• De Amerikaanse Secret Service, een veiligheidsdienst die onder meer als doel heeft om regeringsleiders te beschermen, vraagt ontwikkelaars om een 'sarcasmedetector' voor sociale media te bouwen.

    De software moet grote hoeveelheden berichten van sociale media analyseren en deze visueel weergeven, meldt The Washington Post.
    Naast de mogelijkheid om te identificeren wie invloedrijk is op sociale media vraagt de Secret Service ook om de "mogelijkheid om sarcasme en valse meldingen te detecteren".Het programma waar de Secret Service om vraagt moet werken met Internet Explorer 8, een behoorlijk verouderde versie van de webbrowser.
    Een woordvoerder van de veiligheidsdienst zegt dat de mogelijkheid om sarcasme op te merken slechts één van de vele functies is waar de Secret Service om vraagt. Volgens hem kan de dienst beter reageren op incidenten als er meer informatie beschikbaar is over onderwerpen waar op sociale media over wordt gepraat.

    Bron: Nu.nl

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 15:09 ]


    26 - 02 - '16

    Oké, ik kan veel begrijpen, maar dit slaat werkelijk alles. :')


    Because I love him, do I need another reason?

    Hahaha. Succes.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oh wauw, Amerika. Jullie draaien steeds verder door met jullie ideeën.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hartnett schreef:
    Oh wauw, Amerika. Jullie draaien steeds verder door met jullie ideeën.

    Hahaha, echt eh?


    -

    Hartnett schreef:
    Oh wauw, Amerika. Jullie draaien steeds verder door met jullie ideeën.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Whut 0.0
    *facepalm*


    Sometimes it's best not to care.

    Hartnett schreef:
    Oh wauw, Amerika. Jullie draaien steeds verder door met jullie ideeën.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hartnett schreef:
    Oh wauw, Amerika. Jullie draaien steeds verder door met jullie ideeën.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Lol, en hoe willen ze dat gaan doen? De persoon die het geplaatst heeft opzoeken en de gedachten lezen om het vervolgens weer te geven?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hahahahahahah oh wauw.... Het ergste is nog dat ik ze hier best voor aan zie. Ik zie het best gebeuren dat ze dit willen bereiken. En omdat ze machtig zijn denken ze dat ze alles voor elkaar kunnen krijgen en al dit soort rare fratsen uit mogen halen. Good luck America!


    Hamartia

    En natuurlijk, Amerika moet weer wat bijzonders hebben. :')


    wat was dit ookalweer

    Maguire schreef:
    Hahahahahahah oh wauw.... Het ergste is nog dat ik ze hier best voor aan zie. Ik zie het best gebeuren dat ze dit willen bereiken. En omdat ze machtig zijn denken ze dat ze alles voor elkaar kunnen krijgen en al dit soort rare fratsen uit mogen halen. Good luck America!

    Ja, dat gaat dus nooit lukken :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nou, doe je best Amerika, succes ermee.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 9:17 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dat gaat dus geheid fout.


    #WWED - What Would Emma Do?