• Okay soooo, ik ben altijd mega enthousiast om iedereen te laten zien wat ik gekregen heb voor kerstmis. Ik kan me wel voorstellen dat meerdere mensen dat wellicht hebben....dus toon me jullie buit van 2017! (krul)

    Mijn 'buit' (blush)

    Deel2&3 van de Harry Potter ilustrated editions, twee flesjes parfum en de limited edition douchegel van rituelas



    Fitness handschoentjes



    Oorwarmers die me te klein zijn :')



    Oortjes


    [ bericht aangepast op 26 dec 2017 - 23:11 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Niets, want dr werd hier helaas niet aan kerst gedaan en de stemming was ver te zoeken. xp

    Maar leuk spul! 😊


    Smile. You're beautiful. <3

    OOOOH DIE HARRY POTTER ILLUSTRATION BOEKEN <3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Passeggiata schreef:
    Niets, want dr werd hier helaas niet aan kerst gedaan en de stemming was ver te zoeken. xp

    Maar leuk spul! 😊


    Meh dat hoor ik echt van teveel mensen joh <3 :c


    You were born original, don't die as a copy.

    Derks schreef:
    OOOOH DIE HARRY POTTER ILLUSTRATION BOEKEN <3


    :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Wij deden met de familie lootjes, dus het budget was niet hoog. De foto bevat ook de cadeautjes van mijn lootje via Q, en het kerstcadeau van mijn werk.



    Ook hoort er nog de CD van Guardians of the Galaxy 2 soundtrack bij, maar de hoes was dus gebarsten dus mijn zus stuurt die terug voor een nieuwe.

    Ook heb ik deze al iets eerder van een collega van mijn moeder gekregen als zijnde kerstcadeautje:



    Al met al ben ik overal echt heel blij mee. Beetje jammer van de gebarsten hoes, want anders had ik die CD nu al wel de hele dag gedraaid.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik heb niks heb de dagen op mn kamer gezeten


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    MacCready schreef:
    Wij deden met de familie lootjes, dus het budget was niet hoog. De foto bevat ook de cadeautjes van mijn lootje via Q, en het kerstcadeau van mijn werk.



    Ook hoort er nog de CD van Guardians of the Galaxy 2 soundtrack bij, maar de hoes was dus gebarsten dus mijn zus stuurt die terug voor een nieuwe.

    Ook heb ik deze al iets eerder van een collega van mijn moeder gekregen als zijnde kerstcadeautje:



    Al met al ben ik overal echt heel blij mee. Beetje jammer van de gebarsten hoes, want anders had ik die CD nu al wel de hele dag gedraaid.


    Nice, mijn vader speelt ook assasins creed, dat gaatie geheid leuk vinden :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb een kledingsbon en twee paar oorbellen gekregen, respectievelijk bij het familiefeest langs vaderskant en dat langs moederskant. Binnen mijn gezin hebben we geen cadeautjes gekocht, aangezien we overmorgen naar Londen vertrekken voor een paar dagen en mijn ouders verwachten dat ik daar een aantal leuke dingen zal vinden, waar ze dan voor willen bijleggen c:

    Edit: oh ja, op de scouts en met een paar vriendinnen heb ik ook een budgetkerstfeestje met lootjes gehad, waar ik respectievelijk een badbom en koekjes, en koekjes en snoepjes heb gekregen. Nu ja met ons budget kwamen de meesten op eten uit en ik ben er blij mee, haha.
    Wanneer ik terug ben uit Londen post ik foto’s ^^

    [ bericht aangepast op 27 dec 2017 - 8:21 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Oh die boeken! Zo tof!!

    En ik vier geen kerst met cadeautjes, dus kan helaas niet vertellen wat ik van de kerstman heb gekregen haha (:


    And then we'll see it.

    Omg ik heb vandaag onverwacht twee Harry Potterpyjama’s en wat spulletjes van de Hema cadeau gekregen en ik ben zooo blij nu <3
    De pyjama’s:


    [ bericht aangepast op 27 dec 2017 - 18:07 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik heb een nachtcrèmepje en een eyeliner gekregen hahahaha. Oh ja, ook geld van mijn opa en oma! Komt altijd ontzettend van pas.(A)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Wij doen niet aan cadeaus met Kerst, dus ik kan niks delen hier.

    Leuke dingen die je gekregen hebt! (Ik krijg de geïllustreerde HP boeken altijd voor mijn verjaardag, omdat deze net een week voor mijn verjaardag uitkomen, haha ^^).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb een nieuwe beeldjeskast gekregen c: (Ik ben echt een heel grote beeldjesverzamelaar en mijn andere kast stond echt meer dan vol XD) Verder ook nog wat centjes, een fancy bladwijzer en een doosje ferrero rocher (wbw)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2017 - 21:46 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oh ik vier nijn kerst dus op oud en nieuw ondat we niet alles mee konden zeulen naar Frankrijk haha maar tegen die tijd zal ik nog even melden wat ik dan voor leuks van de kerstman heb gehad ;)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Okay, ik heb dus geen kerstcadeautjes maar ik was vandaag met een vriendin bij een andere vriendin (een jehova's getuige dus ze doen niet aan cadeautjes etc.) en toen hebben we allebei gewoon 20 euro gekregen :o omdat wij altijd zo lief tegen haar zijn en omdat haar moeder ons daarvoor wilde bedanken maar ze wist niet hoe omdat ze dus niet aan cadeautjes doen dus ze wist niet wat geschikt was, maar ze wilde zo graag iets geven. Onwijs lief <3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly