• http://www.quizlet.nl/poems/25691/oblivion/

    Ik heb dit gedicht bij engels geschreven, en de opdracht was om een van je grootste angsten te beschrijven.

    Ik was wel benieuwd hoe jullie over dit onderwerp denken, en natuurlijk wat jullie van dit gedicht vinden.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Mooi geschreven.

    Zelf heb ik daar ook een lange tijd over nagedacht, maar uiteindelijk heb ik het onderwerp met rust gelaten. Omdat ik heus wel weet dat er mensen zullen zijn die me zullen missen.
    Oké, dat klinkt best egoistisch...

    Maar nogmaals: Erg mooi gedicht. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    mooi!!! Soms ben ik ook bang dat mensen me vergeten, of dat mensen denken dat ik hen vergeet) Ik moet nu heel sterk denken aan een vriendin die ik had in groep 4, terwijl zij in groep 2 zat. Geen idee waarom ik nu daar aan denk zo plotseling:S


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Thnx ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Krachtig.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mooi!!!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vind hem echt heel mooi!

    En triest dat sommige mensen zich zo moeten voelen soms.


    wat was dit ookalweer

    Erg mooi! Heftige opdracht, hoor..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Heel mooi!


    To love is to destroy.

    Lazet schreef:
    Erg mooi! Heftige opdracht, hoor..

    Nou ja het is ook hoe je zelf een opdracht interpreteert , want je kan ook simpel een elfje over een slang schrijven. Ik koos gewoon om wat dieper te graven. ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    McClair schreef:
    (...)
    Nou ja het is ook hoe je zelf een opdracht interpreteert , want je kan ook simpel een elfje over een slang schrijven. Ik koos gewoon om wat dieper te graven. ^^

    Ja inderdaad haha
    Maar ik zou ook wel verwachten dat mensen meer erover na zouden denken, en bij jou is er echt wat moois uitgekomen (;


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Ja inderdaad haha
    Maar ik zou ook wel verwachten dat mensen meer erover na zouden denken, en bij jou is er echt wat moois uitgekomen (;


    Wat leuk om die feedback te krijgen ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.