• Hello people! (:

    Ik vind dat er niet zo heel veel meetings gepland staan, dus ik dacht, ik organiseer er eentje. ^^

    Waar? In Utrecht, want dat is lekker centraal.
    Wanneer? Zaterdag 12 juli.
    Wat gaan we doen? Lasergamen & chillen in het park met wat leuke spellen ofzo. (:
    Als iedereen het oké vind, wil ik rond 14:00 uur bij de lasergame reserveren.


    Zeker:
    OakenshieId • Natas • 24 • Schiphol, Amsterdam Zuid, Amsterdam Bijlmer ArenA.
    Kilicious • Lisa • 22
    Kyojin • Belle • 16 • Zeist
    Tholomew • Alicia • 19 • Hoorn Kersenboogerd, Hoorn, Amsterdam Sloterdijk, Amsterdam Centraal, Amsterdam Amstel.
    Leda • Ellen • 16 • Den Bosch
    xLenox • Lenox • 16 • Den Bosch
    Espada • Tesla • 17 • Amsterdam Centraal/Amsterdam Amstel
    Udinov • Lieke • 15 • Amersfoort
    MAK3Y0URM0V3 • Esther • 17
    Tenace • Tamara • 13 • Amersfoort
    Shinrin • Meike • 13 • Amersfoort


    Waarschijnlijk:
    Aidan • Iris • 15


    Misschien:
    Confiance • 14
    Corday • Anne • 18
    Emrys • Tara • 16
    Einmana • Sarah • 17 • /
    Yayde • Marijke • 19
    Ragnar • Colibre • 21
    ChetUbetcha • Lilyan • 15
    Curuxa • Chris • 13
    ThinkLove • Amber • 12
    NarryStoran • Anouk • 16
    Fairytalest • Maxime • 17 • Eindhoven
    Vibes • Maeghan • 17

    De kosten van het lasergamen zijn als volgt:
    10 euro voor één ronde (een ronde duurt 20 minuten)
    17 euro voor twee rondes (zit een kwartier pauze tussen)


    Even een berichtje aan alle 'misschieners': zouden jullie zo snel mogelijk kunnen vragen of jullie mogen? Ik moet zo onderhand wel doorgeven hoeveel mensen er ongeveer komen. Er zijn nu zo'n twintig mensen die het nog niet weten en het maakt nogal een verschil of ik voor ongeveer 10 of voor ongeveer 30 mensen moet reserveren. ;D Het definitieve aantal kan ik nog een paar dagen van tevoren doorbellen, maar ik moet wel een beetje een schatting kunnen maken van tevoren. ;D

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 20:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    ik stap in coevorden op in de trein als ik kan en mag!
    gaan er ook mensen naar castlefest?


    if this is to end in fire , then we will all burn together

    InsideMyHead schreef:
    ik stap in coevorden op in de trein als ik kan en mag!
    gaan er ook mensen naar castlefest?

    Jaahaa. ^^
    En het is me gelukt om Alicia en Lisa ook voor de eerste keer mee te slepen. :'3
    Maar ik was van plan daar ook even een meetplekje af te spreken. :P

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 21:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Jaahaa. ^^
    En het is me gelukt om Alicia en Lisa ook voor de eerste keer mee te slepen. :'3
    Maar ik was van plan daar ook even een meetplekje af te spreken. :P


    het word ook mijn eerste keer!
    maar ik heb er super veel zin in!


    if this is to end in fire , then we will all burn together

    InsideMyHead schreef:
    (...)

    het word ook mijn eerste keer!
    maar ik heb er super veel zin in!


    Hehe, super leuk! Het wordt mijn zevende jaar. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Hehe, super leuk! Het wordt mijn zevende jaar. (:


    Dit had mijn derde keer kunnen zijnD:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mimimimi... Ik moet 12 juli misschien eerder weg, want dan vieren we waarschijnlijk mijn zus haar verjaardag...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ja pff. Dat kan niet hoor.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Jaa kom gewoon. ;'D
    Sleur wat medebelgen mee die met je mee durven rijden en voilaaa. Dan vind je het zo awesome dat je de maand erna naar Lisse komt voor Castlefest. C:


    That's the problem I am the only Belgian Dutchie with a driving license (apart from my family and well as you might know my family and I don't have a really good relationship and definitely not when it comes to travelling around the world if you know what I mean) but hey trust me i'm already trying to find a way to get to Caslefest I have to be there whatever it takes! Just one question are you guys sleeping there on a camping or something cause if i go I wanna be there for the full three days and I don't think imma drive there and back again every day so if I go i'm just gonna put up a tent or even sleep under a tree! ;p


    Those who don't believe in magic will never find it!

    LynnBlack schreef:
    (...)

    That's the problem I am the only Belgian Dutchie with a driving license (apart from my family and well as you might know my family and I don't have a really good relationship and definitely not when it comes to travelling around the world if you know what I mean) but hey trust me i'm already trying to find a way to get to Caslefest I have to be there whatever it takes! Just one question are you guys sleeping there on a camping or something cause if i go I wanna be there for the full three days and I don't think imma drive there and back again every day so if I go i'm just gonna put up a tent or even sleep under a tree! ;p


    Ik kampeer er! (:
    Samen met onder andere Lisa/Kilicious en Alicia/Tholomew. Maar er is daar een Castlefest topic voor; Klik! (:
    En stiekem probeer ik Naomi/Leora ook over te halen, maar die kent er niemand dus misschien kan jij ook je best doen. :'3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik word binnenkort zeventien, dus misschien kan dat alvast aangepast worden? Want anders ga ik het vergeten te zeggen waarschijnlijk ;p


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik kan niet. Twee hele goede vriendinnen vieren dan hun verjaardag en ik kan niet maken om niet te komen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zie nu dat er 2 via Amersfoort gaan. Mag ik weer bij misschien? :') Misschien is er een kans dat ik dan wel mag.
    En anders kan ik nog een vriendin van Q die ik ook in het echt ken vragen of ze wil :Y)

    EDIT: Die vriendin is nu helemaal aan het hyperen omdat ze het zo graag wil. Dus zet maar bij misschien Tamara en Louisa (Flaenor) :Y)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 22:54 ]


    wat was dit ookalweer

    Hmm, nu ben ik wel benieuwd op welke school de Amersfoorters zitten, gezien ik in A'foort op school zit :')

    En helemaal vergeten: Ewijn --> Kyojin
    Waarom staat er trouwens een streepje achter mij naam? Ik kom vanuit Zeist met de trein en woon niet in Utrecht :')

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 22:54 ]


    Stenenlikker

    Ik vraag me ook af of iemsnd hier in den bosch op school zit xD


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Kyojin schreef:
    Hmm, nu ben ik wel benieuwd op welke school de Amersfoorters zitten, gezien ik in A'foort op school zit :')

    En helemaal vergeten: Ewijn --> Kyojin
    Waarom staat er trouwens een streepje achter mij naam? Ik kom vanuit Zeist met de trein en woon niet in Utrecht :')


    Ik zit op het Vathorst College in.. Nou ja, in Vathorst natuurlijk (: En jij?