• Exact 25 jaar later breken er opnieuw rellen uit in Panem. Het land dat eerst opnieuw in vrede, rijkdom en geluk kon leven, werd opnieuw aangevallen door het Capitool. Azélia Snow, de kleindochter van de man wie ooit President was van Panem en later stierf door zijn eigen vergiftiging.Was terug om op te eisen wat van haar hoorde te zijn. Met een leger van jonge rekruten, wiens allemaal rijkdom en macht beloofd was streed ze tegen de inwoner. Haar eigen volk. Ondanks dat de rebellen met velen meer waren, maar niet meer zo sterk, overwon Azélia en kroonde ze zich tot nieuwe President. Haar eerste opdracht was de leidster van de rebellen uitschakelen. Katniss Everdeen, die nu ergens in de duisternis verdwenen is. Haar tweede missie was alle mockinjays uitroeien. Ze wilde nergens nog een teken van de hoop zien. En haar derde en laatste taak. De mensen opnieuw straffen voor hun fouten.

    "Welcome, wellcome to the new annual Hungergames. The odds are never in your favor. "
    "Let us restart the new 75th hungergames. The same arena, only better, dangerouser and undestroyeble than before. "


    26 jongeren, die twee jongeren voor elk van de 13 districten symbool staan moeten de arena in. 25 doden en maar 1 winnaar zal overblijven. Als aandenken van de laatste gruwelijke games, besloot Presidente Snow opnieuw in dezelfde arena te beginnen, allen veel sterker gebouwd en veel gevaarlijker. Ondanks dat de mensen niet meer in 'districten' wonen, zullen de kinderen toch ingedeeld worden per district zoals vroeger. Dit zijn de kinderen van rebellen. Misschien zijn ze zelf ook rebels ingesteld of zijn ze totaal onschuldig. Elk zijn ze anders en ieder heeft zijn eigen verhaal. De leeftijd is enkel ietsje opgeschoven dus kinderen van 15-21 jaar worden ingedeeld. Niet met loodjes, maar ze worden persoonlijk aangewezen door Presidente Snow. Vooral de sterksten zullen overleven, maar ook zwakke kinderen kunnen met een sterke strategie deze games winnen.



    # Vol !

    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    - Silk Daria Wintercrest || MinnieMouseX
    *

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    - Jaylee Hazelle Hawthorne ||Jafar
    - Akeem Underwood ||WenseKronik

    District 3 - Technologie
    *
    - David "Dave" Irons || Grohl

    District 4 - Visserij
    - Ona Elizabeth Odair ||Grohl
    -Atlas Hale || Castor

    District 5 - Medisch onderzoek
    - Emily Roselynn Swann ||CrazyGirlxx
    *

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties
    - Katie Mia Grice || Louella
    -Mikah David Stuart || Nod

    District 7 - Hout
    - Lene Maylinn Cambridge || Lorum
    - Markus Elijah Creeds || Raccoon

    District 8 - Textiel
    - Olivia "Liv" Rue Broadfield|| AnnaxElsa
    *

    District 9 - Graan
    *
    - Chase Jaxon Nolan || Intouchables

    District 10 - Vee
    *
    - Derek Wintercrest || WenseKronik
    District 11 - Landbouw
    *
    - Alec Valentino Booth || Raccoon


    District 12 -Steenkool
    -Scarlett Mellark || xxjiggerxx
    *

    District 13 Kern energie
    *
    -Ozias Tobiah Caverly || Castor



    Regels

    #1 Heb plezier ^^ , het heeft geen nut om met tegenzin te Rpg'en
    #2 Denk goed na voordat je meedoet, ik wil niet dat je na een dag/week stopt
    #3 Je moet minstens 200 woorden schrijven, dit is makkelijk haalbaar
    #4 Wees origineel (bv; geen 3 wezen, bijna vermoord, etc)
    #5 Bestuur de andere personages niet, dit vind niemand fijn. (mag wel als dit effectief gevraagd is aan je medespeler)
    #6 Probeer minstens 2 keer per week te posten
    #7 Naamverandering doorgeven + gelieve ook te melden als je een tijdje niet kunt posten of niet meer mee wilt doen (Wie dit niet doet en/of mij meer dan een week negeert, word zonder pardon uit de rpg geschopt.
    #8 Alleen ik maak de topics
    #9 Geen ruzie alleen IC
    #10 Dingen worden besproken in het rollen of praattopic
    #11 Vragen mogen altijd gevraagd worden
    #12 Sluit niemand uit!
    #13 Maximum 2 personages per persoon
    #14 Verwond niemand zonder toestemming van die persoon.
    # 15 Ik loot iedere zondag, ik trek niemand voor ook niet mijn eigen personages

    * Als je meerdere keren de regels overtreed stuur ik je een waarschuwing, doe je het daarna weer dan vlieg je uit de rpg



    # Geen Mary of Gary stue's
    # reservaties blijven maximum 3 dagen staan
    # Geen kinderen meer van bekende winnaars/rebellen er zijn er nu wel genoeg.
    # Wees origineel, ook wil ik niet allemaal 18 jarigen, jongeren liefst ook.

    Naam:
    District:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis
    Familie
    Extra

    Praattopic

    Vragen mogen altijd gesteld worden :3

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 18:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik meisje District 4 reserveren? c:
    (Als iemand anders die overigens wil, is jongen ook goed (: )

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 20:12 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ja tuurlijk :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: scarlett mellark
    District: 12
    Leeftijd: 16, jarig op 31 mei
    Innerlijk: Scarlett is een lieve en gezellige meid. Ze vertrouwd mensen snel en denkt heel positief. Ze is brutaal en eigenwijs, waardoor ze vaak in de problemen kwam. Ook gaat ze graag haar eigen gangetje. Ze houdt erg van het bos en alle dieren die er leven. ze kan erg gevoelig zijn, maar dat laat ze nooit merken. Als ze een doel heeft zal ze die hoe dan ook bereiken. Ze is niet echt op haar hoede, waardoor ze een gemakkelijk doelwit wordt. Ze speelt graag verstoppertje met haar zus en broer waardoor ze zich erg goed kan verstoppen. Ze houd ervan om buiten te zijn. ze heeft veel dierbare verloren en dat wil ze nooit meer. Daardoor is ze erg dapper geworden en ze deinst nooit terug, maar ze zal het niet over haar hart krijgen om iemand te doden.
    Uiterlijk:


    ze heeft lange mooie bruinrode haren tot haar middenrif. ze heeft grijze ogen net al haar moeder. en ze is rond de 1.66. haar postuur is niet erg dik waardoor ze heel lenig is.
    Geschiedenis: ze is het derde kind van peeta en katniss. ze lijdt een gelukkig bestaan. ze heeft 1 broer en 1 zus waar ze veel van houdt. ze helpt vaak in de bakkerij van haar vader. Ze verzint ook altijd de nieuwste soorten broodjes en taarten. Ze heeft zich ook veel bezig gehouden met dieren bestuderen verreweg omdat ze van dieren houdt en ze beter wil begrijpen. Ik heb veel verhalen gehoord van vroeger van mijn ouders. Over de hongerspelen en ook over de opstand. Mijn ouders waren niet alleen helden van ons land maar ook vooral mijn held. ik hou erg veel van dansen en zingen wat ze dan ook elke dag doet. ook gaat ze vaak met haar vrienden in het bos spelen.
    Familie: katniss everdeen en peeta mellark
    Extra: ze kan goed met ee pijl en boog en een omgaan. maar verder kan ze met geen enkele wapens omgaan. ze kan goed klimmen, dat doet ze graag want meestal verstopt ze zich in bomen met verstopprtje of als ze een gaat jagen wat ze heel leuk vind. zwemmen daar houdt ze ook van vlak bij haar in de buurt is een meertje waar ze erg graag in zwemt. ze doet vaak ook wedstrijdjes met haar broer en zus waar ze meestal wel van verliest, omdat die al ouder zijn en dus meer geoefend hebben ze houdt erg van survivalen en gaat dan ook vaak in het bos kamperen met haar vrienden.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 20:34 ]

    is deze goed

    Ik zou graag wat meer informatie over haar willen , want ik vind het ietsje te weinig. Meer over haar innerlijk en je moet er ook mee rekening houden dat ze in die 20 jaar wel vrede hebben gehad, dus kan ze moeilijk met messen werpen enzo. Haar geschiedenis wil ik zeker veel uitgebreider zien. Aangezien je er voor kiest om een dochter van Katniss en Peeta te nemen. Dan verwacht ik toch wel wat uitleg over hoe ze leefden, problemen had ofzo? Wat voor problemen. Hoe ze is in het dagelijkse leven. Dat ik veel leuker om je een beetje in te leven in het personage snap je? Uiterlijk is goed en aangezien je toch haar plus en minpunter eropzet zou ik ook wat meer info daarover willen hebben etc.

    Probeer overal ten minste 3 a 4 regels vol te schrijven ;3 , maar voor de rest is ze goed. Dus ik zet haar er alvast bij ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Meisje D7? c:


    That is a perfect copy of reality.

    Staat er bij :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hmmm, mag ik een meisje district 2, dochter Gale?


    Happy Birthday my Potter!

    jep :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ik he het aangepast is het z oed of moet nog uitgebreider

    xxjiggerxx schreef:
    ik he het aangepast is het z oed of moet nog uitgebreider


    Sorry for saying this, maar je gaat toch hopelijk niet zo schrijven in de RPG? Dus ik bedoel, je gaat toch wel hoofdletters, interpunctie en normaal ABN gebruiken? Want hier stoor ik me aan :')


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)

    Sorry for saying this, maar je gaat toch hopelijk niet zo schrijven in de RPG? Dus ik bedoel, je gaat toch wel hoofdletters, interpunctie en normaal ABN gebruiken? Want hier stoor ik me aan :')

    Ja dan schrijf ik wel normaal, dat doe ik toch meestal ook in de andere RPG

    xxjiggerxx schreef:
    (...)
    Ja dan schrijf ik wel normaal, dat doe ik toch meestal ook in de andere RPG



    Je bedoelt help?


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)


    Je bedoelt help?

    ja eigenlijk wel, maar weet eigenlijk nooit waar een komma moet ofzo, maar ik probeer het wel. :)

    xxjiggerxx schreef:
    (...)
    ja eigenlijk wel, maar weet eigenlijk nooit waar een komma moet ofzo, maar ik probeer het wel. :)


    Misschien moet je dan even op het internet gaan zoeken voor tips? Haha.


    That is a perfect copy of reality.