• Hello people! (:

    Ik vind dat er niet zo heel veel meetings gepland staan, dus ik dacht, ik organiseer er eentje. ^^

    Waar? In Utrecht, want dat is lekker centraal.
    Wanneer? Zaterdag 12 juli.
    Wat gaan we doen? Lasergamen & chillen in het park met wat leuke spellen ofzo. (:
    Als iedereen het oké vind, wil ik rond 14:00 uur bij de lasergame reserveren.


    Zeker:
    OakenshieId • Natas • 24 • Schiphol, Amsterdam Zuid, Amsterdam Bijlmer ArenA.
    Kilicious • Lisa • 22
    Kyojin • Belle • 16 • Zeist
    Tholomew • Alicia • 19 • Hoorn Kersenboogerd, Hoorn, Amsterdam Sloterdijk, Amsterdam Centraal, Amsterdam Amstel.
    Leda • Ellen • 16 • Den Bosch
    xLenox • Lenox • 16 • Den Bosch
    Espada • Tesla • 17 • Amsterdam Centraal/Amsterdam Amstel
    Udinov • Lieke • 15 • Amersfoort
    MAK3Y0URM0V3 • Esther • 17
    Tenace • Tamara • 13 • Amersfoort
    Shinrin • Meike • 13 • Amersfoort


    Waarschijnlijk:
    Aidan • Iris • 15


    Misschien:
    Confiance • 14
    Corday • Anne • 18
    Emrys • Tara • 16
    Einmana • Sarah • 17 • /
    Yayde • Marijke • 19
    Ragnar • Colibre • 21
    ChetUbetcha • Lilyan • 15
    Curuxa • Chris • 13
    ThinkLove • Amber • 12
    NarryStoran • Anouk • 16
    Fairytalest • Maxime • 17 • Eindhoven
    Vibes • Maeghan • 17

    De kosten van het lasergamen zijn als volgt:
    10 euro voor één ronde (een ronde duurt 20 minuten)
    17 euro voor twee rondes (zit een kwartier pauze tussen)


    Even een berichtje aan alle 'misschieners': zouden jullie zo snel mogelijk kunnen vragen of jullie mogen? Ik moet zo onderhand wel doorgeven hoeveel mensen er ongeveer komen. Er zijn nu zo'n twintig mensen die het nog niet weten en het maakt nogal een verschil of ik voor ongeveer 10 of voor ongeveer 30 mensen moet reserveren. ;D Het definitieve aantal kan ik nog een paar dagen van tevoren doorbellen, maar ik moet wel een beetje een schatting kunnen maken van tevoren. ;D

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 20:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Het eerste spel is 10,-, het tweede spel kost 7,-.
    Een ronde duurt 20 minuten en er zit een kwartier pauze tussen.

    Dus iedereen kan zelf bepalen of hij één of twee rondjes meedoet. Of helemaal niet, haha. We kunnen verder ook gewoon ergens chillen, ik ben alleen niet zo bekend in Utrecht dus ik weet niet of er een leuk park is ofzo. (:


    In Utrecht is er best veel te doen. Dus genoeg plaatsen om te zitten. Hoewel Lasergamen me ook leuk lijkt, alleen ik weet niet of iedereen er genoeg geld voor heeft om het lasergamen en de reiskosten te betalen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ewijn schreef:
    (...)

    Ik neem aan dat we dan naar die op de biltstraat gaan? Ik ben daar laatst gan lasergamen met scouting en toen moest ik 10 of 15 euro meenemen, weet niet meer precies hoeveel. Al werd dat geloof ik wel deels door scouting betaalt.
    Maar ik ben even gaan kijken en voor twee potjes betaal je 17 euro per persoon.
    (Wel leuk dat ze op de site zelf "Arrival to Earth" op hebben staan, hehe)


    Ja. Ik heb die zojuist ook bekeken. Ik denk dat hem was (of niet, Natas?). Ik vind 17 euro wel een prima prijs.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Het eerste spel is 10,-, het tweede spel kost 7,-.
    Een ronde duurt 20 minuten en er zit een kwartier pauze tussen.

    Dus iedereen kan zelf bepalen of hij één of twee rondjes meedoet. Of helemaal niet, haha. We kunnen verder ook gewoon ergens chillen, ik ben alleen niet zo bekend in Utrecht dus ik weet niet of er een leuk park is ofzo. (:


    Ik doe dan sws 2 potjes :Y) Ben een fanatiekeling met dit soort dingen XD
    Ben ook niet zo bekend in Utrecht.. dus ik weet eigenlijk niet wat we kunnen doen..
    Mijn zusje net: Neem het spel weerwolven mee! met een grote groep is dat super leuk!
    haha

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    (...)

