• Er zit een jongen in mijn klas maar ik weet niet of hj me leuk vind(en ik ga het hem niet vrage XD)
    maar dan knipoogt hij vaak naar me bevoorbeeld of zegt dan:heel lekker ding en gaat dan op mijn tafel ligge op school of als hij dan mijn etui afpakt zeg ik bevoorbeeld kutjoch tegen hem dan zegt hij ook vaak:ik hou ook van jou schat en hij vraagt ook vak aan mij:kus? en dat soort dingen.en sommige uit mijn klas vroegen al of wij tweeén verkering hadden(dat vroegen 5 kinderen namelijk xD).maar denken jullie dat hij mij leuk vind?

    fijn,niemnd laat een reactie achter -__-'

    Ik had dat probleem ook ö
    En iedereen dagt van wel en guess wat, hij was op my x'D
    Nouja het antwoord is dus;

    JA!

    X LOVE YA


    Let's do this poo

    Ik had dat probleem ook ö
    En iedereen dagt van wel en guess wat, hij was op my x'D
    Nouja het antwoord is dus;

    JA!

    X LOVE YA


    :D

    Als iemand iets beledigends tegen mij zegt zeg ik ook; hou ook van jou


    Life is hard and then we die

    Als iemand iets beledigends tegen mij zegt zeg ik ook; hou ook van jou


    ja okeeay maar hj knipoogt ook vaak naar me en zegt dat ik knap ben enzoo maar ik wil dus weten of hij me leuk vindt of niet xD

    Nja ik heb zo ne vriend en die doet da altijd bij mij xD ma kweet dat em ni op mij is allee nja eiglijk ni zkr fzo xD ma toen em da begon te doen had em een lief enzo xD
    enja hij knipoogde altijd en noemde mij cherrie xD
    ma da was gwn raar de moment dak daar heb beste mee overeenkwam had hij een lief ma deed em toch zo ja zo anders da normaal xD khad wel ff het gevoel dat hij mij toen jaloers probeerde te maken fzo xD
    maar dus zover ik weet of denk was hij niet op mij xD
    ma gij moet erop letten of hij da bij andere meisjes ook doet ^^

    Nja ik heb zo ne vriend en die doet da altijd bij mij xD ma kweet dat em ni op mij is allee nja eiglijk ni zkr fzo xD ma toen em da begon te doen had em een lief enzo xD
    enja hij knipoogde altijd en noemde mij cherrie xD
    ma da was gwn raar de moment dak daar heb beste mee overeenkwam had hij een lief ma deed em toch zo ja zo anders da normaal xD khad wel ff het gevoel dat hij mij toen jaloers probeerde te maken fzo xD
    maar dus zover ik weet of denk was hij niet op mij xD
    ma gij moet erop letten of hij da bij andere meisjes ook doet ^^


    nou,ten eerste,ben ik niet bevriend met hem
    ten tweede:hij doet dit niet bji andere meisjes
    en ten derde,hji heeft geen verkering

    (...)

    nou,ten eerste,ben ik niet bevriend met hem
    ten tweede:hij doet dit niet bji andere meisjes
    en ten derde,hji heeft geen verkering


    ^^ Kzou dan zo is via via horen wat hij van je vindt ^^

    (...)

    nou,ten eerste,ben ik niet bevriend met hem
    ten tweede:hij doet dit niet bji andere meisjes
    en ten derde,hji heeft geen verkering

    Dan is hij verliefd op je , als hij dat wel deed bij andere meisjes was hij een player.Maar nu heeft hij gewoon veel zelfvertrouwen denk ik.
    Ben jij verliefd op hem ? :D

    (...)
    Dan is hij verliefd op je , als hij dat wel deed bij andere meisjes was hij een player.Maar nu heeft hij gewoon veel zelfvertrouwen denk ik.
    Ben jij verliefd op hem ? :D


    Jaah!:D

    ik zou ook egt geen idee hebben maar het lijkt me wel zo.. zou hij een type zijn om dat voor de grap te doen ??

    Ik denk dat hij je leuk vind.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.