• Het leek me leuk en het mocht van mijn moeder om een barbecue te houden bij mij in de achtertuin.
    Het is gewoon voor de gezelligheid.

    Waar?
    Het ligt in Velserbroek.
    Natuurlijk Haarlem is de verzamelpunt, buiten het station wacht ik jullie op om met de bus naar mijn huis te gaan, natuurlijk is dat eng, maar het is gewoon bij ons in de achtertuin en mijn ouders zijn super vriendelijk anders zou ik dit niet mogen organiseren en het is alleen maar met de mensen van Quizlet. De opwacht plek vertel ik nog wel en hoe en wat, ik wil eerst even kijken wie er in ieder geval willen komen.


    Wanneer?
    Dat ligt eraan wanneer iedereen kan , natuurlijk. Het kan elke dag.
    Hier ga ik nog een Poll over maken.

    Hoelaat? Ergens rond de middag (Als de zon schijnt.) Ik reis mee als iedereen terug naar het station gaat.


    Het zou wel leuk zijn (Als het mogelijk is, als de mensen die komen wat meenemen, dat is vooral voor de vegetarische mensen. En natuurlijk wat je zelf lekker vind op de barbecue. Natuurlijk zal er een toetje na zijn.


    Wie komen er:



    Misschien:



    Ligt eraan welke dag:
    Rider


    Hoop dat jullie het leuk vinden om te komen en iedereen is welkom. Laat me ook weten wie vegetarisch of allergisch is, dan kunnen we daar rekening mee houden.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 21:50 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Mendosa schreef:
    (...)

    Begint met H en eindigt met woud :')

    Maar goed, dan zouden we, als we gaan, samen kunnen reizen :Y)




    Waar kom jij vandaan dan? Ik kan me niet meer herinneren dat ik het ooit tegen je gezegd heb, haha. :'D Maar hé, je moet dus dichtbij wonen. n_n


    | Reality is for people that lack imagination |

    Mij lijkt het wel leuk!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zet mij maar op misschien. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zeggen jullie nou eens welke dagen er uitkomen. Ik kan twee weken na 6 juli niet, maar er zou in iedere geval een dag zijn.

    Ik ben van de Amsterdam meeting. Ben achttien. Zal degene die misschien kunnen ied iedere geval in de lijst zetten.


    En ik had dit bijna opgegeven.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 21:59 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik zou het ook wel gezellig vinden! Ligt natuurlijk erg aan de datum, of ik moet werken, en of ik geld heb voor het reizen. Maar als het allemaal goed uitkomt kan ik makkelijk komen. Ik kom ook uit Alkmaar, dus zou leuk zijn als we dan met z'n allen reizen ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik stap denk bij Uitgeest op een trein. Volgens mij komen treinen vanaf Alkmaar standaard langs Uitgeest als ze naar Haarlem gaan?


    Happy Birthday my Potter!

    Lazet schreef:
    Ik zou het ook wel gezellig vinden! Ligt natuurlijk erg aan de datum, of ik moet werken, en of ik geld heb voor het reizen. Maar als het allemaal goed uitkomt kan ik makkelijk komen. Ik kom ook uit Alkmaar, dus zou leuk zijn als we dan met z'n allen reizen ^^


    Ik ben nu in 't zandt vlak bij schagen en Den helder in de buurt. (Sorry moest ik even melden. )
    Maar ik dacht waarom gewoon samen een datum uitzoeken.


    Vampire + Servant = Servamp

    Er zijn nu wel dagkaarten te koop, dus dat is wel chil.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vanaf 5 juli ben ik vrij en 21 t/m 26 juli kan ik niet. Voor mij komen zondagen het handigst uit (dan hoef ik niet te werken), maar in principe kan ik vrijwel altijd omdat het met de trein vanaf mijn woonplaats maar 7 minuten naar Haarlem is ^^

    Edit: ik ben 17 en ook van de Amsterdam meeting.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 22:20 ]


    From these ashes, I will rise

    Zondag is voor mij de enige dag die niet zo best uitkomt. :']
    Maar in juli zit ik sowieso al aardig vol, augustus kan ik over het algemeen wel. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kan sowieso niet op een zaterdag en niet in begin juli. De treinreis valt wel mee. Anderhalf uur reizen, dus het moet ook niet tot al te laat duren.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik kan in juli 14 tm 18 niet en de 27e niet. Verder kan ik er vrij voor vragen, maar dan moet ik wel 26 dagen van tevoren weten wanneer het is. Anders kan ik altijd moeten werken. Voor Augustus weet ik het allemaal nog niet precies. Dan moet ik even kijken.


    Happy Birthday my Potter!

    Voor mij zou een beetje eind de zomervakantie het beste zijn ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik moet zelf zondags werken, ga morgen avond alles erin zetten en dan vrijdag prik ik een datum.


    Vampire + Servant = Servamp

    Yayde schreef:
    (...)



    Waar kom jij vandaan dan? Ik kan me niet meer herinneren dat ik het ooit tegen je gezegd heb, haha. :'D Maar hé, je moet dus dichtbij wonen. n_n


    Well, ik heb met jou aan huttendorp meegedaan en we moesten samen die o-zo-geweldige-ruikende wc's schoonmaken.
    Maar ik woon in Spanbroek :Y)
    Ik ben 16 voor de mensen die het willen weten
    .


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'