• Laatst stuitte ik per ongeluk op een liedje. Ik ben niet van de Nederlandse muziek of van jonge meisjes die zingen over de liefde. Laat staan beiden. En toch vind ik dit een best leuk liedje. Misschien komt het door het catchy deuntje? Of dat het een keer iets vrolijks is en kinderlijk? Zorgeloos misschien? Geen idee, maar ik snap mijzelf even niet. :')
    Wat vinden jullie?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb dat nummer echt te vaak gehoord x)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    Ik heb dat nummer echt te vaak gehoord x)

    haha ik kende het niet eens xp


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Disclaimer schreef:
    Ik vind er helemaal niets aan. :')


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik vind er niet veel aan :X

    Het is totaal mijn muzieksmaak niet en om eerlijk te zijn vind ik het deuntje ook niet veel aan, maar ik vind het er wel heel schattig uitzien. Die meid straalt een soort blije, zelfverzekerde sfeer uit die ik wel kan waarderen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hahha, mijn broertje vind dit soort dingen vaak helemaal geweldig.

    Ik voel me nu wel heel suf aangezien ik net nog Pie Jesu aan het luisteren was, haha.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Eh... oh god. Nope.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''