• Ik heb de laatste tijd heel erg last van droge handen, droge lippen en droge plekken huid op mijn gezicht vooral in de gebieden rond mijn oren). Ik gebruik voor mijn handen een handcrème, voor mijn lippen een lippenbalsem en voor op mijn gezicht een dagcrème, maar niets helpt.
    Weten jullie misschien nog wat wondermiddeltjes?

    Van droge huid heb ik geen verstand, maar voor droge lippen is Labello melk en honing een wondermiddel. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    kokosnootolie doet wonderen c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    kokosnootolie doet wonderen c:


    I concur.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Purol onguent. (Blikvorm) Doet wonderen voir mijn lippen en is ook geschikt voor andere droge, schrale plekjes.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vaseline? Mijn vriendin zweert bij blistex.
    Voor je huid een goede vochtinbrengende creme, maskertje oid of misschien in de avond bio oil opdoen.
    Nivea met macademianoten olie handcreme is suuuuper goed. Werkt bij mij perfect (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Voor mijn handen heb ik Nivea care & repair, maar dat is niet bepaald een hoogstandje als het gaat om hydratatie.
    Wat voor mij echt heel erg goed helpt voor mijn lippen is de "lipgloss" van Rituals. Het is een verzorgend goedje dat er uit ziet als lipgloss. Het repareert je lippen en geeft tegelijk uv bescherming.


    Hamartia

    Bedanktt, als ik ooit op het dorp kom ga ik even kijken. Er staan nu 5 lippenbalsems naast mijn bed die allemaal niet werken, dus ik hoop dat er eindelijk iets gaat komen wat wel werkt. (:

    Veel water drinken :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Inderdaad kokosnootolie, en ik gebruik ook vaak amandelolie (: En water drinken is ook een goede tip, werkt ook vaak!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Uierzalf voor je lippen? Het werkt wel goed bij mij.

    En ik kan je wel wat andere zalven zeggen voor je die helpen, maar daar zul je waarschijnlijk niet aankomen omdat je het op recept moet halen bij de apotheek.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik drink al heel veel water, als ik nog meer drink ontplof ik denk ik :')

    Ik heb goede ervaringen met de couperose crème van Biodermal. Het vermindert niet alleen de zichtbaarheid van couperose. Het zorgt er ook voor dat rode plekjes vervagen en het hydrateert mijn huid heel erg goed. Ervan uitgaande dat je geen couperose hebt, kun je misschien wel naar een ander product van Biodermal kijken dat bij jouw huid past.
    Verder vind ik de make-up remover van Nivea voor de gevoelige huid erg fijn. Daarnaast gebruik ik een hydraterende foundation van Clinique en een hydraterende dagcréme van Clinique voor onder mijn make-up.
    Jup, het is nogal wat, maar mijn huid is echt heel erg droog en het is voor mij lange tijd moeilijk geweest om geschikte producten te vinden. Momenteel ziet mijn gezichtje er echter aardig glad en stralend uit, dus ik hoop dat jij er ook wat aan hebt!

    O, ik heb trouwens ook last van droge lippen. Daarvoor gebruik ik de verzorgende lipbalm van Nivea. Het is best wel vettig, maar het is niet zo dat het je lippen uiteindelijk extra uitdroogt. Voor mijn handen gebruik ik een crème van I Love (dit kun je bij Douglas krijgen). Het ruikt lekker én bespaart me kloofjes op mijn vingers.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ooooh hell yes I do:



    Ruikt niet zeer aangenaam, maar doet wonderen en kan gesmeerd worden waar je het maar smeren wil. Vriendin met eczeem gebruikt het ook veel en vindt het ook erg fijn spul.


    i put the fun in funeral

    8 hour cream inderdaad, stinkt verschrikkelijk, maar na een paar keer gebruiken ruik je het al niet meer! ik gebruik het altijd voor mijn lippen (lijkt dan net alsof je een ubershiney lipgloss op hebt) en als ik mijn lemony flutter niet kan vinden als nagelriemcreme.


    The night is dark and full of terrors.