• Mijn vriend en ik zijn dit jaar drie jaar samen en eigenlijk zeuren we al die tijd al dat we samen een keer een weekendje weg willen. Natuurlijk zijn we wel op vakantie geweest, maar vaak was dat met mijn ouders erbij of met vrienden. En aangezien mijn vriend dit jaar zijn diploma gaat halen, dacht ik dan wordt het wel eens tijd dat ik wat ga uitzoeken.

    Ik heb echt een hele tijd op internet gezocht, maar het viel toch vrijwel tegen aangezien ik als arme student het financieel niet heel breed heb. (om het zo maar te zeggen.) En ik wou perse naar het buitenland, waardoor het eigenlijk niet echt makkelijk is om een accommodatie te vinden en dat dan ook nog eens te matchen met de reis erheen en terug en dat nog voor een redelijke prijs. In het begin zocht ik op Londen, aangezien ik daar echt heel graag heen wil, maar dat is zeker niet goedkoop...

    Uiteindelijk kwam ik op vakantieveilingen een verrassingsreis tegen (voor een redelijke prijs), waar je dus netjes in een 3/4 sterrenhotel zit en de vliegreis zit er ook bij in begrepen. Het enige wat je dus niet weet, is waar je naartoe gaat. Dus ik heb vorige week geboekt en als het goed is moet ik vandaag of morgen te horen krijgen naar welke plaats in Europa ik naartoe ga. Dat kan dus in heel Europa zijn en dan de hoofdsteden zoals Parijs of Londen, maar het zal ook kunnen dat ik naar Venetië of Pisa ga. (bijvoorbeeld). Ik begin nu onderhand wel een beetje zenuwachtig te worden voor de bestemming, dus ik kan bijna niet wachten op die mail.

    Dus nu vraag ik me eigenlijk al af: Welke (grote) plaatsen in Europa zijn jullie al geweest? En wat zou je daar zoal kunnen doen?

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 13:49 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Dat lijkt me echt gaaf, zo'n verrassingsreis. :'D
    Ik ben niet zo'n stedenmens, dus eigenlijk heb ik daar niet zoveel verstand van. Ik ben alleen in Athene op het vliegveld geweest en naar Parijs voor Disney. :'p En verder alleen steden buiten Europa. :'p

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 13:01 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb buiten Parijs nog niet echt grote steden gedaan. Ohja, en Milaan, maar dat was meer voor mijn moeder om te gaan shoppen en mijn vader en ik zijn een museum voor moderne kunst gaan bezoeken. :'D Het was één van de enige moderne kunst musea die ik echt leuk vond. (:

    En ik ben ook in Brussel geweest - wat niet echt heel ver voor mij is, want ik woon in België - maar daar was ook erg veel te doen en de cultuur was erg interessant. Tja, wij gaan niet zo heel veel op reis, maar ik wil doodgraag naar Rome, Londen, Venetië en nog eens naar Parijs, want ik wil het Louvre opnieuw doen. *-*

    Veel plezier in ieder geval al. (:


    help

    Oeh, spannend :3
    Ik vind het wel enorm dapper dat je dat zomaar durft, ik zou dat echt nooit doen :')

    En ik ben al in Londen, Parijs, Benidorm (als je dat een grote stad kan noemen), Athene, Aken en Keulen geweest ^^
    Verder ook nog New York, Miami, Atlanta, Orlando en Kingston, maar dat is niet in Europa :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ehm, ik ben in Londen en Parijs geweest, eigenlijk zou ik alleen maar echt de grote toeristenattracties kunnen aanbevelen, aangezien ik in beiden maar twee dagen ben geweest :Y) En dus de typische toerist heb uitgehangen.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 13:03 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik en mijn vriendinnen gaan ook op examenreis na de examens en wij hebben hier een reis geboekt: http://www.d-reizen.nl/stedentrip-met-de-bus

    Wij vonden deze busreizen best goedkoop in vergelijking met andere reizen. De reis, het hotel en ontbijt zit er vaak bij! Wij gaan naar Parijs. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat lijkt me echt geweldig.
    Ik ben al in Londen, Berlijn, Brussel, Wenen, Stockholm en Genève geweest.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik ga nooit echt op vakantie, al ben ik wel al in Parijs geweest, dat is dan zowat ook de enige grote stad in Europa waar ik al ooit ben geweest. Mensen denken dat het romantisch is, maar ik zelf vind van niet. Er valt veel te zien zoals de Eiffeltoren, kerken, museums, de Champs Elysees (daar is trouwens ook een hele lange winkelstraat), enz. Ik vond het best wel leuk om al die dingen te zien, vooral de Eiffeltoren 's nachts is echt prachtig! Maar je moet er wel voor zijn om cultuur op te snuiven, want dat is wat ik daar deed. Voor de rest kan ik je niet meteen dingen aanbevelen omdat ik zelf ook niet meer heb gezien en bezocht in Parijs.


