• Wat doen jullie in jullie vrije tijd en nee geen verveling!

    computeren, verhalen schrijven (p.s lees mijn quizlets) lezen, puzzelen(this best leuk hoor) naar Th luisteren en hw maken en natuurlijk me vriendinne kletsen, streetdance en naar de stad gaan en binnekort gitaar spelen


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Computeren, met schoolboeken kloten, tv kijken, lezen, eten, overgeven, schrijven en drummen ^^

    internetinternetinternet
    oh enn.. musicmusicmusic. maar goed als ik dit doe verveel ik me niet.. dus


    You'd took my breath but I'll survive.

    Computeren, met schoolboeken kloten, tv kijken, lezen, eten, overgeven, schrijven en drummen ^^
    overgeven, wtf?


    You'd took my breath but I'll survive.

    Da van overgeve is ook ma Creepy ze...Anorexia fzuu? Of gwn Ziek?? -Late we het 2e hope-

    Ik luister Muziek...Kijk TV,Sms,Ga op de trampoline & als het echt ni anders kan...IK STUDEER
    xx


    everybody needs a song.

    Dansen (showdance^^), computeren- msn, quizlet, hyves, schrei forum, met vriendinnen kletsen, kloten met vriendinnen en vriendin, leraren pesten/iriteren/proberen weg te pesten (dat is vrije tijd onder schooltijd,cool he:P) en nog veel meer xD


    bla bla bla

    En ook muziek luisteren,kloten met me telefoon en tv kijken:P


    bla bla bla

    Da van overgeve is ook ma Creepy ze...Anorexia fzuu? Of gwn Ziek?? -Late we het 2e hope-

    Ik luister Muziek...Kijk TV,Sms,Ga op de trampoline & als het echt ni anders kan...IK STUDEER
    xx
    ja het klinkt niet echt goed dat overgeven..


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik praat soms in mezelf xD


    ©So the lion fell in love with the lamb.

    nog meer mensen die iets doen in hun vrije tijd ik ga meestal mijn eigen stijl creeëren met make up mijn haar kleren van alles!

    mijn kledingkast plunderen


    ©So the lion fell in love with the lamb.

    buiten hangen met vrienden
    computeren
    naar haarlem n_n


    I don't need words to feel those lips.

    Computeren[msn,quizlet,...]Weg gaan,shoppe xD,muziek luisteren,...


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    euhm , quizlet, naar buiten als het mooi weer, is, wat het nu dus niet is ;( tv kijken , th kijken, th luisteren , mijn th map bekwijlen , en niks


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Tegen mijn stenen praten. <'3