• Ik wil heel graag model worden en mijn vriendinnen zeggen ook dat ik model moet worden alleen ik weet niet of mijn maten goed zijn.
    Ik ben dertien jaar, 1,73 lang, ik word volgens de schooldokter tussen de 1,75 en 1,78. Mijn borstomtrek is 78 cm en mijn heup omtrek is ook 78 cm. Mijn taille is 57 cm. Zijn dit de juiste maten?

    Wilt iemand van jullie ook model worden?

    Xx


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik heb geen idee wat de maten zijn, maar als je het heel graag wilt, kan je het best zo snel mogelijk het wereldje instappen denk. Je zou je kunnen inschrijven bij een kindermodellen bureau, gewoon even googlen, maar dat moet wel met toestemming van je ouders, dus ik zou dat even regelen c;


    Happy Birthday my Potter!

    Roku schreef:
    (...)

    Volgens mij minimaal 16 of 18


    Een oud klasgenoot van mij was veertien toen ze haar eerste modellenwerkje binnensleepte. Op haar vijftiende presenteerde ze al vulgaire dingen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Foreverx schreef:
    (...)

    Ik kan zo veel eten als ik wil en ik blijf gewoon hetzelfde :) Ik weet inderdaad dat ze veel kritiek hebben maar ik kan daar wel goed tegen


    Geloof me, als je ouder bent zal dat anders zijn. Ik kon vroeger ook eten wat ik wilde en daar is nu vrij weinig van over.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 20:29 ]


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Geloof me, als je ouder bent zal dat anders zijn. Ik kon vroeger ook eten wat ik wilde en daar is nu vrij weinig van over.



    Oohw :(


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Je hoeft niet minimaal 16 of 18 te zijn denk ik. Tenminste, veel modellen worden ook al gecast wanneer ze een jaar of dertien, veertien zijn.
    Ik wil je niet van je droom af helpen, maar je moet je wel beseffen dat je nog maar net in je groei zitten en dat je niet alleen in de lengte zult groeien. Je heupen zullen ook breder worden, je krijg een grotere voorgevel en de meeste modelbureau's hebben helaas nog wel bepaalde maten waar je onder of tussen moet zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je kunt het beste even wat modellenbureaus mailen, die kunnen overal antwoord op geven. (;

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 20:33 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Het is niet dat ik je bang wil maken, maar de modellenwereld is bikkelhard :\


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Het is niet dat ik je bang wil maken, maar de modellenwereld is bikkelhard :\


    Dat ligt er wel aan bij welk modellenbureau je zit –– een goede vriendin van mij is een jaar gestopt met haar studie om modellenwerk te doen en ze heeft er van genoten en óntzettend veel van geleerd.


    McBride schreef:
    (...)

    Wat is er mis met veel reizen? Is hardstikke leuk! D:


    OT: Ik heb werkelijk waar geen flauw idee wat de juiste maten zijn om model te worden. Misschien kun je het googlen? Ga verder gewoon je droom achterna. Als jij model wilt worden en ook denkt dat in je te hebben, moet je het gewoon doen! Hoewel je nog jong bent en natuurlijk ook van beroepskeuze kunt veranderen, maar dat is natuurlijk ook niet erg. Zolang je maar op je plekje komt. (:


    Op je 13e wil dat nogal botsen met school (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Roku schreef:
    (...)

    Volgens mij minimaal 16 of 18

    Ik kan het ook fout hebben maar volgens mij zit er geen leeftijd aan vast? Ik heb namelijk ook een paar opdrachten gedaan toen ik 14 was en ik ken iemand die al sinds ze klein is ingeschreven staat bij een modellenbureau en daar ook veel opdrachten van krijgt.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Roku schreef:
    Het is niet dat ik je bang wil maken, maar de modellenwereld is bikkelhard :\


    Erieka heeft gelijk. Je moet stevig in je schoenen kunnen staan en vooral je grenzen durven trekken, want fotografen overschrijden die zonder pardon. En je moet je ook realiseren dat als je veel grenzen trekt, je niet sneller gecast zal worden dan een model dat overal voor openstaat. Ik zou echt oppassen als ik jou was, want niet alleen qua gewicht letten ze op je, maar ook aan het feit hoe ver je durft te gaan.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 20:35 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Pariah schreef:
    (...)
    Ik kan het ook fout hebben maar volgens mij zit er geen leeftijd aan vast? Ik heb namelijk ook een paar opdrachten gedaan toen ik 14 was en ik ken iemand die al sinds ze klein is ingeschreven staat bij een modellenbureau en daar ook veel opdrachten van krijgt.


    Ik denk dat er wel een bepaalde grens aan opdrachten ligt et cetera op een jonge leeftijd –– dat je pas vanaf 16/18 jaar constant als model mag werken.


    Anyway, je kan toch ook fotoshoots voor de lol doen? Dat doe ik ook namelijk.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Ik zou wel willen als het modellenwereldje normale formaten zou accepteren en niet vol zou zitten met mensen die je van alle kanten bekritiseren. Je bent ook wat te jong om model te worden trouwens.

    Heb dan wel modellenmaatje, maar nog steeds normaal, hoor. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Roku schreef:
    Anyway, je kan toch ook fotoshoots voor de lol doen? Dat doe ik ook namelijk.


    Dat is inderdaad iets moois om mee te beginnen (: