• Ja, sinds er zoveel meetings zijn georganiseerd, maar allemaal in Nederland, vond ik het ook wel leuk als er eentje in België georganiseerd zou worden, haha. Alleen wel ironisch dat ik een NL'er ben.

    Nee, even serieus:
    Tijdens/na de Amsterdam meeting in februari waren er allerlei ideeën voor nieuwe meetingen en daarbij kwam België ook nog naar voren. Ik ben dit jaar al in Nederland naar een meeting geweest en ik ben al een keer in België naar een meeting geweest. Omdat ik dit heel gezellig vond vorig jaar, wil ik er graag nog eentje organiseren. ^^

    Waar:
    Antwerpen. Specifieke locatie: in de hal bij de Starbucks. Daar is genoeg plaats om te verzamelen.
    Suggesties om te doen:
    - Naar een zomerbar op de Linkeroever
    - Sinksenfoor
    - Haven

    Wanneer:
    Donderdag 10 juli
    Tijd:
    Ik ben, als het goed is, om 11.24 in Antwerpen. Het zou dus handig zijn als jouw trein/bus/tram/iets dergelijks tussen half twaalf en twaalf uur aankomt.

    Wie:
    Zeker:
    Tudor aka Sofie - reist via Den Bosch en Roosendaal
    AnkeWeasley aka Anke - reist via Neerpelt - Antwerpen
    Debbaut aka Jarne - reist met lijn 84 of 83
    Lagertha aka Kim - reist met de bus en stapt uit op Roosevelt
    Scandal aka Erica - reist met trein Neerpelt-Antwerpen
    alae aka Erika - reist met trein Tienen - Antwerpen

    Misschien:
    Tolstoy
    Fantasyl
    Emrys
    Buddy
    Cannulae
    1iemand - reist met de trein Kontich-Antwerpen, of bus 52/53 Duffel-Antwerpen en dan een tram
    Mindretall
    Lazulis

    Kunnen jullie naamswijzigingen doorgeven? Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 11:59 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil best wel komen, maar het zal natuurlijk van de locatie en de datum afhangen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik wil best wel komen, maar het zal natuurlijk van de locatie en de datum afhangen.

    Dat snap ik, zal ik je op misschien zetten?


    Deep inside, I've never felt alive

    Avarosa schreef:
    Ik wil best wel komen, maar het zal natuurlijk van de locatie en de datum afhangen.


    Dit, als het in de zomervakantie is + Antwerpen is dan is de kans zeer groot dat ik erbij zal zijn!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wil het best proberen. Ligt er aan wanneer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou wel wíllen komen, maar ik heb geen idee of ik mag/kan.
    Voor mij zou de beste optie Gent zijn en in de zomervakantie (persoonlijk vind ik Gent sowieso leuker dan Brussel, al is Brugge ook leuk ^^), maar ik vrees sowieso dat ik niet ga mogen van mijn ouders :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Constante schreef:
    (...)
    Dat snap ik, zal ik je op misschien zetten?
    Sgoed


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Debbaut, Sarita en Leah: zal ik jullie op misschien zetten?


    Deep inside, I've never felt alive

    Zet mij maar bij misschien; alles over Antwerpen gaat sowieso niet mogen en ik werk ook het grootste deel van de vakantie dus het zal daar van afhangen :')


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    Zet mij maar bij misschien; alles over Antwerpen gaat sowieso niet mogen en ik werk ook het grootste deel van de vakantie dus het zal daar van afhangen :')

    Je staat erbij ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Avarosa schreef:
    Ik wil best wel komen, maar het zal natuurlijk van de locatie en de datum afhangen.


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Nyl schreef:
    (...)

    Voor jou geldt hetzelfde; zal ik je op misschien zetten? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Mij mag je ook bij misschien zetten hoor.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Mij mag je ook bij misschien zetten hoor.^^

    Okidoki, dan sta je er bij :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Je mag me bij misschien zetten, maar de kans is groot dat ik sowieso niet mag, aangezien mijn ouders daar nogal hypocriet rond zijn ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Je mag me bij misschien zetten, maar de kans is groot dat ik sowieso niet mag, aangezien mijn ouders daar nogal hypocriet rond zijn ^^

    Nee heb je, ja kun krijgen. En als het moet, wil ik best voor de webcam komen een skypegesprek met ze voeren, etc, etc. ^^
    Ik bijt niet hoor (cat)

    Je staat er trouwens bij.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 14:52 ]


    Deep inside, I've never felt alive