• Beautiful indeed.
    In ieder geval, ik vind Engels een mooie taal. Ik schrijf er graag in en vooral hier op Quizlet ben ik zeker niet de enige. Dus, ik vroeg me af, wat vinden jullie nou mooie Engelse woorden? Ik bedoel woorden die je mooi vind qua spelling of betekenis of gewoon... Mooi.
    Zelf vind ik 'inevitable' (wat onvermijdelijk betekent) een mooi woord, de uitspraak vooral.
    Dus, wat zijn jullie woordelijke hoogstandjes?


    Tijd voor koffie.

    provocative wat provocerend betekend. Provocerend is ook mijn favoriete Nederlandse woord :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Presence, wat aanwezigheid in het Nederlands betekent. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik dacht er laatst nog aan dat ik inevitable een mooi woord vind (:
    Verder heb ik niet echt woorden die ik heel mooi vind eigenlijk (of in ieder geval niet mooier dan andere woorden).

    Lastig. In ieder geval vind ik Engels ook een mooie taal. Mij gaat het dan vooral om die heerlijke accenten :')


    Hamartia

    Presence en provocative zijn inderdaad mooie woorden als ik er zo over nadenk c:

    Pedrad schreef:
    Ik dacht er laatst nog aan dat ik inevitable een mooi woord vind (:
    Verder heb ik niet echt woorden die ik heel mooi vind eigenlijk (of in ieder geval niet mooier dan andere woorden).


    It's meant to be!

    Opinor schreef:
    Lastig. In ieder geval vind ik Engels ook een mooie taal. Mij gaat het dan vooral om die heerlijke accenten :')


    Oh, daar kan ik me ook wel in vinden. Vooral Brits (Dan Brits, Schots, enzovoorts) en Australisch.


    Tijd voor koffie.

    Ik hou enorm veel van Engels ;3
    Mijn favoriete woord is toch zeker wel Serendipity, wat in het Nederlands 'serendipiteit' betekent :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb translucent altijd een mooi woord gevonden, hoewel het bij mij ook vooral om de accenten ook gaat (qua mooiheid dan), vooral de Ierse en australische, Britse accenten vind ik dan weer echt verschrikkelijk.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 19:46 ]


    Ex astris, sciencia

    primary wat primair betekend ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Velocity. Snelheid.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Lagoon (lagune). En gun (geweer), vraag me niet waarom, maar ik vind het een heel mooi woord. En mulatto (mulet). :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ben ik de enige die hier nu achter de computer alle woorden met mijn beste Britse accent uit zit te spreken?:X


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ailurophile (kattenliefhebber)


    26 - 02 - '16

    Flabbergasting (perplex staan), ablaze (in brand staan), distinguish (onderscheiden), liquid (vloeibaar), sorrow (verdriet), platypus (vogelbekdier)...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    blue
    Just simply perfect


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik zat hier net over na te denken en toen kwam het woord 'society' in me op. Geen idee waarom, maar ik vind het een mooi woord, vooral de uitspraak.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa