• Gisteren moest ik na stage naar huis. Het was halfvijf, mijn trein zou om vijf uur gaan, dat zou ik kunnen halen, ik mocht eerder weg. De bussen naar Amstelveen reden niet, en dus moest ik verplicht naar Schiphol. Daardoor miste ik met drie minuten mijn trein - en wegens wisselstoringen, zou er niet eerder een trein gaan dan kwart voor 6. Geen probleem, ik wachtte wel even, hij kwam. Maar was tien minuten te laat waardoor ik half zeven op Utrecht stond. Nog steeds geen probleem, ik hobbelde naar de bus, maar die bleef vervolgens een halfuur in de middle of nowhere staan. Eenmaal thuis aangekomen, moest ik verplicht eten, (kleine duh) voor we naar mijn bovenbuurman gingen, wegens kraamvisite. KRAAMVISITE BIJ ONZE NIEUWE KITTEN. Het nestje is vorige week donderdag geboren, en mag na 6 weken weg, duurt nog wel even dus, maar omdat het zo dicht bij is, kan ik er iedere dag langs.

    Om een lang verhaal kort te maken, wij zijn opzoek naar een naam. Een korte naam, die eindigt op een Y, of IE. Dit wegens onze andere huisdieren:

    Dobby.
    &
    Brownie

    En nu deze kleine ondeugd:

    Kitten.

    Mama en ik zaten zelf te denken aan Happy, geen idee waarom, het kwam in ons op. Maar als jullie nog inspiratie hebben...We hebben nog een poes, maar die hoort niet echt bij de familie, wegens omstandigheden (no worries, we zijn lief voor d'r, alleen is zij bang voor ons, maar die heet Minoes, die hadden we ook als eerst)


    Als dit topic niet hier hoort, gelieve deze te verplaatsen. :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Aaaaahw, wat een schatjes.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sweetie
    Haha ik bedenk ook maar wat hoor c:


    "Not my daughter, you bitch!"

    JamesPotter schreef:
    Aaaaahw, wat een schatjes.


    Thankyou! We hebben mooie baby's, haha :D


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    RickmanLover schreef:
    Sweetie
    Haha ik bedenk ook maar wat hoor c:


    Alle hulp is welkom! We hadden zelf, Sweety, Ginny en Happy. :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Murphy, Julie, Baily, Ally, Jodie, Missy.

    Wat een schatje!


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    JamesPotter schreef:
    Aaaaahw, wat een schatjes.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aahw wat lief! c:

    Namen: Shirley, Jody, Pucky?


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Awh wat een schatje! Ik ben niet de beste in namen verzinnen, maar ik zal mijn best doen.

    Cosy
    Dipsy
    Dopey
    Fluffy
    Fuzzy
    Grumpy
    Hussey
    Purrdy (Purrrrr)
    Sassy
    Scooby
    Tipsy
    Tweedy
    Whiskey
    Wolfy
    Wopsy

    Alles wat mij te binnen schoot :')


    Happy Birthday my Potter!

    Sculpture schreef:
    Murphy, Julie, Baily, Ally, Jodie, Missy.

    Wat een schatje!


    Thanks! Ik zal ze opschrijven, voor de ''vergadering'' haha. :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Aloha schreef:
    Aahw wat lief! c:

    Namen: Shirley, Jody, Pucky?


    Dankjewel! :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Jafar schreef:
    Awh wat een schatje! Ik ben niet de beste in namen verzinnen, maar ik zal mijn best doen.

    Cosy
    Dipsy
    Dopey
    Fluffy
    Fuzzy
    Grumpy
    Hussey
    Purrdy (Purrrrr)
    Sassy
    Scooby
    Tipsy
    Tweedy
    Whiskey
    Wolfy
    Wopsy

    Alles wat mij te binnen schoot :')


    Ik stem sowieso voor Scooby & Purrdy! :D


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Wat een lieve kleine haarbal! *.*
    Mijn tante had een kat die Sally heette.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 10:29 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Wat een lieve kleine haarbal! *.*
    Mijn tante had een kat die Sally heette.


    Ze is inderdaad een schatje! En een pluspunt is dat ze miauwt. Onze andere poezen maken een geluid van een kikker. x'D


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Lolly? :p


    Life is hard and then we die

    Haha, Kitty! :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.