• Beautiful indeed.
    In ieder geval, ik vind Engels een mooie taal. Ik schrijf er graag in en vooral hier op Quizlet ben ik zeker niet de enige. Dus, ik vroeg me af, wat vinden jullie nou mooie Engelse woorden? Ik bedoel woorden die je mooi vind qua spelling of betekenis of gewoon... Mooi.
    Zelf vind ik 'inevitable' (wat onvermijdelijk betekent) een mooi woord, de uitspraak vooral.
    Dus, wat zijn jullie woordelijke hoogstandjes?


    Tijd voor koffie.

    Er zijn zoveel mooie woorden en vooral Engels met een accent vind ik heel mooi. Ik vind het zo leuk als ik Britten nachos hoor zeggen, haha.


    16 - 09 - '17

    Iedereen is hier wel heel algemeen over een 'Brits' accent. Dan vraag ik me toch wel af welk accent dat nou is.
    Zelf vind ik haunting en silent hele mooie woorden. Ik weet niet zeker waarom.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Aberration. Verder vind ik woorden als terrified, petrified en mortified om de een of andere reden ook wel leuk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Apparently vind ik qua klank een heel leuk woord. Het klinkt veel beter dan het Nederlandse blijkbaar/klaarblijkelijk. Dingen die op -ly eindigen vind ik überhaupt vaak wel leuk klinken.
    Verder vind ik "wanderlust" mooi woord, qua betekenis ("a great desire to travel and rove about" ).
    Couch potato (=tv verslaafde) vind ik gewoon een heel grappig woord (twee woorden, eigenlijk) (:

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 22:17 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 22:17 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik vind "Fox" een heel mooi woord, en "hawk" eigenlijk ook ^^ Ze betekenen respectievelijk vos en arend.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind "blandish` een prachtig woord, dat betekend iemand te pushen iets te doen door middel van flattery.


    We're all mad here.

    Opinor schreef:
    Lastig. In ieder geval vind ik Engels ook een mooie taal. Mij gaat het dan vooral om die heerlijke accenten :')


    •*• Lululu •*•

    Cellar door. Door J.R.R. Tolkien besproken als het mooiste woord uit de Engelse taal.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Psychedelic, geen idee waarom :') En salvation


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nevertheless!


    No growth of the heart is ever a waste

    Het klinkt überhaupt al mooier in het Engels, dus ik heb (nog) geen speciaal woord.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Silence. Ik heb ook geen idee, maar ik vind het een mooi woord.
    en hippopotamus


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Sorrow.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Simplicity (eenvoud), apologize (verontschuldigen) en ephemeral (kortstondig) vind ik hele mooie woorden!


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."