    Ik doe dan sws 2 potjes :Y) Ben een fanatiekeling met dit soort dingen XD
    Ben ook niet zo bekend in Utrecht.. dus ik weet eigenlijk niet wat we kunnen doen..
    Mijn zusje net: Neem het spel weerwolven mee! met een grote groep is dat super leuk!
    haha

    xoxo


    Weerwolven is idd best wel een leuk idee ^^

    Maar ik ben aardig bekend in Utrecht, er zijn best wat plekjes groen in de stad te vinden, waar we ook kunnen gaan zitten.


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Weerwolven is idd best wel een leuk idee ^^

    Maar ik ben aardig bekend in Utrecht, er zijn best wat plekjes groen in de stad te vinden, waar we ook kunnen gaan zitten.


    En anders gewoon met zijn alle bij de grachten. Is ook heel mooi.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja, het lijkt me leuk om gewoon wat spelletjes mee te nemen ofzo. (:
    En nou ja, het is niet het leukste, maar je kunt ook niet mee doen met het lasergamen, als je het zonde van je geld vindt, maar wel graag wilt komen voor de rest van de dag. ;'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh mijn naam is Jennifer en ik ben 18. Is het trouwens goed dat als ik naar de meeting ga, ik iets later kom en ik één van jullie kan smsen waar jullie zijn?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wyrd schreef:
    Oh mijn naam is Jennifer en ik ben 18. Is het trouwens goed dat als ik naar de meeting ga, ik iets later kom en ik één van jullie kan smsen waar jullie zijn?


    Ja, natuurlijk. Ik geef iedereen sowieso mijn nummer tegen die tijd. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Is het niet een idee om een whatsapp groep te maken? Bij de eerdere meetings waar ik ben geweest, is dat ook altijd gedaan :')


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Is het niet een idee om een whatsapp groep te maken? Bij de eerdere meetings waar ik ben geweest, is dat ook altijd gedaan :')


    Oh, dat kan ook, maar ik weet niet of iedereen zijn nummer zomaar aan iedereen wil geven. Zelf heb ik er geen problemen mee, hoor. Maar dat zien we tegen die tijd wel. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hm, ik ben wel redelijk bekend in Utrecht, maar ik verdwaal wel heel snel. Dus aan mij zul je ook niet super veel hebben.

    Wat ik trouwens vaak doe tijdens zomermeetings is picknicken. In Utrecht zijn er op zich best wel wat mooie parkjes daarvoor. (Lepelenburg bijvoorbeeld.) Kunnen we ondertussen ook spelletjes doen etc. Misschien leuk om naartoe te gaan na het lazergamen?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    Hm, ik ben wel redelijk bekend in Utrecht, maar ik verdwaal wel heel snel. Dus aan mij zul je ook niet super veel hebben.

    Wat ik trouwens vaak doe tijdens zomermeetings is picknicken. In Utrecht zijn er op zich best wel wat mooie parkjes daarvoor. (Lepelenburg bijvoorbeeld.) Kunnen we ondertussen ook spelletjes doen etc. Misschien leuk om naartoe te gaan na het lazergamen?


    Ja, zoiets bedoelde ik. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Einmana schreef:
    Hm, ik ben wel redelijk bekend in Utrecht, maar ik verdwaal wel heel snel. Dus aan mij zul je ook niet super veel hebben.

    Wat ik trouwens vaak doe tijdens zomermeetings is picknicken. In Utrecht zijn er op zich best wel wat mooie parkjes daarvoor. (Lepelenburg bijvoorbeeld.) Kunnen we ondertussen ook spelletjes doen etc. Misschien leuk om naartoe te gaan na het lazergamen?


    Dat is idd heel leuk :D


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Nederland kennende moeten we maar een beetje afwachten wat voor weer het is. Bewolking vind ik niet erg, maar als het lijkt p wat we nu hebben... :P


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    Nederland kennende moeten we maar een beetje afwachten wat voor weer het is. Bewolking vind ik niet erg, maar als het lijkt p wat we nu hebben... :P


    Anders wordt het huilen. :')


    Every villain is a hero in his own mind.