• Ik wil heel graag model worden en mijn vriendinnen zeggen ook dat ik model moet worden alleen ik weet niet of mijn maten goed zijn.
    Ik ben dertien jaar, 1,73 lang, ik word volgens de schooldokter tussen de 1,75 en 1,78. Mijn borstomtrek is 78 cm en mijn heup omtrek is ook 78 cm. Mijn taille is 57 cm. Zijn dit de juiste maten?

    Wilt iemand van jullie ook model worden?

    Xx


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik heb een klasgenoot die model is en die vind het wel heel erg leuk. Maar als ik de foto's zie vraag ik me af of je het wel echt wil doen want soms moest ze nogal......sletterig eruitzien ;$


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Ik heb een klasgenoot die model is en die vind het wel heel erg leuk. Maar als ik de foto's zie vraag ik me af of je het wel echt wil doen want soms moest ze nogal......sletterig eruitzien ;$


    Als je gewoon bij een fatsoenlijke modellenbureau zit, is dat heus niet het geval (':


    Moth schreef:
    (...)
    Heb dan wel modellenmaatje, maar nog steeds normaal, hoor. :Y)


    Nynkje is model? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Nynkje is model? (cat)

    Neuuu, wel 'n keer gevraagd, tho'. :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    (...)
    Neuuu, wel 'n keer gevraagd, tho'. :')


    OMG!
    *gaat iedereen vertellen dat hij vrienden is met een supermodel uit het kille en barbaarse noorden*

    Ik ben nooit gevraagd om als model te werken :C


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    OMG!
    *gaat iedereen vertellen dat hij vrienden is met een supermodel uit het kille en barbaarse noorden*

    Ik ben nooit gevraagd om als model te werken :C

    Ook niet als neusmodel? :c


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    (...)
    Ook niet als neusmodel? :c


    Nee, te gebocheld :C

    Wel als acteur in de adult entertainment business vanwege mijn opvallend grote neus. Telt dat? :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hahaha ik ben qua maten totaal ongeschikt voor modellen werk want ik ben simpelweg te klein. :') sowieso zijn mijn maten fucked up wat nogal vervelend is met kleding kopen.
    Maar zolang je het mentaal aankan denk ik dat je veel kunt leren van modellen werk doen eigenlijk. Veel mensen zien modellen werk vaak negatief omdat het psychische problemen kan mee brengen en daarom moet je dus al sterk in je schoenen staan voor je eraan begint ^^

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 23:58 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Miserables schreef:
    (...)
    Een oud klasgenoot van mij was veertien toen ze haar eerste modellenwerkje binnensleepte. Op haar vijftiende presenteerde ze al vulgaire dingen. :')

    Een vriendin (lees: meer een kennis) is eveneens een model, alleen ze pushen haar telkens meer shoots te doen - waar ze meer bloot willen zien. Ze heeft wel duidelijk gemaakt dat ze dit niet wil, maar ze vragen toch elke keer door.
    Ik denk dat je met dit soort dingen sowieso rekening moet houden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Roku schreef:
    Ik zou wel willen als het modellenwereldje normale formaten zou accepteren en niet vol zou zitten met mensen die je van alle kanten bekritiseren. Je bent ook wat te jong om model te worden trouwens.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Elk meisje van 13 droomt ervan model te worden. Doutzen Kroes is een groot voorbeeld en modellen worden neergezet als een ideaal beeld voor onze maatschappij. Allemaal een droom dus...
    Blijf erover fantaseren of als je het echt serieus wilt stuur foto's op naar een bureau of scout, maar verwacht niet dat je zo groot wordt als Doutzen ofzo. Misschien kun je wel in een foldertje voor kleding model zijn, daar zijn wel veel bureau's naar op zoek.;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je kunt je altijd nog inschrijven bij een castingbureau. Dan kun je ook gevraagd worden voor reclame's ed :Y)
    Ikzelf moet er niet aan denken om model te worden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het heel grappig dat mensen hier zeggen dat je er nog even over moet nadenken en als je het later zeker weet pas moet doen, maar bij model worden is dat zo simpel niet. Het is namelijk zo dat je er noujuist vroeg bij moet zijn, want hoe ouder je bent, hoe moeilijker het wordt.
    Ik ken namelijk twee mensen die model zijn en dat is bij de een al begonnen toen ze vijftien was en bij de ander al toen ze elf/twaalf was. Die laatste "loopt" geloof ik al en ze is dacht ik zestien. (Die eerste doet dacht ik alleen maar shoots.)
    Ander voorbeeld: nicht van mijn vriend (21) wil model worden en heeft daar echt te veel moeite voor gedaan, maar uiteindelijk is het haar gelukt. Eigenlijk was zij al te laat, omdat ze te oud was.

    Dus, ik zou als ik jou was even rondkijken. Ik weet dat de CosmoGIRL! eens per jaar een modelcontest organiseert en dan kun je een contract winnen bij Future Faces, een modellenbureau. Als je er later toch achter komt dat je het niet leuk vindt, kun je altijd stoppen, maar ik zou er zeker nu al moeite voor gaan doen. Succes!


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    Ik vind het heel grappig dat mensen hier zeggen dat je er nog even over moet nadenken en als je het later zeker weet pas moet doen, maar bij model worden is dat zo simpel niet. Het is namelijk zo dat je er noujuist vroeg bij moet zijn, want hoe ouder je bent, hoe moeilijker het wordt.
    Ik ken namelijk twee mensen die model zijn en dat is bij de een al begonnen toen ze vijftien was en bij de ander al toen ze elf/twaalf was. Die laatste "loopt" geloof ik al en ze is dacht ik zestien. (Die eerste doet dacht ik alleen maar shoots.)
    Ander voorbeeld: nicht van mijn vriend (21) wil model worden en heeft daar echt te veel moeite voor gedaan, maar uiteindelijk is het haar gelukt. Eigenlijk was zij al te laat, omdat ze te oud was.

    Dus, ik zou als ik jou was even rondkijken. Ik weet dat de CosmoGIRL! eens per jaar een modelcontest organiseert en dan kun je een contract winnen bij Future Faces, een modellenbureau. Als je er later toch achter komt dat je het niet leuk vindt, kun je altijd stoppen, maar ik zou er zeker nu al moeite voor gaan doen. Succes!



    Oké dankjewel!


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Dit ook maar even, aangezien je nog dertien bent: wat vinden je ouders er van?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered