• Ik heb een aantal jaren op klarinetles gezeten samen met een ander meisje, maar toen stopten wij beide. Daarna ben ik op keyboardles gegaan, maar dat vond ik zo gemakkelijk dat ik het zonde vond om er lessen voor te betalen. Nu heb ik een jaar lang niet muziekles gehad en ik wil toch wel graag weer muziekles volgend jaar. Nu weet ik het eindelijk zeker, want ik twijfelde eerst tussen klarinetles en zangles.
    Gisteren was er een optreden waaraan in samen met nog twee meisjes heb meegedaan. Na dit optreden weet ik eindelijk zeker wat ik wil: Ik wil volgend jaar op zangles. (:

    Bespelen jullie ook een instrument of zitten jullie op muziekles? (:

    Awesome! Zangles wilde ik misschien ook nog eens doen, maar ik ben er eigenlijk te lui voor en straks verwachten mensen opeens dat ik voor ze ga zingen :')
    Zelf speel ik nu al 8 jaar piano, hoewel ik sinds vorig jaar gestopt ben met les omdat ik het te druk had met school.


    From these ashes, I will rise

    Leuk!

    Ik heb 4 jaar viool gespeeld en dat vond ik heel leuk! Ben ermee gestopt omdat ik naar een andere school ging en het anders te ver was. (Het was onder schooltijd)

    Nu heb ik mezelf piano aangeleerd en ben nu ook druk bezig met gitaar spelen.
    Als ik nog een instrument ga kopen denk ik dat het een saxofoon of zo iets word. (:


    wat was dit ookalweer

    Heel erg leuk. Ik zou willen dat muzikaal was aangelegd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Leukleukleuk, Aline :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ah, wat leuk! Alvast veel plezier!
    Ik speel al sinds mijn achtste piano, dus dit is mijn negende jaar. Helaas stop ik hierna omdat ik achttien ben en dan financiert onze gemeente niks meer voor je. En zelf betalen gaat niet werken omdat ik al een heleboel andere dingen heb waarvoor ik wil gaan sparen.
    Ik ga wel een korte zangcursus nemen volgend jaar, omdat ik meer techniek wil leren ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Leuk hoor! Wat zou ik graag goed kunnen zingen :W
    Anyways; ik speel gitaar. Of althans, ik doe een poging tot het onder de knie krijgen van de basis xd


    Hamartia

    Ik heb 3 jaar klarinet gespeeld ook!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb zes jaar pianoles gehad en speel nu nog vaak en graag. Was met de lessen gestopt, om meer tijd te steken in synchroonzwemmen, maar de verenging is daarmee gestopt, waarna ik drie jaar op stijldansen gezeten. Weet nog niet wat ik volgend jaar allemaal ga doen, ligt aan of ik slaag en of ik dan in inderdaad in Utrecht ga studeren, wat eigenlijk net iets te lang reizen is vanaf hier... Dus misschien ga ik daar wel weer iets aan muziek doen of zo c;
    Zingen die ik overigens ook graag, maar heb nooit les gehad.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zit al tien jaar onder pianoles en ik heb zeven jaar gitaarles gedaan, waardoor ik nu niet zonder mijn elektrische gitaar kan. Ook speel ik een heel klein beetje drums maar niet bepaald goed :'D.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 15:46 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik heb eerst vijf jaar op pianoles gezeten, maar ik vond dit niet leuk en ik was er ook niet echt voor gemaakt, om het zo maar te zeggen. Nu zit ik al drie jaar op dwarsfluit bij de harmonie en het bevalt me prima!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Wat leuk!

    Ik heb 6 jaar dwarsfluitles gehad, speel gitaar en een beetje piano en ik zit nu zo ongeveer 2 jaar op zangles. Het zelf schrijven van muziek vind ik het leukst, een van de mooiste dingen van het bespelen van een instrument.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Oeh leuk Alinie! Ik wist niet eens dat jij klarinet speelt! (Of wel?)

    Ik heb van mijn tiende tot mijn (bijna) veertiende op gitaar- en zangles gezeten. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Leuk! Ik heb zes jaar lang Bugel bespeeld. Ik vind het wel jammer dat ik daar ooit mee gestopt ben.


    26 - 02 - '16

    Nope, maar ik wil wel zangles.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 19:45 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Leuk om te zien dat jullie allemaal ook muzikaal zijn aangelegd (of muzikaal aangelegd willen zijn).

    @ Miriam: Ik denk dat ik het je wel eens heb verteld, haha. Ik wist niet dat jij ook op zangles zat, ik wist wel dat je op gitaarles zat c: