• Hello people! (:

    Ik vind dat er niet zo heel veel meetings gepland staan, dus ik dacht, ik organiseer er eentje. ^^

    Waar? In Utrecht, want dat is lekker centraal.
    Wanneer? Zaterdag 12 juli.
    Wat gaan we doen? Lasergamen & chillen in het park met wat leuke spellen ofzo. (:
    Als iedereen het oké vind, wil ik rond 14:00 uur bij de lasergame reserveren.


    Zeker:
    OakenshieId • Natas • 24 • Schiphol, Amsterdam Zuid, Amsterdam Bijlmer ArenA.
    Kilicious • Lisa • 22
    Kyojin • Belle • 16 • Zeist
    Tholomew • Alicia • 19 • Hoorn Kersenboogerd, Hoorn, Amsterdam Sloterdijk, Amsterdam Centraal, Amsterdam Amstel.
    Leda • Ellen • 16 • Den Bosch
    xLenox • Lenox • 16 • Den Bosch
    Espada • Tesla • 17 • Amsterdam Centraal/Amsterdam Amstel
    Udinov • Lieke • 15 • Amersfoort
    MAK3Y0URM0V3 • Esther • 17
    Tenace • Tamara • 13 • Amersfoort
    Shinrin • Meike • 13 • Amersfoort


    Waarschijnlijk:
    Aidan • Iris • 15


    Misschien:
    Confiance • 14
    Corday • Anne • 18
    Emrys • Tara • 16
    Einmana • Sarah • 17 • /
    Yayde • Marijke • 19
    Ragnar • Colibre • 21
    ChetUbetcha • Lilyan • 15
    Curuxa • Chris • 13
    ThinkLove • Amber • 12
    NarryStoran • Anouk • 16
    Fairytalest • Maxime • 17 • Eindhoven
    Vibes • Maeghan • 17

    De kosten van het lasergamen zijn als volgt:
    10 euro voor één ronde (een ronde duurt 20 minuten)
    17 euro voor twee rondes (zit een kwartier pauze tussen)


    Even een berichtje aan alle 'misschieners': zouden jullie zo snel mogelijk kunnen vragen of jullie mogen? Ik moet zo onderhand wel doorgeven hoeveel mensen er ongeveer komen. Er zijn nu zo'n twintig mensen die het nog niet weten en het maakt nogal een verschil of ik voor ongeveer 10 of voor ongeveer 30 mensen moet reserveren. ;D Het definitieve aantal kan ik nog een paar dagen van tevoren doorbellen, maar ik moet wel een beetje een schatting kunnen maken van tevoren. ;D

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 20:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heb je ook enig idee hoe duur dat lasergamen gaat zijn zodat ik weet hoeveel geld ik opzij moet leggen?

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Lasergamen! Ik heb een paintballfobie haha. :'p
    Maar leukk! :'3


    haha hoezo?? x3


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Leda schreef:
    Heb je ook enig idee hoe duur dat lasergamen gaat zijn zodat ik weet hoeveel geld ik opzij moet leggen?


    Spel 1 € 10,-
    Spel 2 € 7,-

    Een spel duurt 20 minuten en er zit een kwartier pauze tussen. Je kunt ervoor kiezen om twee spellen te spelen voor 17,- euro, of één spel voor 10,- (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    xLenox schreef:
    (...)

    haha hoezo?? x3


    Teveel pijn haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Lasergamen! Ik heb een paintballfobie haha. :'p
    Maar leukk! :'3


    Haha, sorry foutje. Was in de war met mijn eigen feestje, daar gaan we paintballen ^^

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ik kampeer er! (:
    Samen met onder andere Lisa/Kilicious en Alicia/Tholomew. Maar er is daar een Castlefest topic voor; Klik! (:
    En stiekem probeer ik Naomi/Leora ook over te halen, maar die kent er niemand dus misschien kan jij ook je best doen. :'3


    OMG jaa! Naomi/Leora moet zwaar meekomen, oooohhhn ze is mijn Nederlandse tweelingzus dus als het mij niet lukt om haar mee te krijgen dan lukt niemand het geloof ik, hey dat zou echt awesome zijn wij alles gezellig samen op castlefest ;p
    Anyway over de activiteit in Utrecht (die ik jammer genoeg niet ga redden) hahaha like really ben heb je een paintballfobie, ik vind het nog leuk eigenlijk om beschoten te worden, natuurlijk niet van te dicht wat dat doet idd pijn maar zo van een klein afstandje is het wel grappig al die verf die op je open spat ;p
    Maar goed laser shooten is dus niet pijnlijk en ook super leuk naar het schijnt ;p


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Dit leek me echt super leuk maar 12 juli zit ik nog in Schwörstadt. :(


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik had er zoveel zin in maar mijn ouders hadden besloten om in die tijd op vakantie te gaan. Dus helaas kan ik niet komen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lazulis schreef:
    Ik had er zoveel zin in maar mijn ouders hadden besloten om in die tijd op vakantie te gaan. Dus helaas kan ik niet komen.


    McClair schreef:
    Dit leek me echt super leuk maar 12 juli zit ik nog in Schwörstadt. :(



    Jammer. D:
    Volgende keer beter dan maar?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Welke tijden houden we eigenlijk aan? Ik moet namelijk om half 6 weer terug zijn voor het Sweet Sixteen feestje van mijn nichtje, lijkt me een beetje lullig om te missen ^^ Iets in de richting van 11 @ 12 uur tot 4 uur ofzo?

    Deamonium schreef:
    Welke tijden houden we eigenlijk aan? Ik moet namelijk om half 6 weer terug zijn voor het Sweet Sixteen feestje van mijn nichtje, lijkt me een beetje lullig om te missen ^^ Iets in de richting van 11 @ 12 uur tot 4 uur ofzo?


    Voor mij zou het ook beter uitkomen als het eerder afgelopen was, maar er was ook iemand die pas later kon... Maar als het niet anders kan, dan zij het zo (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik denk dat we het beste 14:00 uur kunnen aanhouden voor het lasergamen. Wie wil kan eerder of later komen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het goed! Misschien kan ik daar nog een leuk cadeau vinden voor mijn zusje (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    OakenshieId schreef:
    Ik denk dat we het beste 14:00 uur kunnen aanhouden voor het lasergamen. Wie wil kan eerder of later komen. (:



    Lijkt me een goed idee! Misschien is het wel handig als degenen die eerder willen komen het even laten weten, dan kunnen die een tijd afspreken

    Even een berichtje aan alle 'misschieners': zouden jullie zo snel mogelijk kunnen vragen of jullie mogen? Ik moet zo onderhand wel doorgeven hoeveel mensen er ongeveer komen. Er zijn nu zo'n twintig mensen die het nog niet weten en het maakt nogal een verschil of ik voor ongeveer 10 of voor ongeveer 30 mensen moet reserveren. ;D Het definitieve aantal kan ik nog een paar dagen van tevoren doorbellen, maar ik moet wel een beetje een schatting kunnen maken van tevoren. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.