• Hello people! (:

    Ik vind dat er niet zo heel veel meetings gepland staan, dus ik dacht, ik organiseer er eentje. ^^

    Waar? In Utrecht, want dat is lekker centraal.
    Wanneer? Zaterdag 12 juli.
    Wat gaan we doen? Lasergamen & chillen in het park met wat leuke spellen ofzo. (:
    Als iedereen het oké vind, wil ik rond 14:00 uur bij de lasergame reserveren.


    Zeker:
    OakenshieId • Natas • 24 • Schiphol, Amsterdam Zuid, Amsterdam Bijlmer ArenA.
    Kilicious • Lisa • 22
    Kyojin • Belle • 16 • Zeist
    Tholomew • Alicia • 19 • Hoorn Kersenboogerd, Hoorn, Amsterdam Sloterdijk, Amsterdam Centraal, Amsterdam Amstel.
    Leda • Ellen • 16 • Den Bosch
    xLenox • Lenox • 16 • Den Bosch
    Espada • Tesla • 17 • Amsterdam Centraal/Amsterdam Amstel
    Udinov • Lieke • 15 • Amersfoort
    MAK3Y0URM0V3 • Esther • 17
    Tenace • Tamara • 13 • Amersfoort
    Shinrin • Meike • 13 • Amersfoort


    Waarschijnlijk:
    Aidan • Iris • 15


    Misschien:
    Confiance • 14
    Corday • Anne • 18
    Emrys • Tara • 16
    Einmana • Sarah • 17 • /
    Yayde • Marijke • 19
    Ragnar • Colibre • 21
    ChetUbetcha • Lilyan • 15
    Curuxa • Chris • 13
    ThinkLove • Amber • 12
    NarryStoran • Anouk • 16
    Fairytalest • Maxime • 17 • Eindhoven
    Vibes • Maeghan • 17

    De kosten van het lasergamen zijn als volgt:
    10 euro voor één ronde (een ronde duurt 20 minuten)
    17 euro voor twee rondes (zit een kwartier pauze tussen)


    Even een berichtje aan alle 'misschieners': zouden jullie zo snel mogelijk kunnen vragen of jullie mogen? Ik moet zo onderhand wel doorgeven hoeveel mensen er ongeveer komen. Er zijn nu zo'n twintig mensen die het nog niet weten en het maakt nogal een verschil of ik voor ongeveer 10 of voor ongeveer 30 mensen moet reserveren. ;D Het definitieve aantal kan ik nog een paar dagen van tevoren doorbellen, maar ik moet wel een beetje een schatting kunnen maken van tevoren. ;D

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 20:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wyrd schreef:
    Nah ik wil niet dat iedereen zich aan moet passen alleen maar omdat ik die dag moet werken. Ik denk dat ik deze keer gewoon oversla en naar een andere meeting kom in Utrecht als ik niet hoef te werken. Scheelt voor mij ook weer dat gehaast en gestress.


    Nou ja, er is nog niets besloten hoor. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Nou ja, er is nog niets besloten hoor. :Y)

    Dan wacht ik nog even :p


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik mag!! :D


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    Ik mag!! :D



    Leeuk! (:
    Ik zet je op de lijst. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gezelluuuug (;


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Tholomew schreef:
    Gezelluuuug (;


    hahah zekers!!


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Het lijkt me heel tof om te komen, maar mijn ouders weten niet eens dat ik op Q zit, dus denk niet dat het 'm wordt...
    Zet me dus maar wel bij misschien, omdat het me ontzettend leuk lijkt, en dan zal ik even kijken of ik iets kan regelen, of dat m'n ouders op wonderbaarlijke wijze toestemming geven =P
    Btw, m'n naam is Leentje en ik ben 16 (17 als de meeting plaats vind, aangezien ik 17 juni jarig ben ^^)
    Tot wanneer heb ik om me definitief op te geven?


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Redbeard schreef:
    Het lijkt me heel tof om te komen, maar mijn ouders weten niet eens dat ik op Q zit, dus denk niet dat het 'm wordt...
    Zet me dus maar wel bij misschien, omdat het me ontzettend leuk lijkt, en dan zal ik even kijken of ik iets kan regelen, of dat m'n ouders op wonderbaarlijke wijze toestemming geven =P
    Btw, m'n naam is Leentje en ik ben 16 (17 als de meeting plaats vind, aangezien ik 17 juni jarig ben ^^)
    Tot wanneer heb ik om me definitief op te geven?


    Het is handig als ik het een week van tevoren wel weet i.v.m. het reserveren. Later kan ook nog, zelfs op de dag zelfs, maar handiger is van tevoren. C:
    Ik hoop dat je wat kan regelen hehe. Lijkt me leuk je een keer te ontmoeten. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Het is handig als ik het een week van tevoren wel weet i.v.m. het reserveren. Later kan ook nog, zelfs op de dag zelfs, maar handiger is van tevoren. C:
    Ik hoop dat je wat kan regelen hehe. Lijkt me leuk je een keer te ontmoeten. C:


    Haha, dat lijkt mij ook leuk ^^ (jullie ontmoeten, dan xD) En ik zal zorgen dat ik het een week van tevoren meld c:


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Zet mij maar op misschien! Chris is mijn naam en ik ben dertien (:


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Oh trouwens, als ik ga, ga ik vanaf Amersfoort, dacht dat iemand anders nog zocht naar iemand die over/vanaf Amersfoort ging?


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Zet mij maar op misschien, ik weet niet of ik dan moet werken.. En is dat in de middag of hoe laat is dat dan?

    ik kan ook wel komen denk ik (: ben wel nog maar 12 (aug 13) zet me maar op die misschien lijst :D

    Nienkeeee schreef:
    Zet mij maar op misschien, ik weet niet of ik dan moet werken.. En is dat in de middag of hoe laat is dat dan?


    We hebben nog geen tijd afgesproken. We kunnen om 13:30 gaan lasergamen, maar ook om 16:00 uur. Het maakt mij niets uit, dus het is ervan afhankelijk of anderen wel of niet kunnen komen daardoor. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh god why am I the lonely Belgian Dutchie? I know I have a driving license so I should be free but well let's say Utrecht is kinda far to drive for a younkie...I truly wish I could come but i'm scared the wolf won't be in thsi time...Maybe if my parent's are in a crazy mood they'd take me there, we'll see... ;p


    Those who don't believe in magic will never find it!