    16 - 09 - '17

    Starkey schreef:
    Oeh, spannend :3
    Ik vind het wel enorm dapper dat je dat zomaar durft, ik zou dat echt nooit doen :')

    En ik ben al in Londen, Parijs, Benidorm (als je dat een grote stad kan noemen), Athene, Aken en Keulen geweest ^^
    Verder ook nog New York, Miami, Atlanta, Orlando en Kingston, maar dat is niet in Europa :')


    Jij hebt zo'n beetje de hele wereld afgereisd. D:

    Ik ben trouwens ook nog in Los Angeles - mijn tante en oom wonen daar - en Las Vegas geweest. :'D


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Jij hebt zo'n beetje de hele wereld afgereisd. D:

    Ik ben trouwens ook nog in Los Angeles - mijn tante en oom wonen daar - en Las Vegas geweest. :'D


    Dat is nog niet eens alles (joehoe)
    Ach, ik heb gewoon het geluk dat mijn ouders graag reizen, en ik dus ook :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Omg, spannend!

    Ik in Londen en Parijs, Aken en nog wat plaatsjes die niet heel 'groot' zijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Echt super leuk! Ik denk dat ik dat ook wel leuk zou vinden, zo'n verrassingsreis.

    Waar ik allemaal ben geweest? Hmm. Antwerpen, Keulen, Berlijn, Parijs, Barcelona, München, Praag, Rome, Venetië, Florance en Verona. Best veel eigenlijk. Ik hoop dat je naar Venetië gaat, dat is echt de mooiste stad waar ik ooit ben geweest (tot nu toe).


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Verbeter aub verassingsreis naar verrrassingsreis :c

    Ik heb met mijn vriend twee keer een citytrip gedaan. Eens naar Parijs voor drie dagen en eens naar Amsterdam voor twee dagen. Het leuke aan een weekendje is dat je eigenlijk enkel geld besteed aan je eten en wat je wilt doen. Je neemt een goedkoop hotel (je komt er toch enkel om te slapen dus het mag super klein zijn en hoeft geen luxe te zijn) zonder eten: 's ochtends koop je een koek bij de bakker en ga je op tocht. Je bezoekt wat je wilt, koopt iets om te eten, amuseert je en komt enkel voor het slapen terug.
    Ik heb zo in Parijs slechts €60 betaald voor twee nachten. Super handig!


    Has no one told you she's not breathing?

    OakenshieId schreef:
    Dat lijkt me echt gaaf, zo'n verrassingsreis. :'D
    Ik ben niet zo'n stedenmens, dus eigenlijk heb ik daar niet zoveel verstand van. Ik ben alleen in Athene op het vliegveld geweest en naar Parijs voor Disney. :'p En verder alleen steden buiten Europa. :'p
    En weten dat dat zelf niet in Parijs ligt.
    Oeh spannend. Al zou ik vast teleurgesteld zijn met de keuze. Ierland is trouwens een pakje goedkoper dan Londen en dat schijnt ook een mooi land te zijn.

    Van grootsteden ben ik enkel nog maar in Praag, Amsterdam en Londen geweest. De rest zijn kleine gebiedjes.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 13:47 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben nog nooit buiten Europa geweest, maar ik heb in Europa echt best veel gezien. Brugge, Antwerpen, Parijs, Nante, Milaan, Pisa, Cinque Terra [dorpjes westkust van Italie], Venetie, Grand Canaria, London, York, Manchester, Leeds, Budapest. I feel so spoiled x] Maar we zijn heel vaak een aantal dagen naar verschillende steden gegaan


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    LaJoie schreef:
    Verbeter aub verassingsreis naar verrrassingsreis :c

    Ik heb met mijn vriend twee keer een citytrip gedaan. Eens naar Parijs voor drie dagen en eens naar Amsterdam voor twee dagen. Het leuke aan een weekendje is dat je eigenlijk enkel geld besteed aan je eten en wat je wilt doen. Je neemt een goedkoop hotel (je komt er toch enkel om te slapen dus het mag super klein zijn en hoeft geen luxe te zijn) zonder eten: 's ochtends koop je een koek bij de bakker en ga je op tocht. Je bezoekt wat je wilt, koopt iets om te eten, amuseert je en komt enkel voor het slapen terug.
    Ik heb zo in Parijs slechts €60 betaald voor twee nachten. Super handig!


    Ah! Dus dat was de fout xD Ik kon hem al niet vinden! :O
    En dat is niet erg veel! Maar erg leuk idd! (:


    It's never gonna happen, Guys.