• Ik wil heel graag model worden en mijn vriendinnen zeggen ook dat ik model moet worden alleen ik weet niet of mijn maten goed zijn.
    Ik ben dertien jaar, 1,73 lang, ik word volgens de schooldokter tussen de 1,75 en 1,78. Mijn borstomtrek is 78 cm en mijn heup omtrek is ook 78 cm. Mijn taille is 57 cm. Zijn dit de juiste maten?

    Wilt iemand van jullie ook model worden?

    Xx


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik zou wel willen als het modellenwereldje normale formaten zou accepteren en niet vol zou zitten met mensen die je van alle kanten bekritiseren. Je bent ook wat te jong om model te worden trouwens.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 20:22 ]


    26 - 02 - '16

    What...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik denk dat je nog ietsje te jong bent. En model lijkt me nou niet echt een leuke carriere, hard werken,, netwerken, veel reizen en je houdt er nauwelijks geld aan over, als ik me niet vergis


    quidquid excusatio prandium pro

    Emrys schreef:
    What...

    Wat what?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vind je jezelf daar niet nog een beetje te jong voor? Je groeit namelijk nog veel nu. Ik zou eens gaan googlen want ik heb geen idee wat de juiste maten zijn.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    SolidSnake schreef:
    Ik denk dat je nog ietsje te jong bent. En model lijkt me nou niet echt een leuke carriere, hard werken,, netwerken, veel reizen en je houdt er nauwelijks geld aan over, als ik me niet vergis


    Mij lijkt het super leuk!


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Wyrd schreef:
    Vind je jezelf daar niet nog een beetje te jong voor? Je groeit namelijk nog veel nu. Ik zou eens gaan googlen want ik heb geen idee wat de juiste maten zijn.


    Ik word in op 13 Juli veertien :) maar hoe oud moet je dan zijn?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    SolidSnake schreef:
    Ik denk dat je nog ietsje te jong bent. En model lijkt me nou niet echt een leuke carriere, hard werken,, netwerken, veel reizen en je houdt er nauwelijks geld aan over, als ik me niet vergis


    Wat is er mis met veel reizen? Is hardstikke leuk! D:


    OT: Ik heb werkelijk waar geen flauw idee wat de juiste maten zijn om model te worden. Misschien kun je het googlen? Ga verder gewoon je droom achterna. Als jij model wilt worden en ook denkt dat in je te hebben, moet je het gewoon doen! Hoewel je nog jong bent en natuurlijk ook van beroepskeuze kunt veranderen, maar dat is natuurlijk ook niet erg. Zolang je maar op je plekje komt. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Foreverx schreef:
    (...)

    Ik word in op 13 Juli veertien :) maar hoe oud moet je dan zijn?


    Volgens mij minimaal 16 of 18


    26 - 02 - '16

    Wyrd schreef:
    Vind je jezelf daar niet nog een beetje te jong voor? Je groeit namelijk nog veel nu. Ik zou eens gaan googlen want ik heb geen idee wat de juiste maten zijn.


    Vergeet niet dat je fucked weerbaar moet zijn voor kritiek en dergelijke. Je moet veel trainen om je figuur in vorm te houden, je zal je aan speciale dieëten moeten houden en van je eigen uiterlijk zal niet teveel overblijven op een foto vanwege het vele gefotoshop.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Volgens mij minimaal 16 of 18


    Dat wist ik niet hihi


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Dit vond ik net op internet. Ik vind die vereisten overigens behoorlijk, laten we zeggen, bekrompen, alsof iemand die niet aan de eisen voldoet meteen lelijk is of zo.


    Lengte
    Vrouwen tussen 1.76m en 1.82m, jongens tussen 1.82m. en 1.90
    Leeftijd
    Vrouwen moeten tussen 14 en 19 jaar zijn als ze beginnen, mannen iets ouder (vanaf begin 20).
    Figuur
    Vrouwen moeten +/- maat 36-38 hebben. Heupen tussen 85-95 cm. Taille tussen 60-65 cm. Borst tussen 85-93 cm. Niet te veel vet, gewoon strak dus. Het gaat meer om maten dan gewicht!
    Huid
    Je huid moet zo gaaf mogelijk zijn, geen pukkeltjes, littekens, tattoos, etc...
    Geheel
    Hoe je eruit ziet in het geheel moet gewoon goed zijn. Je uitstraling dus. Ook de manier van lopen, staan, etc. telt mee. De zogenaamde "X-factor" dus eigenlijk!


    En nee, ik wil geen model worden, daar ben ik overigens totaal niet geschikt voor.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Roku schreef:
    (...)

    Vergeet niet dat je fucked weerbaar moet zijn voor kritiek en dergelijke. Je moet veel trainen om je figuur in vorm te houden, je zal je aan speciale dieëten moeten houden en van je eigen uiterlijk zal niet teveel overblijven op een foto vanwege het vele gefotoshop.


    Ik kan zo veel eten als ik wil en ik blijf gewoon hetzelfde :) Ik weet inderdaad dat ze veel kritiek hebben maar ik kan daar wel goed tegen


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Foreverx schreef:
    (...)

    Ik word in op 13 Juli veertien :) maar hoe oud moet je dan zijn?

    Ik heb eigenlijk geen idee, maar 13 lijkt me wel erg jong.. Je zou kunnen proberen om model te worden bij een tijdschrift voor tieners zoals de girlz! Daar zie ik wel vaker jonge mensen als model. Maar hoe je daar terecht kan komen? Geen idee, dat zou je toch echt ergens anders op moeten zoeken.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Je moet –– als ik het me goed kan herinneren –– minimaal achttien zijn om echt als model te werken (denk daarbij aan rond reizen voor shows en shoots et cetera). Wanneer je zou willen weten (wanneer je wat ouder bent) of je als model aan de slag kan –– zou ik je foto's naar een modellenbureau sturen (eerst voldoende informatie over dat bureau op zoeken en het allerliefst iemand die je persoonlijk kan vertellen dat het een goed bureau is). Je kan namelijk niet zelfstandig beslissen of je als model aan de slag gaat –– je moet óf gescout worden óf ze vinden je op het bureau al fantastisch als je langs komt (: