• Meer dan ik zou moeten, ahahha. I know the feeling.
    De titel was: When a customer comes in at 10 minutes 'til close on a Friday

    Vertel me jullie verhalen over irritante klanten maar, om het enigszins nuttig te houden :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik haat mensen die om 2 voor 6 nog komen winkelen en dan alles op hun gemakje doen. Vaak doen we de deuren dan al dicht en dan als ze zeggen dat het nog geen 6 uur is, zegt mijn baas dat de kassa's al afgemeld zijn. Beetje vals, maar wel beter voor ons want we moeten dan nog de kassa's gaan tellen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Persoonlijk vind ik dat een winkel er rekening mee moet houden dat er iemand twee minuten voor sluitingstijd binnen kan komen. Het kan toch precies zo uit komen dat die persoonlijk pas op het allerlaatste moment even boodschappen bijvoorbeeld kon halen.
    Bij ons is het aan de Rotterdamse kant altijd vrijdag koopavond en aan de Haagse donderdag. Maar je wordt een half uur voor sluitingstijd al zowat de winkel uit gekeken. Steeds meer winkels zijn niet openen omdat het te weinig mensen trekt. Vind je het gek.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ken hem al heel lang, maar hij blijft echt heel erg leuk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahahaha.
    Mijn vriendinnen en ik waren laatst zelf irritante klanten. We hadden om 7 uur gereserveerd bij een restaurant. Eenmaal daar aangekomen zagen we dat er op de deur stond: 'elke dag geopend tot 20.00 uur'. Ah, fijn. :') Je mocht dus na 8 uur niet meer naar binnen, maar als je al binnen was mocht je lekker de tijd nemen. En dat deden we, ruim. :'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    Persoonlijk vind ik dat een winkel er rekening mee moet houden dat er iemand twee minuten voor sluitingstijd binnen kan komen. Het kan toch precies zo uit komen dat die persoonlijk pas op het allerlaatste moment even boodschappen bijvoorbeeld kon halen.
    Bij ons is het aan de Rotterdamse kant altijd vrijdag koopavond en aan de Haagse donderdag. Maar je wordt een half uur voor sluitingstijd al zowat de winkel uit gekeken. Steeds meer winkels zijn niet openen omdat het te weinig mensen trekt. Vind je het gek.

    Ik weet niet of je het weet, maar werknemers in een winkel zitten vaak aan een vaste tijd gebonden. Ik moet namelijk om kwart over zes klaar zijn op zondag, en als ik dan om vijf voor zes nog vlees moet snijden voor een klant, wat betekent dat ik in een kwartier alles moet afsluiten, snijmachine schoonmaken en alle broodjes moet afscannen. Dat kan ik nooit halen.
    Maar aan de andere kant vind ik het wel idioot dat ze bij jullie dan al een halfuur van te voren beginnen, en ook nog eens best wel onbeschoft.


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    (...)
    Ik weet niet of je het weet, maar werknemers in een winkel zitten vaak aan een vaste tijd gebonden. Ik moet namelijk om kwart over zes klaar zijn op zondag, en als ik dan om vijf voor zes nog vlees moet snijden voor een klant, wat betekent dat ik in een kwartier alles moet afsluiten, snijmachine schoonmaken en alle broodjes moet afscannen. Dat kan ik nooit halen.
    Maar aan de andere kant vind ik het wel idioot dat ze bij jullie dan al een halfuur van te voren beginnen, en ook nog eens best wel onbeschoft.


    Ja ik weet dat je ook moet opruimen etc. Maar ik vind dat juist dat een punt is waar een winkel over na moet denken bij de afspraken in het contract wat betreft tijden.
    En ja bij ons is het op koopavond best extreem..


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nou, ik werkte in de horeca en die had niet echt een sluitingstijd, dus toen wilde hij gaan sluiten (te rustig) en wij alles al schoongemaakt in de keuken e.d. en toen kwam er nog een heel fucking gezin eten. Aargh, dat was echt zó strontvervelend :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lol nooit laat van. Alleen als brievenbussen bomvol zitten dat de krant er niet bij kan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hahaha, geniaal (lol)