• 2 jongeren, een jongen en een meisje, broer en zus. Ze hebben samen naar Spanje moeten verhuizen omdat hun ouders in Spanje een camping hebben gekocht. Ze moesten mee en lieten alles achter, hun school, huis en hun vrienden. Die vrienden missen ze zo erg dat ze ze gevraagd hebben allemaal te komen deze zomer. 4 jongens en 4 meiden zijn onderweg naar de camping. Het enige is dat de camping heel slecht loopt en het nou ook niet echt geweldig eruit ziet. Ondanks dat de jongeren voor vakantie komen komen ze ook helpen om de camping tot een succes te maken. Met elkaar moeten ze zorgen voor een leuke camping en natuurlijk een geweldige vakantie met elkaar.

    Dit is een oude rpg die opnieuw geopend wordt.
    Rollen:
    Kinderen van de eigenaar:
    -Jayson Luke Wakefield Quin98
    -Camille Yare Rae Roux Lizor
    Vrienden:
    -Santana Fedelia MartinezDavern
    -Shanaye Autumn LaighleisDavern
    --Willow YeatsAintItfun
    -
    -
    - Damon Bradly Gaele Lizor
    - Finley 'Finn' MomsenTootles
    - Dylan Lucas DiAngelo LouisPan
    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk + foto:
    Bevriend met zoon of dochter:
    Extra:


    Regels:

    Er is geen minimum van zinnen maar maak het niet te kort
    16+ mag
    OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    Hou het wel realistisch
    Na een week niet reageren zonder dat het aangegeven is lig je eruit
    Reserveringen blijven 2 dagen staan
    Alleen Quin98 of Davern maken nieuwe topics aan.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 20:03 ]

    Als jullie mog een vriendin en vriend maken bindt ik het goed, dan hebben we 5 vriendinnen en 5 vrienden. Mar dan is het nu wel echt vol!

    Naam: Bonita Eliana Treves
    Rol: dochter eigenaar
    Leeftijd: 16
    Karakter: vrolijk, lief,aardig,beschermend en zorgzaam
    Foto:


    Extra: Ze is dol op muziek maken(zingen, instrumemten bespelen) en luisteren, ze is gek op dieren en zeurt iedere dag om een paard ook houd ze enorm van dansen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Xerneas schreef:
    Naam: Bonita Eliana Treves
    Rol: dochter eigenaar
    Leeftijd: 16
    Karakter: vrolijk, lief,aardig,beschermend en zorgzaam
    Foto:


    Extra: Ze is dol op muziek maken(zingen, instrumemten bespelen) en luisteren, ze is gek op dieren en zeurt iedere dag om een paard ook houd ze enorm van dansen


    Het lijstje is nu wat anders he, zou je dit een beetje kunnen aanpassen?

    Tuck schreef:
    Als jullie mog een vriendin en vriend maken bindt ik het goed, dan hebben we 5 vriendinnen en 5 vrienden. Mar dan is het nu wel echt vol!


    Ik zou dat wel willen!

    Kan mijn reservatie voor jongen dan veranderen in een meisje? :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mag ik dan een jongen!


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Lizor schreef:
    Kan mijn reservatie voor jongen dan veranderen in een meisje? :3

    Oh uhm meiden zitten vol dus eigenlijk niet...

    Tuck schreef:
    (...)
    Oh uhm meiden zitten vol dus eigenlijk niet...

    Oké, is goed een jongen is ook prima ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    bluebearss schreef:
    Mag ik dan een jongen!


    Sorry het zit vol

    Lizor schreef:
    (...)
    Oké, is goed een jongen is ook prima ^^


    Oke sorry ik dacht dat jij weer je zelfde rol wou.

    Tuck schreef:
    (...)

    Oke sorry ik dacht dat jij weer je zelfde rol wou.

    Maakt niet uit, maar het leek me ook wel leuk om een keer een meisje te spelen, maar een jongen is ook prima ^^

    Omfg ik zag net mijn oude rol, nog niet eens één regel voor beschrijving ;dd


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Naam
    Damon Bradly Gaele
    Leeftijd
    19
    Innerlijk
    Damon zijn moeder is overleden aan kanker een jaar terug, kort daarna heeft zijn vader zichzelf om het leven gebracht. Dit heeft Damon helemaal kapot gemaakt, vooral de laatste dagen dat zijn moeder leefde en de dagen na haar dood waren zwaar omdat hij niemand had die hem kon steunen; hij is enigst kind en zijn vader was constant dronken omdat hij niet wist hoe hij het verdriet kon verbergen. Sinds de dood van zijn ouders heeft Damon veel problemen gehad, vooral met geld. Damon wordt snel boos en agressief, hij heeft moeite om zichzelf in te houden en het liefste is hij alleen. Het is dan ook uitzonderlijk dat hij me gaat op vakantie met de andere.
    Naast Damon's negatieve kanten heeft hij ook een aantal goede kanten. Damon kan heel goed luisteren en met mensen meeleven en zodra je zijn vriendschap gewonnen hebt - wat al een doel op zich is - zal hij je nooit in de steek laten.
    Een glimlach opzetten is voor Damon niet zo moeilijk, alleen is deze negen van de tien keer fake en geforceerd. Een oprechte glimlach zal je bij hem niet zo vaak zien. De dood van zijn ouders heeft enorm veel impact op hem gehad en nu begint hij eindelijk een beetje uit het dal te klimmen waar hij het afgelopen jaar in gezeten heeft, maar het zal niet veel kosten om hem daar weer in te duwen.
    Als het hem allemaal te veel wordt, kan je het beste niet in zijn buurt zijn. Soms heeft Damon plotseling een woede uitbarsting om bijna niks en dan kan hij behoorlijk griezelig en angstaanjagend zijn.
    Uiterlijk + foto



    Damon heeft prachtige, groen-grijze ogen, vermengd met een klein beetje bruin. Zijn donker blonde haar zit vaak een beetje door de war en echt veel moeite om zijn haar te stylen doet Damon ook niet, het heeft namelijk niet zoveel zin omdat zijn haar onmogelijk is om een beetje goed te krijgen. Damon zijn strakke kaaklijn is vaak bedekt met een één dags baardje en zijn volle lippen zijn lichtroze van kleur.
    Verder is Damon stevig gebouwd, hij heeft een flink aantal spieren en is redelijk lang - 1.80 meter. Vaak draagt hij simpele en makkelijk zittende kleding. Je zult hem regelmatig in een blouse of spijkerjack zien lopen, met een afgesleten spijkerbroek en een paar afgetrapte vans.
    Damon heeft een tatoeage; Op zijn handen heeft hij twee zwaluwen, deze zijn een aandenken aan zijn moeder en zijn vader.
    Bevriend met zoon of dochter
    Niet echt, hij kent ze, maar Damon is een beetje een buitenstaander, mede omdat hij het zichzelf niet toestaat om open te staan voor mensen en nieuwe vriendschappen vanwege zijn verleden.
    Extra
    Damon heeft twee manieren om zijn gevoelens te uiten en dat zijn zijn tekeningen en het maken van muziek. Damon speelt al bijna zijn hele leven gitaar en het is zijn manier om zijn emotie te uiten, omdat hij verder niet weet hoe hij dat moet doen, behalve op slechte manieren zoals met drank en gevechten.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 20:13 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Maakt niet uit, maar het leek me ook wel leuk om een keer een meisje te spelen, maar een jongen is ook prima ^^

    Omfg ik zag net mijn oude rol, nog niet eens één regel voor beschrijving ;dd


    Haha, dat was precies mijn reactie toen ik mijn oude rol zag.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 19:24 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Davern schreef:
    (...)

    Haha, dat was precies mijn reactie toen ik mijn oude rol zag.

    Haha omfg remember Bradly(dacht ik) en Summer?? ;oo


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Haha omfg remember Bradly(dacht ik) en Summer?? ;oo


    Haha ja, die herinneringen komen langzaam terug.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 19:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer