• Het zit dus zo: sinds een paar maanden ben ik leer ik hoe ik geluid uit de gitaar moet krijgen en dat dit dan ook nog op een liedje lijkt. In het begin was het nog heel nieuw allemaal en vond ik het hartstikke leuk. Op zit moment heb ik er echter nogal wat moeite mee, omdat ik geen vooruitgang zie. Grote kans dat dit versterkt wordt door het feit dat ik tegenwoordig minder oefen, omdat ik vond dat die vooruitgang te lang op zich liet wachten. Tadaa, de vicieuze cirkel. Daarom is het gewoon even doorzetten, want ik weet zeker dat ik er dan meer plezier in zal krijgen als ik het idee heb dat ik het ook echt een beetje kan.

    Zijn er onder jullie ook mensen die een muziekinstrument spelen? Of net als ik bezig zijn met de beginselen ervan?


    Hamartia

    Dat is erg herkenbaar haha.
    Ik speel piano, maar niet zo vaak meer. (':


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Inderdaad herkenbaar, ik speel ook gitaar en had op het begin ook zoiets maar het komt echt wel zoals jij zegt - gewoon even doorzetten :'D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik speel piano ^^
    Je komt er wel hoor! Gewoon eventjes doorzetten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik speel zelf ook gitaar (: Maar je moet inderdaad blijven oefenen, in het begin gaat het allemaal een beetje langzaam, maar als je eenmaal de basis hebt, dan kan je heel veel. Zelf heb ik maar een jaartje les gehad, en toen ben ik zelf verder gedaan.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik speel piano (al 6 jaar) en ik heb ook in een dipje gezeten, op verschillende momenten zelfs, maar je komt er wel weer doorheen. Zeker als je iets leuks mag spelen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque