• Hello people! (:

    Ik vind dat er niet zo heel veel meetings gepland staan, dus ik dacht, ik organiseer er eentje. ^^

    Waar? In Utrecht, want dat is lekker centraal.
    Wanneer? Zaterdag 12 juli.
    Wat gaan we doen? Lasergamen & chillen in het park met wat leuke spellen ofzo. (:
    Als iedereen het oké vind, wil ik rond 14:00 uur bij de lasergame reserveren.


    Zeker:
    OakenshieId • Natas • 24 • Schiphol, Amsterdam Zuid, Amsterdam Bijlmer ArenA.
    Kilicious • Lisa • 22
    Kyojin • Belle • 16 • Zeist
    Tholomew • Alicia • 19 • Hoorn Kersenboogerd, Hoorn, Amsterdam Sloterdijk, Amsterdam Centraal, Amsterdam Amstel.
    Leda • Ellen • 16 • Den Bosch
    xLenox • Lenox • 16 • Den Bosch
    Espada • Tesla • 17 • Amsterdam Centraal/Amsterdam Amstel
    Udinov • Lieke • 15 • Amersfoort
    MAK3Y0URM0V3 • Esther • 17
    Tenace • Tamara • 13 • Amersfoort
    Shinrin • Meike • 13 • Amersfoort


    Waarschijnlijk:
    Aidan • Iris • 15


    Misschien:
    Confiance • 14
    Corday • Anne • 18
    Emrys • Tara • 16
    Einmana • Sarah • 17 • /
    Yayde • Marijke • 19
    Ragnar • Colibre • 21
    ChetUbetcha • Lilyan • 15
    Curuxa • Chris • 13
    ThinkLove • Amber • 12
    NarryStoran • Anouk • 16
    Fairytalest • Maxime • 17 • Eindhoven
    Vibes • Maeghan • 17

    De kosten van het lasergamen zijn als volgt:
    10 euro voor één ronde (een ronde duurt 20 minuten)
    17 euro voor twee rondes (zit een kwartier pauze tussen)


    Even een berichtje aan alle 'misschieners': zouden jullie zo snel mogelijk kunnen vragen of jullie mogen? Ik moet zo onderhand wel doorgeven hoeveel mensen er ongeveer komen. Er zijn nu zo'n twintig mensen die het nog niet weten en het maakt nogal een verschil of ik voor ongeveer 10 of voor ongeveer 30 mensen moet reserveren. ;D Het definitieve aantal kan ik nog een paar dagen van tevoren doorbellen, maar ik moet wel een beetje een schatting kunnen maken van tevoren. ;D

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 20:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben er dan niet ):
    Ik wou echt heel graag, maar we gaan precies op 12 juli op vakantie ): Helaas..

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 10:59 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Zet mij maar op misschien


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ellen 18 jaar


    Vampire + Servant = Servamp

    Rhyme schreef:
    Ik ben er dan niet ):
    Ik wou echt heel graag, maar we gaan precies op 12 juli op vakantie ): Helaas..


    Aaah jammer!

    Carson schreef:
    Zet mij maar op misschien


    Done (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeps haha, ik had even het gesprek gemist. Anyway, lasergamen lijkt me echt heel erg leuk! Ik kijk even hoeveel potjes ik mee doe, weet niet of ik er wel genoeg geld voor heb ^^ Shit, iedereen is ouder dan 16. Feeling so lonely... Ik neem misschien ook nog een vriendin mee, maar die kijkt nog even. Mijn naam en leeftijd kan je er ook in zetten hoor Natas, mijn naam weet je wel en mijn leeftijd is 15 (:
    Een groep aanmaken lijkt me een goed idee, wie gaat het doen? Mijn nummer is trouwens 06-18110393, dan hebben jullie die ook alvast!

    Nog steeds niemand voor Amersfoort? 0.0*

    Deamonium schreef:
    Oeps haha, ik had even het gesprek gemist. Anyway, lasergamen lijkt me echt heel erg leuk! Ik kijk even hoeveel potjes ik mee doe, weet niet of ik er wel genoeg geld voor heb ^^ Shit, iedereen is ouder dan 16. Feeling so lonely... Ik neem misschien ook nog een vriendin mee, maar die kijkt nog even. Mijn naam en leeftijd kan je er ook in zetten hoor Natas, mijn naam weet je wel en mijn leeftijd is 15 (:
    Een groep aanmaken lijkt me een goed idee, wie gaat het doen? Mijn nummer is trouwens 06-18110393, dan hebben jullie die ook alvast!

    Nog steeds niemand voor Amersfoort? 0.0*


    Ach ja, er zijn er best wel wat van 16, dus dat ene jaartje maakt toch niet zoveel uit? :'p
    Ik ben - tot nu toe - minstens vijf jaar ouder dan de rest :'D
    Maar ach, who cares?

    Groep aanmaken wil ik best doen, maar dat is - vind ik - een paar dagen van te voren vroeg zat. Dan weten we wie ermee gaan. :'p

    En nog geen Amersfoort, maar ach, dat is toch maar een klein stukje naar Utrecht of niet? C:

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 11:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ach ja, er zijn er best wel wat van 16, dus dat ene jaartje maakt toch niet zoveel uit? :'p
    Ik ben - tot nu toe - minstens vijf jaar ouder dan de rest :'D
    Maar ach, who cares?

    Groep aanmaken wil ik best doen, maar dat is - vind ik - een paar dagen van te voren vroeg zat. Dan weten we wie ermee gaan. :'p

    En nog geen Amersfoort, maar ach, dat is toch maar een klein stukje naar Utrecht of niet? C:


    Je hebt gelijk (in alle drie de dingen) (: Ik sleur wel een van mijn vrienden van mijn leeftijd mee, nu heb ik in ieder geval een reden om als een klein kind te zijn "Y)

    Deamonium schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk (in alle drie de dingen) (: Ik sleur wel een van mijn vrienden van mijn leeftijd mee, nu heb ik in ieder geval een reden om als een klein kind te zijn "Y)


    Ik voel me soms nog een klein kind dus zo erg is 15 jaar niet xD btw het is toch maar 1 jaartje ;3

    Xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    (...)

    Ik voel me soms nog een klein kind dus zo erg is 15 jaar niet xD btw het is toch maar 1 jaartje ;3

    Xoxo


    Haha, nou dat heb ik zelf wel eens :'P


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Als het goed is hoor ik gewoon te kunnen. Het Ek duurt tot maandag 7 Juli maar ik weet niet hoelang ze daarna nog willen blijven. Maar zet mij maar op waarschijnlijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jammer, ik ga de dertiende op vakantie, anders had ik best willen komen. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Julah schreef:
    Jammer, ik ga de dertiende op vakantie, anders had ik best willen komen. D:


    Nou, dat kan toch als je pas de dag erna weggaat? :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Buddy schreef:
    Als het goed is hoor ik gewoon te kunnen. Het Ek duurt tot maandag 7 Juli maar ik weet niet hoelang ze daarna nog willen blijven. Maar zet mij maar op waarschijnlijk.

    Okee (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Nou, dat kan toch als je pas de dag erna weggaat? :'p


    Nee, dat mag ik echt niet van m'n ouders, dan willen ze per se dat ik nog de laatste dingen ga inpakken enzo. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Julah schreef:
    (...)

    Nee, dat mag ik echt niet van m'n ouders, dan willen ze per se dat ik nog de laatste dingen ga inpakken enzo. :')


    Pff. :')
    Nou ja, jammer. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.