• Why should I be your son?...

    Kronos. De titaan die jaren voor onrust heeft gezorgd, had altijd al zijn speciale collectie monsters en handlangers. Aparte types zijn het, dat kan ik je zeggen. Echter heeft hij nu toch wel alle verwachtingen overtroffen. Laelplas, de hond die eeuwen geleden door Zeus is versteend en tot sterrenbeeld werd vernoemd, is ontboden. Terug op de aarde om als Kronos' jachthond te dienen. Om de meest kostbare halfgod ter wereld naar zijn hoofdkwartier te brengen, diep in het labyrint om als offer te dienen voor het volledig herrijzen van Gaia.

    En ik kan je vertellen, het is niet Percy Jackson waar over word gepraat. Hij hoeft zich geen zorgen te maken over de veiligheid van zowel hemzelf als zijn vrienden. Zelfs Jason Grace valt niet onder de meest machtige halfgoden. Nee, ze komen er niet eens in de buurt. Hazel Levesque en haar broer zijn zelfs niks vergeleken met de halfgod die Kronos nodig heeft om Gaia volledig te laten herrijzen. Nee, ze willen de halfgod, die meer god dan mens is. De halfgod met een eeuwenoude stamboom die bestaat uit halfgoden en goden. Die van elke god bloed door zijn aderen heeft stromen. Die ene halfgod die over vele gave's beschikt en vrijwel onverslaanbaar lijkt. Die ergens een grote bedreiging voor goden is, ondergebracht op het eiland van Calypso.
    Ja, ik praat over de verboden zoon van Artemis.


    Als je de tijd hebt, neem alsjeblieft een abo (:


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Chapter 03.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Chapter 05.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Chapter 07


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes