• Hello people! (:

    Ik vind dat er niet zo heel veel meetings gepland staan, dus ik dacht, ik organiseer er eentje. ^^

    Waar? In Utrecht, want dat is lekker centraal.
    Wanneer? Zaterdag 12 juli.
    Wat gaan we doen? Lasergamen & chillen in het park met wat leuke spellen ofzo. (:
    Als iedereen het oké vind, wil ik rond 14:00 uur bij de lasergame reserveren.


    Zeker:
    OakenshieId • Natas • 24 • Schiphol, Amsterdam Zuid, Amsterdam Bijlmer ArenA.
    Kilicious • Lisa • 22
    Kyojin • Belle • 16 • Zeist
    Tholomew • Alicia • 19 • Hoorn Kersenboogerd, Hoorn, Amsterdam Sloterdijk, Amsterdam Centraal, Amsterdam Amstel.
    Leda • Ellen • 16 • Den Bosch
    xLenox • Lenox • 16 • Den Bosch
    Espada • Tesla • 17 • Amsterdam Centraal/Amsterdam Amstel
    Udinov • Lieke • 15 • Amersfoort
    MAK3Y0URM0V3 • Esther • 17
    Tenace • Tamara • 13 • Amersfoort
    Shinrin • Meike • 13 • Amersfoort


    Waarschijnlijk:
    Aidan • Iris • 15


    Misschien:
    Confiance • 14
    Corday • Anne • 18
    Emrys • Tara • 16
    Einmana • Sarah • 17 • /
    Yayde • Marijke • 19
    Ragnar • Colibre • 21
    ChetUbetcha • Lilyan • 15
    Curuxa • Chris • 13
    ThinkLove • Amber • 12
    NarryStoran • Anouk • 16
    Fairytalest • Maxime • 17 • Eindhoven
    Vibes • Maeghan • 17

    De kosten van het lasergamen zijn als volgt:
    10 euro voor één ronde (een ronde duurt 20 minuten)
    17 euro voor twee rondes (zit een kwartier pauze tussen)


    Even een berichtje aan alle 'misschieners': zouden jullie zo snel mogelijk kunnen vragen of jullie mogen? Ik moet zo onderhand wel doorgeven hoeveel mensen er ongeveer komen. Er zijn nu zo'n twintig mensen die het nog niet weten en het maakt nogal een verschil of ik voor ongeveer 10 of voor ongeveer 30 mensen moet reserveren. ;D Het definitieve aantal kan ik nog een paar dagen van tevoren doorbellen, maar ik moet wel een beetje een schatting kunnen maken van tevoren. ;D

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 20:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga dan dus via centraal station Den Bosch.. Ik weet nog niet precies welke trein ik neem, maar dat is misschien handinger om aftespreken met mensen die dan dus ook via DB gaan. Dus zet bij mij maar gwn centraal station Den Bosch ;)

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Ik ga via Amsterdam.
    Kom eigenlijk uit Haarlem.


    Vampire + Servant = Servamp

    xLenox schreef:
    Ik ga dan dus via centraal station Den Bosch.. Ik weet nog niet precies welke trein ik neem, maar dat is misschien handinger om aftespreken met mensen die dan dus ook via DB gaan. Dus zet bij mij maar gwn centraal station Den Bosch ;)

    xoxo


    Ik neem ook de trein vanuit den Bosch. Moet eerst nog met de bus maar ik denk niet dat er toevallig iemand is die vanaf Veghel reist (cat)

    Leda schreef:
    (...)

    Ik neem ook de trein vanuit den Bosch. Moet eerst nog met de bus maar ik denk niet dat er toevallig iemand is die vanaf Veghel reist (cat)


    Gezeluug!!


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Superleuk!
    Ik weet alleen nog niet of ik dan een stoomcursus in Leiden ga volgen gezien mijn cijfers niet bepaald denderend zijn, maar ik kan misschien komen ^^
    Ik zit trouwens in Eindhoven, dus ook mooi een rechtstreekse trein yay


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    Superleuk!
    Ik weet alleen nog niet of ik dan een stoomcursus in Leiden ga volgen gezien mijn cijfers niet bepaald denderend zijn, maar ik kan misschien komen ^^
    Ik zit trouwens in Eindhoven, dus ook mooi een rechtstreekse trein yay


    Jaa Maxime jij moet ook komen! ;3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als ik kom, kom ik gewoon op de fiets. x'D (Ik woon in een klein ** dorpje, vlak bij Zeist dus Utrecht is voor mij heel dichtbij)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    Als ik kom, kom ik gewoon op de fiets. x'D (Ik woon in een klein ** dorpje, vlak bij Zeist dus Utrecht is voor mij heel dichtbij)


    Als ik ga fietsen, kunnen we samen fietsen ^^
    Ik woon namelijk in zeist, maar ik ga liever met de trein, omdat ik er dan in 20 minuten ben vanaf mijn huis.


    Stenenlikker

    Goed nieuws ik mag & kan dus zet mij maar op de lijst Cx
    Ik heet Tesla, ben 17, stap op in Amsterdam Centraal Station of Amsterdam Amstel (dat maakt voor mij niet zo veel uit)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    ^Super leuuk! :D

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 18:08 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vulpine schreef:
    Goed nieuws ik mag & kan dus zet mij maar op de lijst Cx
    Ik heet Tesla, ben 17, stap op in Amsterdam Centraal Station of Amsterdam Amstel (dat maakt voor mij niet zo veel uit)


    *le me big grin* ;3
    Yeahhh super leuk!


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Vulpine schreef:
    Goed nieuws ik mag & kan dus zet mij maar op de lijst Cx
    Ik heet Tesla, ben 17, stap op in Amsterdam Centraal Station of Amsterdam Amstel (dat maakt voor mij niet zo veel uit)


    Oeh, mijn trein komt via Amsterdam Centraal én Amsterdam Amstel *O*

    Trouwens... Hohenheim > Tholomew


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ewijn schreef:
    (...)

    Als ik ga fietsen, kunnen we samen fietsen ^^
    Ik woon namelijk in zeist, maar ik ga liever met de trein, omdat ik er dan in 20 minuten ben vanaf mijn huis.

    Oh haha, ja. Volgens mij is vanaf Zeist met de fiets naar Utrecht wel zo'n 50 minuten.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Tholomew schreef:
    (...)

    Oeh, mijn trein komt via Amsterdam Centraal én Amsterdam Amstel *O*

    Trouwens... Hohenheim > Tholomew


    Oh ja dat is handig! (Echt topstory's schrijf je ook)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik ben dan op vakantie, verdrietig :(