• Hello people! (:

    Ik vind dat er niet zo heel veel meetings gepland staan, dus ik dacht, ik organiseer er eentje. ^^

    Waar? In Utrecht, want dat is lekker centraal.
    Wanneer? Zaterdag 12 juli.
    Wat gaan we doen? Lasergamen & chillen in het park met wat leuke spellen ofzo. (:
    Als iedereen het oké vind, wil ik rond 14:00 uur bij de lasergame reserveren.


    Zeker:
    OakenshieId • Natas • 24 • Schiphol, Amsterdam Zuid, Amsterdam Bijlmer ArenA.
    Kilicious • Lisa • 22
    Kyojin • Belle • 16 • Zeist
    Tholomew • Alicia • 19 • Hoorn Kersenboogerd, Hoorn, Amsterdam Sloterdijk, Amsterdam Centraal, Amsterdam Amstel.
    Leda • Ellen • 16 • Den Bosch
    xLenox • Lenox • 16 • Den Bosch
    Espada • Tesla • 17 • Amsterdam Centraal/Amsterdam Amstel
    Udinov • Lieke • 15 • Amersfoort
    MAK3Y0URM0V3 • Esther • 17
    Tenace • Tamara • 13 • Amersfoort
    Shinrin • Meike • 13 • Amersfoort


    Waarschijnlijk:
    Aidan • Iris • 15


    Misschien:
    Confiance • 14
    Corday • Anne • 18
    Emrys • Tara • 16
    Einmana • Sarah • 17 • /
    Yayde • Marijke • 19
    Ragnar • Colibre • 21
    ChetUbetcha • Lilyan • 15
    Curuxa • Chris • 13
    ThinkLove • Amber • 12
    NarryStoran • Anouk • 16
    Fairytalest • Maxime • 17 • Eindhoven
    Vibes • Maeghan • 17

    De kosten van het lasergamen zijn als volgt:
    10 euro voor één ronde (een ronde duurt 20 minuten)
    17 euro voor twee rondes (zit een kwartier pauze tussen)


    Even een berichtje aan alle 'misschieners': zouden jullie zo snel mogelijk kunnen vragen of jullie mogen? Ik moet zo onderhand wel doorgeven hoeveel mensen er ongeveer komen. Er zijn nu zo'n twintig mensen die het nog niet weten en het maakt nogal een verschil of ik voor ongeveer 10 of voor ongeveer 30 mensen moet reserveren. ;D Het definitieve aantal kan ik nog een paar dagen van tevoren doorbellen, maar ik moet wel een beetje een schatting kunnen maken van tevoren. ;D

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 20:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    xLenox schreef:
    Ow, moet nog even iets doorgeven:
    Ik ben Diabeet en ik heb dus soms eern paar problemen daarmee, niet al te vaak hoor! Ik kan een hypo krijgen, wat betekend dat mijn glucose waarde van mijn bloed te laag is (te weinig suiker bevat), en dan moet ik eigenlijk gelijk stoppen met wat voor activiteit dan ook. In de ergste gevallen zou ik bij een hypo kunne flauwvallen, wat nog nooit gebeurd is, maar dan zouden jullie eigenlijk gelijk 112 moeten bellen. Ik meld dit even omdat mijn moeder dit fijn vind (Ik mag van mijn ouders) maar ook omdat ik graag wil weten of jullie dit niet vervelend vinden, ik snap namelijk wel dat dit misschien een druk geeft op jullie als ik een hypo zou krijgen. Mijn ouders zeggen pas ja als ze weten dat jullie dit oke vinden. Ik heb altijd eten bij (dextro) voor deze gevallen en voel het heel goed aan als ik een aanval krijg maar zoals ik al zei is de kans klein dat ik een aanval krijg. Voor de rest moet ik mijn eten tellen, ik weet alles uit mn hoofd gelukkig (yay fotografisch geheugen), en moet ik soms ik mijn vingers prikken om mijn waarde te meten. Hoop dat dit geen probleem is. Toch om jullie even te informeren dit bericht en natuurlijk om te weten of jullie het niet erg vinden.

    Xoxo


    Geen probleem, hoor.
    Mijn beste vriendin heeft een soort epilepsie, dus die valt best vaak weg en is dan bewusteloos. En ik weet hoe ik 112 moet bellen, maar goed dat je het zegt. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    xLenox schreef:
    (...)

    I will save you from that tsunami!! (A)
    All weet ik niet hoe goed ik kan lopen met iemand op mn rug ofzo, ach zien we dan wel!
    Iniedergeval fijn dat al een iemand mijn goedkeurd xD en btw iedereen heeft toch zijn mankementen (frozen)
    Wat maakt zo'n stok nou uit? Het gaat erom of je aardig bent, ofniet dan :'D
    Ik heb btw type 1..

    Xoxo


    Hahaha. Niemand heeft me ooit gedragen, haha. Ik pluk meestal gewoon het puntje van iemands elleboog vast of zo, hoewel dat tegenwoordig niet meer zovaak nodig is. Ik ben meestal zelfs de sneeuwschuiver in drukke groepen, omdat iedereen wegrent voor mijn stok :P

    Dat meisje dat ik ken, zei dat type 2 ongebruikelijk was bij iemand van haar leeftijd, dus ik had wel verwacht dat jij 1 had. Mijn stiefovergrootoma heeft het ook, maar die woont in het buitenland, waar ze niet zulke goede medicijnen e.d. hebben.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Geen probleem, hoor.
    Mijn beste vriendin heeft een soort epilepsie, dus die valt best vaak weg en is dan bewusteloos. En ik weet hoe ik 112 moet bellen, maar goed dat je het zegt. C:


    Ow oke mooi :Y)
    Haha, fijn hoef ik ook niet uit te leggen hoe je dat moet dien ;P
    Wel vervelend voor je vriendin dan!

    Xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Hahaha. Niemand heeft me ooit gedragen, haha. Ik pluk meestal gewoon het puntje van iemands elleboog vast of zo, hoewel dat tegenwoordig niet meer zovaak nodig is. Ik ben meestal zelfs de sneeuwschuiver in drukke groepen, omdat iedereen wegrent voor mijn stok :P

    Dat meisje dat ik ken, zei dat type 2 ongebruikelijk was bij iemand van haar leeftijd, dus ik had wel verwacht dat jij 1 had. Mijn stiefovergrootoma heeft het ook, maar die woont in het buitenland, waar ze niet zulke goede medicijnen e.d. hebben.


    Hahaha, mooi hoef ik niet op mijn draag skills te werken :Y)
    Het is idd best wel ongebruikelijk dat ze type 2 heeft ja, weet ze ook waardoor? En ik ben om de medische redenen ook weer blij dat ik in Nederland woon, want in sommige landen is inderdaad de zorg niet zo goed, tot mijn spijt. Erg vervelend :c

    Xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Ik vind het niet erg. Ik had een vriendin/klasgenootje dat diabetes type 2 heeft en ook met allerlei dingen rekening moest / moet houden. Ik heb alleen geen ervaring met flauwgevallen mensen, maar 112 bellen kan ik wel (:

    Moet ik dan ook maar mijn confession doen? :P
    Ik ben slechtziend en kom in Utrecht aan met een stok. Maar... Ik kan wel lasergamen! :'D Ik zuig als de pest, maar ik heb bij mijn eerdere potjes lasergamen gemerkt dat ik lang de slechtste iet ben, hoewel ik misschien op mijn eigen teamgenoten schiet, maar ach ^^ Ik kan wel rondlopen zonder begeleiding, wat ik ook altijd heb gedaan met meetings, tenzij er een tsunami aan mensen rondloopt in de stad, hehe. Maar dan vraag ik wel of ik je elleboog/arm/mouw/schouder/schouderband/whatever mag vasthouden.
    En dan neem ik je stiekem mee naar huis, rol je op en verstop je onder mijn bed. HA.(:


    Ik heb mensen die een hypo krijgen wel eens mee gemaakt, ook mensen die flauwvallen en natuurlijk is het geen probleem (:
    Als we inderdaad toch bezig zijn met confessions:
    Ik ben ook slechtziend maar waarschijnlijk totaal anders dan degene in m'n quote. Ik weet niet of ik kan lasergamen omdat het misschien te donker is maar zolang je niks probeert, weet je niks. Ik kon ook bowlen terwijl ik geen idee had wat ik precies omgooide. het was erg grappig x'D.
    Even een kleine uitleg, vooral mijn centrale zicht is slecht en mijn linkeroog ziet veel minder dan m'n rechter


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)

    Ik heb mensen die een hypo krijgen wel eens mee gemaakt, ook mensen die flauwvallen en natuurlijk is het geen probleem (:
    Als we inderdaad toch bezig zijn met confessions:
    Ik ben ook slechtziend maar waarschijnlijk totaal anders dan degene in m'n quote. Ik weet niet of ik kan lasergamen omdat het misschien te donker is maar zolang je niks probeert, weet je niks. Ik kon ook bowlen terwijl ik geen idee had wat ik precies omgooide. het was erg grappig x'D.
    Even een kleine uitleg, vooral mijn centrale zicht is slecht en mijn linkeroog ziet veel minder dan m'n rechter


    Lasergamen is vrij donker, maar ik ga daarom altijd eerst een minuutje op verkenning en er zijn ook juist heel veel dingen zo gemaakt dat ze opvallen en juist niet. Er zijn vaak ook wel wat lampen en spots of lichtgevende verf en zo. Je mag meestal toch niet rennen, dus je loopt niet zo gauw ergens tegenaan en ik steek altijd mijn handen uit als ik gedesoriënteerd ben. Ik weet niet of je nachtblind bent, want dan is het misschien wel iets té lastig, maar anders gaan we in hetzelfde team en lopen we samen ^^
    Zelf krijg ik alleen licht en donker binnen met mijn rechteroog zolang ik het linker open heb en ik heb maar een gezichtsveld van 60 graden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Lasergamen is vrij donker, maar ik ga daarom altijd eerst een minuutje op verkenning en er zijn ook juist heel veel dingen zo gemaakt dat ze opvallen en juist niet. Er zijn vaak ook wel wat lampen en spots of lichtgevende verf en zo. Je mag meestal toch niet rennen, dus je loopt niet zo gauw ergens tegenaan en ik steek altijd mijn handen uit als ik gedesoriënteerd ben. Ik weet niet of je nachtblind bent, want dan is het misschien wel iets té lastig, maar anders gaan we in hetzelfde team en lopen we samen ^^
    Zelf krijg ik alleen licht en donker binnen met mijn rechteroog zolang ik het linker open heb en ik heb maar een gezichtsveld van 60 graden.


    Ik ben links nachtblind maar links ziet bij mij minder dan 10%. Rechts ongeveer dertig. Vooral centraal ben ik slechtziend en ook kleuren blind. Om te kijken wat voor kleur iets is moet ik met de zijkant van m'n gezichtveld zien ^^ eigenlijk vullen we elkaar best aan, denk ik
    Kun jij met je overige zicht eigenlijk "normaal"lezen? ^^

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 0:11 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)

    Ik ben links nachtblind maar links ziet bij mij minder dan 10%. Rechts ongeveer dertig. Vooral centraal ben ik slechtziend en ook kleuren blind. Om te kijken wat voor kleur iets is moet ik met de zijkant van m'n gezichtveld zien ^^ eigenlijk vullen we elkaar best aan, denk ik


    Haha, jaa! Let's team up ^^
    Ik ben niet kleurenblind, maar in de verte wordt alles langzaam... ondefinieerbaar. Ik zie ook geen diepte, dat kan soms echt hilarisch worden (:, maar dat zal jij ook wel niet hebben.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Haha, jaa! Let's team up ^^
    Ik ben niet kleurenblind, maar in de verte wordt alles langzaam... ondefinieerbaar. Ik zie ook geen diepte, dat kan soms echt hilarisch worden (:, maar dat zal jij ook wel niet hebben.


    Ligt eraan waar in mijn gezichtsveld, ik zie soms diepte x'D Bij mij vervaagd alles naar het midden meer, niet zozeer wazig maar korrelig. Alsof je met een hele slechte kwaliteit fotografeerd ^^ daarom bijvoorbeeld bij een wit oppervlakte met letters overheerst het wit zoveel dat ik gewoon (even een beetje overdreven) een wit vlak zie, tenzij de letters dik genoeg zijn.
    Vooral mijn kleuren blindheid in combinatie met m'n slechtziendheid levert grappige (of soms vervelende ) situaties op. Maar in het dagelijks leven vergeten mensen het nogal eens omdat het behalve op school nooit opvalt (:
    Andere yess we're the best! Hehe


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik denk eigenlijk dat het voor mij de moeite niet meer is ;x het ligt er sowieso aan hoelaat ik klaar met werken ben (op z'n laatst half drie), dan nog naar huis, omkleden en de trein naar Utrecht pakken. Dan zijn jullie allang begonnen met lasergamen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nou ja, als het anderen beter uitkomt kunnen we ook eerst naar het park en daarna lasergamen?(:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Nou ja, als het anderen beter uitkomt kunnen we ook eerst naar het park en daarna lasergamen?(:


    Misschien tegen die tijd een poll voor de tijd aanmaken? ^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)

    Misschien tegen die tijd een poll voor de tijd aanmaken? ^^


    Ja, zoiets. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Nou ja, als het anderen beter uitkomt kunnen we ook eerst naar het park en daarna lasergamen?(:


    Ja. Ik heb toch altijd honger als ik uit de trein kom (ook als ik er niet nat uit kom) dus... :Y)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Nah ik wil niet dat iedereen zich aan moet passen alleen maar omdat ik die dag moet werken. Ik denk dat ik deze keer gewoon oversla en naar een andere meeting kom in Utrecht als ik niet hoef te werken. Scheelt voor mij ook weer dat gehaast en gestress.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.