• Ik heb een aantal jaren op klarinetles gezeten samen met een ander meisje, maar toen stopten wij beide. Daarna ben ik op keyboardles gegaan, maar dat vond ik zo gemakkelijk dat ik het zonde vond om er lessen voor te betalen. Nu heb ik een jaar lang niet muziekles gehad en ik wil toch wel graag weer muziekles volgend jaar. Nu weet ik het eindelijk zeker, want ik twijfelde eerst tussen klarinetles en zangles.
    Gisteren was er een optreden waaraan in samen met nog twee meisjes heb meegedaan. Na dit optreden weet ik eindelijk zeker wat ik wil: Ik wil volgend jaar op zangles. (:

    Bespelen jullie ook een instrument of zitten jullie op muziekles? (:

    Roku schreef:
    Leuk! Ik heb zes jaar lang Bugel bespeeld. Ik vind het wel jammer dat ik daar ooit mee gestopt ben.



    Mijn vriendin speelde ook bugel :Y)

    Oh, vergeten; Ik wil volgend schooljaar misschien nog op bandcoaching :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Markham schreef:
    Oh, vergeten; Ik wil volgend schooljaar misschien nog op bandcoaching :Y)


    Ga je dan bij de jongens en Michelle of wil je zelf iets opzetten?

    Schuester schreef:
    (...)

    Ga je dan bij de jongens en Michelle of wil je zelf iets opzetten?

    Zelf iets. Ze hebben toch geen zangeres meer nodig en voor de rest kan ik het niet goed genoeg :p
    Wel dezelfde muziekstijl, trouwens.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wat een leuke keuze (: Zingen is geweldig!
    Ik speel gitaar en zing, maar zit niet op les en leer het gewoon mezelf aan. Vind ik veel fijner omdat ik gewoon kan doen wat ik wil (;


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik heb van mijn 9e tot mijn 13e blokfluit gespeeld. Vond het niet leuk meer en toen ben ik er mee gestopt en nu heb ik de fluiten al bijna 2 jaar niet meer aangeraakt hahaha.
    Heb wel een keyboard, maar dat leer ik mezelf aan. Mag soms ook op het kerkorgel spelen tijdens een dienst, vind ik leuk om te doen :3
    Maar ik zou echt echt echt heel graag gitaar willen kunnen spelen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly