• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:56 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (abo en waar beginnen we?)


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    (abootje, hoe beginnen we??)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 12:16 ]

    [waar beginnen we?]

    Athene - Godin
    Ik keek naar beneden vanuit mijn wolkenveld. Daar lag de wereld, waar MIJN kinderen woonde. Ik had gesmeekt bij Zeus of ik ze mocht ontmoeten,maar zelfs dat mocht niet. Waarom kon hij een keer niet aan iemand anders gevoelends denken. Ja Zeus had ook een kind. Hij veranderde in een adelaar en vloog over de wereld heen omzien kind even te zien. Ik had wat afgesproken met mezelf. Ik zal ze helpen met telepathie als ze in gevaar waren. Ze raad geven. Mijn kinderen waren slim en konden geweldig vechten. Ik had Hersea gemaakt in het geheim van Zeus om voor mijn kinderen en de andere kinderen te beschermen en te helpen. Ik zuchte even en keek weer naar de spiegel waardoor ik mijn kinderen in de gaten kon houden.

    Sarina - Halfgodin
    Rustig liep ik over straat ik mocht passant mijn moeder om 7 uur thuis komen. Ik had een briefje van 10 euro meegekregen om te eten. Ze was aan het vergaderen met Haar partners. Ze is nooit gehertrouwd. Dat snapte ik niet. Omdat we misschien meer geld hadden en een prachtig huis kon ze geen tijd met me doorbrengen. Gelukkig had ik mijn vrienden, maar vandaag gingen ze op vakantie. Zelf daar kon me moeder negeren vrij voor krijgen. Voor vakantie...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Abo nou we gaan denk beginnen bij het lopen en elkaar tegenkomen. Ik ga Hersea jullie laten vinden en bij elkaar brengen. De mensen kunnen de Halfgoden tegenkomen en halfgodinnen enzovoort bent maar wat ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ik ben nog heel druk met een verhaal dat morgen af moet dus ik ben nu een beetje afwezig]

    [Ja ingoed, maar gaat er nog wel iemand beginnen met praten enzo :) Sarina en Athene hebben al gepraat ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    natas- halfgodin

    Rustig liep Natas naar de verf winkel. Ze moest nieuwe verf kopen en had eindelijk genoeg gespaard om dat te doen. Sinds ze was weg gelopen moest ze leven met niet veel. Een paar kleine baantjes zorgde ervoor dat ze eten had en een huis. Extra dingen voor haar hobby of kleren kwamen maar een paar keer per maand. Maar ze vond alles beter dan terug gaan. Ze zuchte kort en blies daarna kort wareme lucht in haar handen. Ze had het vaak koud dus warmde dit lekker op. Haar golvende honing rood haard veerde met de wind mee terwijl ze liep.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 12:50 ]


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Arlené Emily McMahon - Halfgodin
    "Pap zeg dan alleen haar naam" zeg ik "Nee Lene" is zijn antwoord zo als gewoonlijk.
    "Ja maar" begin ik "Arlené Emily McMahon nee is nee!" schreeuwt mijn vader nu.
    Boos loop ik richting de voordeur en gooi hem met een klap dicht.
    Huilend ren ik door de straten van onze buurt tot ik voor mijn gevoel ver genoeg heb gerent en laat me huilend op een bankje vallen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Cole -mens
    Met zijn gitaar op zijn rug liep Cole over de straten. Natuurlijk zoals altijd met een brede glimlach. Als hij iemand kende zwaaide hij er blij naar toe. Meestal zou hij dan ook met hun gaan praten maar dit keer niet. HIj wou wat inspiratie zoeken voor een nieuw liedje op zijn gitaar. Dus moest hij wel wat nieuws gaan doen. Hij liep door tot hij een meisje huilend zag zitten. Meteen had hij medelijden met haar. ´Gaat alles goed´ vroeg hij voorzichtig terwijl hij langs haar ging staan. Hij ging nog net niet zitten, omdat hij haar de ruimte wou geven.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    [Wie is aria? o-O]
    Hersea (Paladijn/ Engel)
    Ik vloog boven de prachtige stad Athene. Mijn meesteres was de bewaakster van deze stad. ik keek jaar beneden en zag een Rode stip een Halfbloed.. Ik werd ontzichtbaar door de snelheid van mijn duikvlucht en lande op het dak waarna ik een meisje zag, huilend op een bankje. Ik klapte mijn vleugels in en na een seconde waren ze verdwenen in mijn rug. Ik sprong van het gebouw af en ving mezelf op door door mijn knieën te zakken. Ik liep naar haar toe en keek even naar haar voordat ik haar benaderde. Ze had tranen in haar ogen. Ik liep naar haar toe. 'Gaat het wel?' Zei ik met mijn melodieuze stem. Maar met een bezorgd gezicht.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (sorry ik gebruik altijd bijna die naam en nu niet :$ heb al verandetr en zeg maar als ik weer doe)


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    kiara2 schreef:
    (sorry ik gebruik altijd bijna die naam en nu niet :$ heb al verandetr en zeg maar als ik weer doe)

    [Oke ik dacht al heb je een nieuwe rol aangemaakt ofzo xD ik zal het zeggen ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Athene
    Ik zag mijn meisje huilen en ik kon niets doen. Ik stuurde Hersea op haar af. Hersea moest haar beschermen. Als Arlené 17 werd zullen Hades en zijn monsters haar Ruiken. Ze zou gevaar lopen. Ze zou snel 17 worden dan zal haar gave helemaal tot onpopping komen. Ze zou strategieën zonder probleem in hooguit 7 echoënde hebben uitgedacht. Ze zal briljant worden en dat maakt haar gevaarlijk voor Hades. Even bidde ik terwijl ik een godin was. 'Astublieft laat haar leven.' Zei ik met mijn handen bijeen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Arlené Emily McMahon - Halfgodin
    "Nee" piep ik, ik heb mijn vader wel eens vaker boos gezien maar zo boos nog nooit.
    Was mijn moeder dan echt zo gemeen ik heb vader en mijn stiefmoeder er wel eens over haar horen praten.
    Het enigste waar de gesprekken over gaan is over hoe ze ons heeft laten vallen.
    Ik vraag mij eigen vaak af hoe ze eruit ziet heeft ze de zelfde groene ogen en bruine haren als mij?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)