends, en niemand zal me vreemd aan kijken als ik ze weiger te dragen of ze afkraak^^

    Pastelkleuren, maar ook de iets fellere kleuren in de tinten roos, geel & oranje zijn nu best in.
    Kant is ook weer heel populair (en fantastisch om te combineren)
    Verder de korte topjes/truien met een streepje blote buik. (Absoluut mijn ding niet, maar ieder zijn stijl.)
    Opvallende bloemenprints zie je tegenwoordig ook veel, net als opvallende, artistieke prints die je hele kledingstuk domineren. (prints combineren is ook leuk, maar pas hier wel mee op.)
    Metallics ook, met dank aan David Bowie. En verder ook kleding met hoogglans.
    Verder ook mini rokjes, hotpants en korte jurkjes zijn weer mode. Maar ook lange jurken. In principe geld de regel dat in kleedjes en rokken alle lengten toegestaan zijn.
    Voor zover me bij gebleven is zijn ook simpele shirts/truitjes met een kort woord/zin in nu.
    Minimalisme is over. Less is no longer more.
    Voor schoenen is plat dan weer in, weg met de hoge hakken. (behalve de sleehak, die loopt nog wel even mee)
    Uhm, doorzichtige stofjes zie je ook veel. (Maar doe jezelf een lol en draag er iets onder. Ik zag laatst een meisje over straat lopen met een zwarte blouse in doorkijkstof, en ze had er enkel haar overdreven sexy bh onder)
    Tegenovergestelden combineren is ook goed nu. Felle kleuren met ingetogenere, hoogglans vs mat, enz..

    Dat is het zo wel een beetje geloof ik^^
    Ik hoop dat dit je geholpen heeft :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    CatchADreamx schreef:
    o, hier ben ik goed in!
    Ik ben kapster en als deel van mijn job zit ik opgescheept met wel heel modebewuste klantjes, die graag over mode praten en als gevolg ben ik zeg maar zelf alle trends gaan bijhouden^^
    Vooral belangrijk is dat niet alle trends noodzakelijk iets voor jou is.
    Blijf vooral trouw aan je eigen stijl en persoonlijkheid, en laat je alleen maar een beetje leiden door de trends.
    Ikzelf heb een hekel aan sommige van de huidige trends, en niemand zal me vreemd aan kijken als ik ze weiger te dragen of ze afkraak^^

    Pastelkleuren, maar ook de iets fellere kleuren in de tinten roos, geel & oranje zijn nu best in.
    Kant is ook weer heel populair (en fantastisch om te combineren)
    Verder de korte topjes/truien met een streepje blote buik. (Absoluut mijn ding niet, maar ieder zijn stijl.)
    Opvallende bloemenprints zie je tegenwoordig ook veel, net als opvallende, artistieke prints die je hele kledingstuk domineren. (prints combineren is ook leuk, maar pas hier wel mee op.)
    Metallics ook, met dank aan David Bowie. En verder ook kleding met hoogglans.
    Verder ook mini rokjes, hotpants en korte jurkjes zijn weer mode. Maar ook lange jurken. In principe geld de regel dat in kleedjes en rokken alle lengten toegestaan zijn.
    Voor zover me bij gebleven is zijn ook simpele shirts/truitjes met een kort woord/zin in nu.
    Minimalisme is over. Less is no longer more.
    Voor schoenen is plat dan weer in, weg met de hoge hakken. (behalve de sleehak, die loopt nog wel even mee)
    Uhm, doorzichtige stofjes zie je ook veel. (Maar doe jezelf een lol en draag er iets onder. Ik zag laatst een meisje over straat lopen met een zwarte blouse in doorkijkstof, en ze had er enkel haar overdreven sexy bh onder)
    Tegenovergestelden combineren is ook goed nu. Felle kleuren met ingetogenere, hoogglans vs mat, enz..

    Dat is het zo wel een beetje geloof ik^^
    Ik hoop dat dit je geholpen heeft :)


    thankyouu ^^ xx en ja idd die crop tops vind ik ook niks xp


    I just caught the wave in your eyes

    Ik maak mijn eigen trends, :Y)
    Uhh vooral veel dingen uit de 90's komen weer terug (kekke printjes, plateau zolen, nike air, crop tops etc}
    Ik heb zelf wel nike air, maar vooral omdat ze zo lekker zitten. Als je trends echt wilt gaan volgen zal ik op sites zoals Lookbook kijken, of gewoonweg modetijdschriften kopen.


    Alleen maar tranen van geluk