• Hey guys,
    Volgende week ga ik voor het derde jaar op rij als spook dienen in de spooktocht voor de brugklassers die op kamp zijn. Het liefst willen we (waarschijnlijk met zijn vieren in 1 groepje) echt knallen. De andere 3 gaan als ander groepje een horror-roodkapje doen. We gaan een beetje aan het begin gaan en we zijn geslaagd als ze huilen (6) Vorig jaar waren er alleen mensen die een beetje om ons lachten omdat ze stoer wilden zijn, we stonden ook een beetje aan het einde. We hebben al de ideeën om vanuit een boom iets te laten vallen, enge geluiden (wolvengehuil, of enge klassieke/opera muziek, krassen op een schoolbord, enz) te maken, aandacht laten vestigen op de ene kant en dan vanuit de hoek aan de achterkant aankomen en dan mensen laten schrikken (hand vastpakken bijv). We weten nog niet of er een verhaallijn is of een filmpje dat ze krijgen te zien voor ze het bos in gaan (dat was bij ons zo), dat krijg ik vanmiddag te horen.
    Hebben jullie nog leuke/coole ideeën? Gooi het er uit :3
    Thank youu.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Je moet zo onopvallend mogelijk jezelf in de groep gaan mengen en dan mee gaan lopen,
    Op een gegeven monent hebben ze het door en ze schikken zich de tering.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Spotgaai schreef:
    (...)

    Dit zou best een geweldig lied daarvoor zijn


    Omg, haha geniaal!


    Happy Birthday my Potter!

    (Levende) poppen werken altijd. Ook is iemand met een spiegel leuk


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Met een kettingzaag achter ze aanrennen XD

    Doe dit. Ik werd al bang van alleen het kijken van dit filmpje.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Omg ik houd van jullie horror-breinen :Y) Thank you guys, dat lied is hilarisch om te zingen ;')

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 15:14 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Weet je wat eng is? Ineens van die panische drukke, vrolijke muziek als het doodstil is. Echt waar!
    Vanaf 35 minuten, toen ik dit zat te kijken kreeg ik een hartverzakking.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zoals er al gezegd werd, een gillend en zingend klein meisje. Zou ze eigenlijk ook nog een versleten pop met één oog vast moeten hebben etc, of gewoon de woorden I'm gonna kill you zingen ^^. Doet het altijd goed.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik heb hier misschien wel geweldige muziek voor, ook gebruikt met ons eigen spookhuis :p

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 15:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Regel een brandblusser zonder schuim, die herrie is echt eng als het helemaal stil is hahaha
    En, als er een bruggetje is, zet iemand onder het bruggetje in een bootje en laat die enkels vastpakken. Daardoor ben ik ooit een keer de halve brug weer terug gesprongen(:


    Food.

    Ik zou met dat meisje gaan voor: Eyes of Fire van Blue Foundation. Die is heel creepy xd


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Spotgaai schreef:
    (...)

    Dit zou best een geweldig lied daarvoor zijn


    Oh, dit is echt erg, ik lig dubbel. x'D

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 18:43 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik krijg hier weer spookhuiskriebels van *O*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.