• Hallo iedereen :3
    Mijn geliefde broer gaat het huis uit :c
    Hij heeft 2 maanden geleden de sleutel gekregen en is al die tijd bezig geweest met verbouwen en renoveren. Allebei mijn ouders, mijn andere broer en zijn vrienden zijn echt vreselijk druk bezig geweest, maar met resultaat. Bijna alles is af, en hij wil er morgen al blijven slapen :c
    Als ik iets meer tijd heb zet ik er wel een paar foto's op van het huis.
    Maar wat minder is; nu moet ik hem wel vreselijk gaan missen :c Hij deed altijd alles voor me en maakte bijna elk weekend ontbijt. Hij was er áltijd voor me.
    Op zich woont hij niet zo heel ver weg, hooguit 20 minuten. Maar het is toch raar om ineens alleen te zijn zonder een broer in huis. Wie moet ik nu gaan irriteren tijdens het eten? Ik ga hem missen.

    Dit was mijn verhaal voor Quizlet :3
    X


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik kan me voorstellen dat je hem dan mist. Ik kan zelfs al niet eens een dag zonder mijn hond dus ik moet er niet aan denken om mijn tweelingbroer opeens te moeten missen. Nouja, je kan altijd op bezoek gaan, maar dat is natuurlijk niet hetzelfde.

    Aaah sneu voor je, wel fijn voor je broer toch.


    Live your live

    Elvenking schreef:
    Ik kan me voorstellen dat je hem dan mist. Ik kan zelfs al niet eens een dag zonder mijn hond dus ik moet er niet aan denken om mijn tweelingbroer opeens te moeten missen. Nouja, je kan altijd op bezoek gaan, maar dat is natuurlijk niet hetzelfde.


    Precies :')

    @Mette3, Ja, klopt


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Aaahw, ik ga mijn familie ook missen als ik uit huis ga, vooral hun kookkunsten, maar ik moet ook wel toegeven dat ik alleenleven hemels vindt. Je went er -helaas- wel aan, denk ik. Ik sta aan de andere kant van deze situatie, dus veel advies kan ik je niet geven. Als je hem mist, kun je hem toch altijd nog bellen? En hij komt vast wel nog eens thuis -mag ik hopen-.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Aaahw, ik ga mijn familie ook missen als ik uit huis ga, vooral hun kookkunsten, maar ik moet ook wel toegeven dat ik alleenleven hemels vindt. Je went er -helaas- wel aan, denk ik. Ik sta aan de andere kant van deze situatie, dus veel advies kan ik je niet geven. Als je hem mist, kun je hem toch altijd nog bellen? En hij komt vast wel nog eens thuis -mag ik hopen-.


    We zijn allebei niet van zulke praters :')
    Dat is eigenlijk het probleem


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik heb het altijd jammer gevonden dat ik geen oudere broer heb. Ik zit helaas opgescheept met een klierend zusje.
    Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat je hem zult gaan missen, vooral als jullie band altijd sterk is geweest.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Ik heb het altijd jammer gevonden dat ik geen oudere broer heb. Ik zit helaas opgescheept met een klierend zusje.
    Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat je hem zult gaan missen, vooral als jullie band altijd sterk is geweest.


    Nja :c
    Maar geloof me, als je 7 bent en je broer is 19, hell on earth


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Miserables schreef:
    Ik heb het altijd jammer gevonden dat ik geen oudere broer heb. Ik zit helaas opgescheept met een klierend zusje.
    Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat je hem zult gaan missen, vooral als jullie band altijd sterk is geweest.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ken het. Paar maand terug ging mijn broer ook het huis uit en op zichzelf wonen, ik heb me toch een potje lopen janken toen hij vertrok hahaha :')


    Sometimes it's best not to care.

    Miserables schreef:
    Ik heb het altijd jammer gevonden dat ik geen oudere broer heb. Ik zit helaas opgescheept met een klierend zusje.
    Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat je hem zult gaan missen, vooral als jullie band altijd sterk is geweest.


    Hamartia

    Ah, wat vervelend voor je... Maar ergens is het ook wel heel lief, haha. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.